וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיתא משיקה 2 סדרות חדשות של זיתי מעדניה

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 15:49

המותג זיתא, שחקן מוביל ב-30 השנים האחרונות בעולמות שמני הזית והזיתים, מרחיב את המגוון ומשיק את "הסדרה המתובלת" ללא גלעין. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות בטלוויזיה ובמדיה החברתית תחת המסר "זיתא. טיפה יותר"

זיתא, המותג המתמחה בייצור שמן זית כתית מעולה וזיתי מעדניה איכותיים, מרחיב את סדרת זיתי המעדנייה ומשיק זיתים מתובלים חדשים וזיתים מזנים מיוחדים.

המותג זיתא, הוא שחקן מוביל כבר קרוב ל- 30 שנה בתחום וכעת הוא מריב את המגוון עם: זית ירוק ללא גלעין בטעם שום, זית ירוק ללא גלעין בתיבול טימין ורוזמרין ומיקס זית ירוק וזית קלמטה בתיבול שמיר.

הזיתים בסדרה המתובלת מעשירים ומשדרגים מנות, מתאימים לבישול, אפייה, כתוספת לסלט, על פיצה או פשוט לנשנש לצד הארוחה.

2 סדרות חדשות של זיתי מעדניה  - זיתא. יח"צ,
סדרות חדשות של זיתי מעדניה. המחיר: 13.90 שקל/יח"צ

כמו כן המותג מרחיב את המגוון של זיתי המעדנייה עם גלעין ומשיק קולקציית "זנים מיוחדים" - זיתי מעדנייה עם גלעין - זית סורי שחור במהדורה מוגבלת וזית קלמטה בלונד.

זיתא מתמקדת במטבח ותזונה ים תיכונית: חיבור ואהבה למטבח של המקום בו אנחנו חיים, מנות קלות מבוססות על שמן זית משובח, ללא חומרים משמרים, בטכנולוגיה ייחודית ובאריזה נוחה לשימוש המאפשרת שימוש חוזר.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

2 סדרות חדשות של זיתי מעדניה לזיתא. יח"צ,
הסדרה המתתובלת - זיתא/יח"צ

זיתא הינו מותג המתמחה בייצור מבחר שמני זית כתית מעולה וזיתי מעדנייה במגוון רחב של טעמים ובאריזה שומרת טריות, היחידה ללא חומרים משמרים.

מוצרי זיתא מיוצרים תחת פיקוח ותקנים מחמירים לשמירה על איכות מיטבית. לזיתא מגוון עשיר של מוצרים המתאימים לבישול, אפייה ותיבול מנות מהמטבח הים תיכוני. מוצרי זיתא משדרגים ומעשירים כל ארוחה, והכל עם נגיעה של שמן זית כתית מעולה של זיתא.

זיתא סדרה מתובלת. יח"צ,
טעמים חדשים בסדרה המתובלת של זיתא/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully