וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: גוף, נפש ואופנה פותחים עונה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 12:01

בסופר-פארם מחברים בין גוף ונפש, קסטרו פותחים עונה וברב בריח פותחים דלת חכמה. וגם: ניוואה משיקה 3 מוצרים באחד, בבובי בראון דואגים לסביבה, מעצב העל נרסיסו רודריגז מפנק את הגברים, Oral-B משיקים מהפכה, ב"סקארה" חוגגים פורים וב"אנרג'ים" דואגים שתהיו חטובים

שקוף שתאהבי

מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר משיק את Double Wear Sheer Long-Wear Makeup, המצטרף למשפחת Double Wear.

מדובר במייק-אפ בפורמולה קלילה בגימור מאט המעניק כיסוי שקוף עד קל שניתן לבנייה בשכבות, הוא מחזק את הזוהר הקורן והטבעי של העור, שומר על גוון אחיד עמיד עד 12 שעות, אינו נסדק מתייבש או שוקע בנקבוביות. המייק-אפ עשיר ברכיבי לחות מטפחים; ויטמין E ; נוגדי חמצון להגנה מקרינת UV, נזקי סביבה ואור כחול; חומצה היאלורונית המתפיחה את העור במים ומחליקה קמטוטים עדינים ויבשים ומעניקה לעור לחות לאורך זמן; תמהיל פירות בהם תמצית אבטיח, תמצית זרעי ליצ'י ותמצית תפוח, המגבירים מידית את רמת הלחות בעור ומשפרים את מרקמו. התוצאה מראה עור, בריא, טבעי ונטול פגמים ותחושת רעננות, הנוסחה החדשנית מוסיפה לחות לעור יבש ומווסתת את שמנוניות העור במקומות הדרושים, ומותירה גימור מאט רענן, טבעי ושקוף.

בנוסף, מגן על העור מפני סימני ההזדקנות ומסייע בנטרול הרדיקלים החופשיים המזיקים לעור כתוצאה מהחשיפה לאור כחול שמפיצים המסכים שמסביבנו. להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון רמת-גן בה ימכרו 18 גוונים; באתר האונליין של המותג בו יימכרו 26 גוונים; ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן; בפרפומריות פרטיות נבחרות; באתר טרמינל X ובאתר גלאם 42.

שקוף שתאהבי מייק אפ חדש לאסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
שקוף שתאהבי מייק אפ חדש לאסתי לאודר/יח"צ חו"ל

שדרוג אקולוגי

מותג האיפור בובי בראון משיק את ETRA SKINCARE COLLECTION שהיא גרסה משודרגת ואקולוגית לסדרת תכשירי הטיפוח האהובה Extra Skincare. בסדרה 3 מוצרי טיפוח המבוססים על קומפלקס אקסטרה ריפייר משודרג ועתיר בפפטידים, עם כמות גדולה פי 5 של הפפטיד ארגירלין בהשוואה לגרסה המקורית, שלושתם מסייעים בצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ובהזנת העור. כחלק מתהליך צמצום הפסולת ופיתוח חלופות לשמירה על הסביבה, מוצרי הקולקציה החדשה מושקים באריזות מהודרות הניתנות למילוי וזאת על מנת לאפשר שימוש חוזר ומחזור.

שדרוג אקולוגי סדרת extra של בובי בראון. יח"צ,
שדרוג אקולוגי סדרת extra של בובי בראון/יח"צ

אלוורה פוראבר

Forever Israel האמריקאית המוכרת במוצרי האלוורה שלה, משיקה את Hydrating Serum-סרום אנטי אייג'ינג מרוכז בעל פעולה ייחודית וחדשנית המסייעת לעור לאגור לחות, מחזקת את ההגנה הטבעית מגירויים ומפגעים סביבתיים, מטפלת בהופעת סימני ההזדקנות ומפחיתה קמטים וקמטוטים.

הסרום מכיל 4 סוגי חומצה היאלורונית ומועשר בתמציות צמחים, עם מרקם קליל וקטיפתי הנמרח ונספג במהירות. שימוש קבוע ומתמשך בסרום יסייע בחידוש מלאי המים על-פני העור, שימור הלחות בשכבות העמוקות, ומראה עור קורן וגמיש.

הנוסחה מכילה צמחי מרפא ורכיבים טבעיים עוצמתיים כמו ג'ל טהור ועלי צמח אלוורה. השילוב בין החומצה ההיאלורונית וההשפעה המרגיעה של אלוורה הופכת את הסרום לאידיאלי לבעלי עור רגיש. הסרום מכיל חמאת שיאה, חומצות שומן מקוקוס ותמרינד, תה לבן וקליפת עץ המימוזה, בעלי ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר הרשמי

אלוורה פוראבר סרום של forever. יח"צ,
אלוורה פוראבר סרום של forever/יח"צ

3 ב -1

ניוואה משיקה מוצר בפורמולה עדינה המכילה תמצית מגנוליה טבעית וחימר קאולין עם 3 פעולות במוצר אחד: ניקוי-הסרת לכלוך מעור הפנים; פילינג-המוצר מכיל גרגרים המסייעים בפתיחת נקבוביות סתומות והענקת מראה עור מעודן וחלק יותר; מסכה-מסייעת בצמצום מראה נקבוביות פעורות והופעה חוזרת של פצעונים. הפורמולה טבעונית ואינה מכילה מרכיבים מן החי להשיג בלעדית ברשתות השיווק והפארם

3 ב-1  stop pimples של ניוואה. יח"צ חו"ל,
3 ב-1 stop pimples של ניוואה/יח"צ חו"ל

זוהר הוליוודי

מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW, משיק 2 מוצרים חדשים ממשפחת ה-BRIGHT, לטיפול מיידי להחייאת עור עמום ועייף BRIGHT BETWEEN THE GIRLS- מסכת בד ללחות וזוהר מיידי בצורת לב לאזור המחשוף, מועשרת בלחות, לשיפור האלסטיות וגוון העור למראה מחשוף חלק וזוהר יותר.

מוצר שני הוא פילינג-מסיכה מבהירה לגוון עור אחיד וזוהר עם פעולה כפולה, המוצר רווי בוויטמין סי וניאצינמיד המסייע מידית בהבהרת העור והארתו באופן ניכר לעין; חומצות לקטית וסליצילית,המסייעות בהסרת התאים המתים ונלחמות בעור עמום; קריסטלים וולקנים היוצרים פילינג עדין, ומסייעים בהאצת חידוש תאי העור וליטוש השכבה העליונה; חימר לבן עשיר במינרלים המסיר את שכבת הלכלוך שהצטברה על העור ומאיץ את צחות וזוהר העור. להשיג באתר וברשתות סופר-פארם, משביר, אפריל ו-BE

זוהר הוליוודי משפחת bright מתרחבת. יח"צ חו"ל,
זוהר הוליוודי משפחת bright מתרחבת/יח"צ חו"ל

הביבי משתדרג

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק נוסחה משופרת ל'קרם הלחות BB', מוצר האיפור-טיפוח שהפך מזמן לטרנד חם ומוביל בקטגוריה 'קרם לחות עם גוון', כשהובן שנשים מעוניינות במוצרים המעניקים מראה טבעי ועדין, עור חלק, גוון אחיד ללא מראה כבד וכיסוי מסכה.

קרם ה-BB מעניק גימור אחיד, קליל - להיות עם מייק-אפ ולהרגיש בלי. הפורמולה החדשה מעניקה כיסוי המאפשר לעור לנשום ומעניקה לו מראה רענן וקורן, הטקסטורה עדינה וקלילה, הפורמולה החדשה מכילה חומצה היאלורונית המזינה את העור בלחות לאורך כל היום, תמצית אלוורה להזנה והרגעת העור עם פיגמנטים מינרליים אולטרה-דקים לגימור טבעי וקורן ולחות עמידה עד 24 שעות.

המוצר יכול לשמש גם כבסיס- סוג של פריימר, למראה זוהר ולאחריה מייק-אפ או רק קונסילר במקומות שנדרש כיסוי טוב יותר. להשיג בגוון בהיר ומדיום. השפופרת מיוצרת עם 49% פחות פלסטיק, האריזות מקורן ביערות המנוהלים בצורה המכבדת את האדם והסביבה. גרנייה מתחייב ל"יופי ירוק" (GREEN BEAUTY)

הביבי משתדרג קרם bb חדש לגרנייה. יח"צ חו"ל,
ביבי משתדרג: קרם bb חדש לגרנייה/יח"צ חו"ל

כחול שחור

מעצב העל נרסיסו רודריגז מפנק את הגברים עם בלו נואר פרפיום-תעלומת הגבריות המודרנית בבקבוק בושם, מדובר בניחוח נועז, חדשני וממכר שמצטרף לליין for him שנוצר בהשראת צבעם הכחול עמוק של שמי הלילה ומיועד לגבר האלגנטי, אטרקטיבי ומסקרן.

בלו נואר פרפיום פותח פרק חדש ומסתורי בליין הגברי של בשמי המותג, כהה, אינטנסיבי ומפתה, עם תווי הדרים, ברגמוט איטלקי ומנדרינה, ברוש ארומטי ועצי, מאסק חושני, עץ ארז, הל, איריס, עור זמש, אלגום חם וטונקה.

הבקבוק שומר על צורתו האדריכלית הנקייה עם צללית גרפית שהפכה לחתימתו של רודריגז בפרשנות מחודשת ומעודנת, לראשונה הבקבוק מקבל שקיפות, הגוון הכחול המעושן של הזכוכית משקף את עוצמת הניחוח שבתוכו.

שחור כחול-ניחוח לגבר של נרסיסו רודריגז. יח"צ חו"ל,
שחור כחול-ניחוח לגבר של נרסיסו רודריגז/יח"צ חו"ל

חידוש כפול

שני מוצרים חדשים נוספו לקולקציית המוצרים של אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית בעלת "אריאלה ביוטי" קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי.

סרום ויטמין C המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C + E-שילוב המעניק לעור גמישות, רכות, גוון אחיד, הבהרת העור והעשרה בנוגדי חמצון. וגם פדים ספוגים בחומצות למיצוק וחידוש העור, וייצור סיבי קולוגן חדשים.

הפדים ספוגים בפורמולה ייחודית המכילה 13.5% חומצות משולבות של אלפא ובטא, חומרי הבהרה ונוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקי השמש. שימוש קבוע יעניק לעור ברק, זוהר, גוון אחיד, צמצום נקבוביות, חידוש העור, ייצור קולגן ושיפור מרקם.

חידוש כפול מבית אריאלה עמרוסי. יח"צ,
חידוש כפול מבית אריאלה עמרוסי/יח"צ

מהפכת השיניים

Oral-B משיק משחת שיניים חדשה בטכנולוגיית הלבנה ונשימה נקייה. המשחה מעלימה עד 100% מכתמי שטח בתוך 3 ימים, וחיידקים הגורמים לריח רע מהפה ויש לה ניחוח וטעם מנטה ונענע השומרים על רעננות לאורך זמן.

הנוסחה של Oral-B 3DWhite Luxe Blast מסירה 100% מכתמי השטח על השן'הנראים לעין לאחר צחצוח פעמיים ביום. הקצף חודר עמוק לשן ומסיר באופן פעיל עד 100% מהכתמים באזורים שקשה להגיע אליהם, כשהפלואור המזין הנמצא בקצף מחזק את אמייל השן.

בזכות טכנולוגיה חדשנית, היא מסירה את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן בתוך 3 ימים בלבד. לטכנולוגיה הייחודית של Oral-B 3D White Luxe, פעולה כפולה: הלבנת שיניים על-ידי ליטוש, פירוק והסרת כתמים משטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר, ומניעת כתמים חדשים, המשחה יוצרת שכבת מגן באמצעות רכיב מיוחד הנקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים משטח השן, ומשמש כמגן למניעת אבנית. להשיג ברשת סופר-פארם.

מהפכת השיניים משחת שיניים של oral b. יח"צ,
מהפכת השיניים משחת שיניים של oral b/יח"צ

קסטרו מתחדשת

באווירת החזרה לשגרה, ב"קסטרו" מחממים מנועים ויורים את יריית הפתיחה להשקת קולקציית קיץ 2022 שהיא הקולקציה הראשונה שכולה פרי יצירה של הסטודיו החדש. בחברה בחרו להציג הפעם את טעימות הקולקציה בפורמט של תערוכה, כדי שכל אחד.ת יוכל להתרשם לבד מהשפה העיצובית, האיכויות, הצבעוניות והנושאים שבהם בחרו לגעת.

השנתיים האחרונות השפיעו על עולם האופנה-שינוי מגמה בטרנדים, ביקושים שהשתנו והשהייה הממושכת בבתים שהביאו לקדמת הבמה את הטרנד שכולם שמחו לאמץ Stay home style

קיץ 2022 הוא בבחינת חזרה ל joyful expression , החזרה למסעדות, למשרדים וסוג של חזרה לחיים של שגרה שהובילו את הצוות לחפש ולהתמקד בצבעים מרעננים ובאווירה קיצית אל מול הנוחות הלא מתפשרת שנהנינו ממנה בתקופת הקורנה. המתח והתשוקה החדשה לחופש, להתלבש ולצאת שוב אל מול השמירה על אורך חיים ואיכות אל מול כמות הובילו את הצוות ליצור דגמים נחשקים שמלווים אותנו בשגרת החיים החדשה.

המילה אופטימיות מסכמת את התחושות, האופטימיות לעתיד, אופטימיות צבעונית יומיומית. תחושת הנוסטלגיה לתקופה של לפני הקורונה והשינויים באורח החיים יצרו הזדמנות עיצובית. קולקציית הקיץ של הנשים עומדת בסימן של התחדשות, המעצבים הגדירו בקולקציה את התנאים שלהם לאופנתיות ואלגנטיות יומיומית.

החוויה ההוליסטית של הלקוחה בחנות הייתה אבן דרך בחשיבה על בניית הקולקציה כולל קולקציית הגינס הנשית שמתחדשת בגזרות ובגוונים חדשים ובהרחבת טווח המידות. וכמובן יש חידושים והפתעות בקולקציית הגברים וילדים. להשיג בחנויות קסטרו ובאתר החברה.

קסטרו מתחדשת. שרבן לופו,
קסטרו מתחדשת/שרבן לופו

הדלת החכמה

50 שנה אחרי שקבוצת רב-בריח השיקה את דלת ה"פלדלת" ושינתה את פני דלתות הכניסה בישראל, הקבוצה משיקה את smsrt- מותג דלתות כניסה חדש בטכנולוגיה מתקדמת במגוון סגנונות עיצוב, עם מנעול אינטגרלי החבוי בגוף הדלת ונשלט באמצעות אפליקציה, המאפשרת פתיחה ונעילה חכמה של הדלת. ל-SMART כניסה חכמה בזכות טכנולוגיה שפותחה, נבדקה ומיוצרת בישראל במפעל רב-בריח באשקלון - פיתוח שארך כשנתיים, בהשקעה של מעל 1 מיליון ₪, החברה מעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון שקל.

הטכנולוגיה מאפשרת פתיחה ונעילה חכמה באמצעות אפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), טביעת אצבע או קודן. קו ה -SMART הינו חלק מחזון הבית הדיגיטלי שרב-בריח מקדמת בשוק הבנייה כחברה מהמובילות בשוק הדלתות , סדרת SMART מאפשרת ללקוח לבחור את העיצוב לפי הטעם וסגנון הבית ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור.

הדלת כוללת סוללות נטענות לשימוש של מעל 1,250 מחזורי הפעלה, כך שיש להטעין את הסוללות בתדירות מאוד נמוכה. להשיג באולמות התצוגה של רב-בריח ברחבי הארץ.

דלת חכמה SMART של רב-בריח. אייל טואג,
דלת חכמה SMART של רב-בריח/אייל טואג

מתאפרים בפורים

לקראת פורים, מותג סקארה פתח חנות קונספט ייעודית עם מוצרי איפור וטיפוח, אקססוריז ותכשיטים ייעודיים לפורים לכל הגילאים.

במסגרת המהלך רשת SACARA הפכה את סניף הדגל שבקניון הזהב בראשון לציון, לחנות קונספט שתפעל עד ה-18.3.2022 המציעה: פלטות איפור, מוצרי טיפוח, צבעי פנים וגוף, דם נוזלי מלאכותי, עפרונות זוהרים, גליטרים בתפזורת, מארזי שבלונות לאיפור פנים, עדשות צבעוניות לעיניים, מדבקות אבנים מיוחדות לפנים ולגוף, תכשיטים לתחפושות, קשתות לשיער, כובעים, סוכריות צבעוניות לאיפורים אומנותיים, מוצרי ציפורניים, מברשות איפור לפנים ולגוף ועוד.

הסניף יעוצב ויקושט באווירת החג תחת המיתוג THE PURIM FANTASY. בכניסה לחנות הוצב שער צבעוני, ואת החנות מקשטות תמונות ענק של הפרזנטורית אנה זק ואון רפאלי בלוקים שונים לחג. על תקרת החנות קלפי ענק ועל-גבי מסכי הלד מוקרנים סרטוני הדרכה לביצוע הלוקים לפורים.

בין המוצרים המיוחדים: קולקציית צבעי פנים וגוף ב-7 גוונים שונים ואופנתיים בגוני: ורוד, תכלת, סגלגל, ירקרק, צהוב, לבן ושחור, לצבעים פיגמנט וכיסוי מלא, הם נוזליים ומוכנים לשימוש, ויש גם סט מברשות פורים וספוגית מתנפחת לצביעת שטח גדול יותר; פלטת 6 צבעים מטאליים לאיפור הפנים והגוף בגוונים זוהרים, נוצצים, מדובר בסדרת 6 צבעי פנים וגוף בגוונים מטאליים במרקם של אבקה: חום, ורוד, סגול, כסף, שחור וכחול, לצבעים פיגמנט וכיסוי מלא. להשיג ברשת החנויות ובאתר SACARA

מתאפרים בפורים חוגגים פורים ברשת סקארה. יח"צ,
מתאפרים בפורים חוגגים פורים ברשת סקארה/יח"צ

ממן מנפחת

"מור ממן קוסמטיקס"- מותג האיפור והטיפוח של מור ממן, מתחדש עם קולקציית שפתוני "פטיט לואן" עמידים שמכילים חומצה היאלרונית לקבלת אפקט טבעי של שפתיים תפוחות, להשיג ב-5 גוני מאט עמידים במיוחד באריזה מוגדלת 10 מ"ל וגלוס מבריק נוסף מהסדרה בגוון er Roseבין הגוונים: בורדו אצילי, חום עדין, פיץ' ניוד, ורוד בייבי ואדום לוהט. להשיג באתר האונליין.

ממן מנפחת קולקציית ליפגלוסים של מור ממן. יח"צ,
ממן מנפחת קולקציית ליפגלוסים של מור ממן/יח"צ

כשגוף ונפש נפגשים

סופר-פארם מעמיקה אחיזתה בתחום ה-WELLBEING מרחיבה את היצע המותגים המחברים בין גוף ונפש, ומשיקה את המותג הבינלאומי SUNDAY RAIN, שישדרג את שגרת הטיפוח היומיומית.

המותג האהוב שעד היום ניתן היה להשיג רק באתרים בינלאומיים, מגיע למדפים ומאפשר לנו להכניס אווירת רוגע ולהתחבר לעצמנו בלי לצאת מהבית. השאיפה של מותג SUNDAY RAIN היא יצירת איזון בין הגוף והנפש תוך שימוש בטקסטורות סנסוריאליות המפעילות את כל החושים ומסייעות לרוגע, פוקוס ושיפור מצב הרוח.

המותג שם דגש על חיבור בין כדור הארץ לאדם: שמירה על תהליך ייצור מודע לסביבה, שימוש ב-80% חומרים ניתנים למחזור או לשימוש חוזר, פורמולות העומדות בסטנדרט CLEAN BEAUTY אירופאי, ומוצרים טבעוניים שלא נוסו על בעלי חיים. קולקציית SUNDAY RAIN כוללת 4 סדרות בניחוחות שונים: עמוד התווך של המותג והסדרה רבת המכר מבוססת על לבנדר וארז בניחוח חמים, ויש גם מנגו וקוקוס, אסאי ברי, ואבטיח. בין המוצרים: תחליבי רחצה, מלחי אמבט, תרסיסי אוירה לבית ולכריות, באלם לנקודות הדופק, מלחי אמבט קריסטליים, קצף אמבט, סקראב, חמאת גוף ועוד.

כשגוף ונפש נפגשים סופרפארם מביאה את SUNDAY RAIN. יח"צ,
כשגוף ונפש נפגשים סופרפארם מביאה את SUNDAY RAIN/יח"צ

מנגבים ומקלים

מעבדות המחקר של ד"ר פישר פיתחו סדרה להקלה במהלך צינון, בסדרה: מגבונאף-מגבונים לתינוקות ולילדים, עשירים בלחות בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל, מכילים שילוב של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל וריענון הנשימה ופרו-ויטמין B5 להענקת לחות.

המוצר היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי, אינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו-SLES. מוצר נוסף קרמאף-קרם ייחודי להקלה ולמניעת יובש וגירויים באזור האף במרקם עשיר המכיל פפרמינט ואקליפטוס לנשימה רעננה ותמצית הממליס לטיפול באדמומיות, מהווה תכשיר משלים למגבונאף, מסייע בריכוך ובטיפול עור סדוק, מעניק לחות ל-24 שעות. היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד. להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, ברשתות המובחרות ובאתר האונליין של ד"ר פישר.

מנגבים ומקלים הסדרה החדשה של ד''ר פישר. יעל האן,
מנגבים ומקלים הסדרה החדשה של ד''ר פישר/יעל האן

שימו שמן

אל מדף שמני הזית נוסף שמן זית כתית מעולה של משק משפחת ג'השאן, מדובר בשמן החדש של השנה, מוצר קלאסי וסדרת הפרימיום, כולם בכבישה קרה ראשונה, ובחמיצות מירבית החל מ- 0.5% בלבד.

שמן הבית-לאוהבי שמן הזית הגלילי הקלאסי, מתאים למגוון שימושים רחב ומגוון, סדרת הפרימיום-שמן זית כתית מעולה במגוון זנים מיוחדים לאוהבי הקולינריה. שמני הזית נושאים תו איכות שמן זית ישראלי איכותי, בפיקוח ענף הזית במועצת הצמחים, לאחר שעברו בדיקות איכות קפדניות, בדיקות טעם ואישור מרכיבי הבריאות.

איכות השמן נובעת ממסורת בת 150 שנה שעברה מדור לדור, הקפדה על טיפוח מקצועי של מטעי המשפחה ברחבי הגליל, ושדרוג תמידי של תהליכי הגידול, המסיק, עצירת השמן והאחסון המוקפד. משק משפחת ג'השאן" נמנה עם בתי הבד המובילים בארץ, להשיג באריזותיו השונות בחלק מרשתות השיווק, בחנויות פרטיות, במעדניות נבחרות, ברשתות בתי הקפה, מסעדות יוקרתיות ובאתר החברה.

שימו שמן שמני  הזית של ג'השאן. סטודיו קית,
שימו שמן שמני הזית של ג'השאן/סטודיו קית

צ'יפס עולמי

חברת "מאכלי עולם" המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם, משיקה סדרת צ'יפס אמריקאי בטעמים, של חברת S'HAL מניו-יורק, החטיף קראנצ'י, ללא חומרים משמרים או גלוטן ובטעמי: צ'ילי מתוק, ברביקיו מעושן, מלח ים, ברביקיו ודבש ומלח ים וחומץ, כשבקרוב יושקו טעמים נוספים.

צ'יפס S'HAL נחשב לחטיף הרשמי של קבוצת הבייסבול הניו יורקית מטס. חברת S'HAL מכינה צ'יפס מתפוחי אדמה איכותיים, ועל כך גאוותה. הצ'יפס מיוצר בטכנולוגיה ייעודית KETTLE CHIPS התורמת לצ'יפס את הפריכות המיוחדת והגוון השחום. להשיג ברשת סופר יודה, אתר כרמלה עד הבית וחנויות ופיצוציות נבחרות ברחבי הארץ.

צ'יפס עולמי סדרת צ'יפס HAL'S  בטעמים. יח"צ,
צ'יפס עולמי סדרת צ'יפס HAL'S בטעמים/יח"צ

מדלגים להישגים

רוצים להיכנס לכושר? חברת אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד כושר וספורט, משווקת דלגית קפיצה לקופצים מתחילים, העשויה מכבל סיליקון, ידיות פלסטיק קלות לאחיזה ומונה מובנה הסופר את מספר הקפיצות בזמן האימון, הדלגית מתאימה לכל הגילאים ולאימוני כושר יומיומיים בבית ובחוץ.

מדובר באימון רציני ואפקטיבי, המעלה את הדופק ושורף קלוריות, הקפיצה בדלגית מפעילה קבוצות שרירים במקביל ביניהן: בטן, רגליים, ידיים וכתפיים, תורמת לשיפור הקואורדינציה ומהווה אימון אירובי המשפר סיבולת לב ריאה, האימון מתאים למתחילים ולמתקדמים, היכולים להעלות בהדרגה את רמת הקושי ולאתגר עצמם עם מגוון תרגילים.

איפוס המונה מתבצע באופן ידני על-ידי כפתור לחיצה בראש הידית, האפשרות לראות את מספר הקפיצות שעברנו מהווה דרך מעולה ליצירה וחיזוק המוטיבציה בעת האימון, להגדיר יעדים ולסמן הצלחות. הדלגית ניתנת לקיצור ולהארכה בהתאמה לגובה המתאמן והעדפה באישית. להשיג באנרג'ים ספורט ובסניפים ובאתר.

מדלגים להישגים דלגית של אנרג'ים. אנרג'ים,
מדלגים להישגים דלגית של אנרג'ים/אנרג'ים

חלבונים ונהנים

לסר משיקה את מותג SURER-סדרת אבקות חלבון בריאות, כשרות וחדשניות המבוססות על חלבון הביצה, בשלב ראשון משיקה החברה סדרת אבקות חלבון חדשניות וכשרות, המבוססות על חלבון ביצה שהוא החלבון הטבעי והאיכותי ביותר בעולם התזונה, בהמשך תשיק החברה מוצרים נוספים. בים הטעמים: קפה, שוקולד ועוגיות.

עולם מוצרי החלבון זוכה בשנים האחרונות לצמיחה הגדולה ביותר במכירות מוצרי המזון והצריכה השוטפת (FMCG), לפי סטורנקסט, בשנת 2017 הסתכם מכר מוצרי החלבון ב- 76 מיליון שקל, וב-2021 הוא גדל ל-412 מיליון שקל-צמיחה של כ-442%, מכירות אבקות החלבון נאמדות ב-330 מיליון שקל לשנה.

פוטנציאל המכר המצרפי של כלל המוצרים מגיע למיליארד שקל בשנה. סדרת SUPER היא ייחודית בשוק ומבוססת על פיתוח חדשני של תשלובת חלבונים ביחס האופטימלי קרי, ביחס בין חלבון הביצה הטבעי (שני שלישים מהחלבון במוצר) המשמש לתחזוקת השריר ונספג לאט, לחלבון מי גבינה מרוכז (שליש מהחלבון במוצר) המשמש התאוששות מהירה אחרי אימון ונספג מהר. מוצרי המותג מכילים 25 גרם חלבון במנת הגשה, דלים בשומן ובפחמימות וללא תוספת סוכר. להשיג בחנויות מתמחות, ברשתות המזון והפארם ובאונליין באמצעות האתר.

חלבונים ונהנים אבקות חלבון של surer. יח"צ,
חלבונים ונהנים אבקות חלבון של surer/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully