וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פרזנטורית: רשת FEMINA מתרחבת ומשקיעה בסניפים חדשים

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 17:27

FEMINA, רשת החזיות וההלבשה התחתונה, מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים בהשקעה כוללת של כ-1.7 מיליון שקל. הרשת, שהכריזה לאחרונה על בר רפאלי כפרזנטורית הנבחרת שתככב בקמפיין החדש שיעלה בחודש מרץ, תמנה 27 סניפים בפריסה ארצית

עושה רושם שחברת FEMINA עוברת ארגון מחדש. לא מכבר הכריזה כי בחרה בדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי להוביל את הקמפיין שיעלה בחודש מרץ השנה וכעת היא מודיעה על פתיחה של 3 סניפים חדשים בערים מובילות בעלות כוללת לא מבוטלת המצריכה תעוזה.

הרשת שמתרחבת, תמנה לאחר פתיחת החנויות החדשות 27 סניפים בפריסה ארצית. 3 הסניפים החדשים ייפתחו בגראנד קניון באר שבע (סניף שלישי בעיר), ביג פאשן אשדוד וקניון הזהב בראשון לציון. ההשקעה הכוללת במהלך זה עומדת על כ- 1.7 מיליון שקל.

בר רפאלי למותג ההלבשה התחתונה, FEMINA. רפי דלויה,
בר רפאלי למותג ההלבשה התחתונה, FEMINA/רפי דלויה

FEMINA מאשרת כי החברה עוברת תהליך של אסטרטגיה מחודשת בליווי משרד הפרסם החדש של החברה "מקאן תל אביב" כאשר הפעימה הראשונה הייתה בחירת פרזנטורית חדשה לחברה - דוגמנית העל הבינלאומית ואשת העסקים בר רפאלי. בימים אלו מצטלם קמפיין חדש בכיכובה בו מוצגים תהליכי העיצוב והייצור, לצד סצינות בכיכובה.

טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של FEMINA מוסרת כי: " Femina היא חברת הלבשה תחתונה וחזיות המייצרת ומשווקת כבר מעל ל-60 שנים בשוק הישראלי. ב- 5 השנים האחרונות פתחנו רשת חנויות המונה כיום 27 סניפים ועתידה להכפיל את עצמה עד סוף 2025, במטרה להפוך למותג הלנז'רי המוביל בישראל".

"שנת 2022 היא שנה קריטית וחשובה עבורנו. הכפלנו את תקציבי השיווק ושמנו לעצמנו למטרה להעלות את המודעות למותג, לגעת בקהל חדש ולהביא את הבשורה שיש למותג להציע לצרכנית הישראלית - איכות ומומחיות גבוהה לצד מחיר נוח והוגן", הוסיפה כדורי.

"הפרזנטורית שבחרנו, הלא היא בר רפאלי, מייצגת ערכים של נשיות ואלגנטיות המאפיינים גם את המותג. אנחנו שמחים ומברכים על כניסתה של רפאלי למשפחת FEMINA ומחכים לצאת לדרך משותפת ולהוביל את המותג למקומות חדשים", מסכמת רפאלי בנימה אופיטמית.

את פריטי הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר https://www.femina.co.il/

חנות femina בקניון הזהב. יחסי ציבור,
חנות femina בקניון הזהב/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully