וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפרבה משיקה משרדים חדשים ומגייסת כ-100 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 15:36

הגיוס הוא לשני מרכזי הפיתוח בישראל: בתל אביב וברחובות. החברה, המפתחת תוכנה שעוזרת לארגונים להגן על נתונים, התחדשה במשרדים חדשים

חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה (imperva), העוסקת בפיתוח תוכנה שעוזרת לארגונים להגן על הנתונים שלהם, מתחדשת בשינוי מרענן: עם כניסה למשרדים חדשים, לאחר שהשלימה לאחרונה שיפוץ מסיבי שארך מעל לחצי שנה, החברה מעסיקה מעל ל-500 עובדים בשני מרכזי הפיתוח בישראל, ברחובות ובתל אביב, ועתידה לגייס בחודשים הקרובים כ-100 עובדים חדשים במגוון תפקידים: אנשי ונשות פיתוח, ניהול צוותים, ארכיטקטורה, DevOps, ניהול מוצר, מכירות, תמיכה ועוד.

המעבר למשרדים החדשים בוצע כדי להתאים את חללי העבודה למודל ההיברידי, להיערך לקצב הצמיחה בפעילותה העסקית של החברה ולמקם אותה בלב של האקוסיסטם העסקי-ישראלי. עיצוב המשרדים המוקפד מביא לידי ביטוי את ערכי החברה ואת ההווי החברתי, לצד אורח חיים בריא. המשרדים החדשים כוללים חלוקה ל"שׁכונות" עם מחיצות זכוכית במטרה להתאים את העבודה לצוותים קטנים ולקפסולות. המבנה מאפשר מפגשים בין העובדים לחשיבה משותפת וכן, חווית עבודה אישית איכותית. בין היתר, נוספו חדרי fun, אלמנטים עיצוביים צעירים, מטבחים מאובזרים, מקומות ישיבה מעוצבים לארוחות משותפות, מתחמי Happy Hour, חדר אימהות, חדר מסאז'ים, לוקרים לאחסון אישי, ברזי בירה ועוד.

משרדי אימפרבה. ואד גינדי אדריכלים,
משרדי אימפרבה/ואד גינדי אדריכלים

החברה הוקמה לפני כמעט 20 שנה ומפעילה 17 אתרים ברחבי העולם (מתוכן שני אתרים בישראל) ומונה מעל ל-1,400 עובדים שנמצאים במשרדים השונים ברחבי העולם. את ציוני הדרך שעברה החברה עם השנים מאז הקמתה, ניתן למצוא על קירות המשרדים החדשים, הממוקמים בקלאס A בפריים לוקשיין על מנת להקל על ההגעה של העובדים מאזורים מגוונים.

עינת להם-ליבנת, סמנכ"לית משאבי אנוש: "אלו ימי חג עבור חברת אימפרבה. התחדשות המשרדים באה לידי ביטוי בשני אופנים: האחד, החברה מצויה בתהליך גידול ומדובר על השקעה גדולה שביצענו מתוך אמונה בשוק הישראלי, וכן בעבור רווחת העובדים מתוך מחשבה על סביבת עבודה חדשנית ונעימה, המחברת דרך מפגשים בחללי העבודה ומחדדת זהות ושייכות. והשני, ההתחדשות באה לתת מענה גם למודל העבודה ההיברידי שהחברה אימצה בעקבות הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully