וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתוראן זכתה במכרזים של עיריית ראשל"צ ועיריית חולון

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 16:21

תספק שירותי ניהול צי הרכב לעשרות רכבים בעיריית ראשל"צ וחולון. רוית חורב סמנכ"לית חטיבת ניהול צי הרכב באיתוראן: החברה מספקת כיום שירות ניהול צי הרכב לכ-40 עיריות ומועצות ובסה"כ כ-13,000 חברות במשק

חברת איתוראן זכתה במכרזים של עיריית ראשל"צ ועיריית חולון לניהול צי הרכב, מערכות ניטור התנהגות נהיגה וזיהוי נהג. החברה תספק שירותי ניהול צי הרכב לעשרות רכבים בעיריית ראשל"צ ובעיריית חולון.

איתוראן. יחצ,
איתוראן/יחצ

מערכות ניהול צי הרכב של איתוראן מאפשרות ללקוח לקבל מידע עסקי ותפעולי לגבי נסועת הרכבים על כל מימד הנסועה, הנוהג, הפרמטרים התפעוליים של הנסיעה וערכים מוספים נוספים לטובת בקרה וניהול הצי, דגש משמעותי ניתן על ניטור התנהגות הנהיגה לצורכי בטיחות. בזכות יחידת הקצה, שחלק אינטגרלי ממנה הוא חיישן G, המערכת יודעת לזהות תאוצות, פניות חדות או חזקות, מהירות נסיעה גבוהה וכדומה. למעשה, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ניתן להגדיר 'גבולות גזרה' של נסיעה בטוחה. מערכת נותנת ציון בטיחות בנהיגה, אלגוריתם שנבנה בשיתוף מכון התקנים. כך יכול מנהל צי רכב לקבל דיווח מדויק על מידת בטיחות הנהיגה של כל אחד מהנהגים המועסקים בארגון, ואף להגדיר תחומי בטיחות מסוימים בנהיגה עפ"י איזורים ספציפיים בעלי משמעות לוגיסטית ובטיחותית, כל כלי בקרת הבטיחות הללו מאפשרים לקציני הבטיחות לתת לנהגים פידבקים מפורטים על איכות הנהיגה. בנוסף, מערכת איתוראן אף תנפיק תעודת משוב שתכלול ציון, הערכה ומגמה. זאת, בשיטת הרמזור שמסמנת באדום, צהוב או ירוק את רמת הנהיגה.

את הנהגים מזהים באמצעות רכיב לזיהוי נהג. המערכת מייצרת קוד חד-ערכי לנהג המוצמד לכל
נסיעה שמבוצעת. כך מתאפשר להוציא דוחות ברמת הנהג הספציפי וכן התרעות בזמן אמת.

רוית חורב, סמנכ"לית חטיבת ניהול צי הרכב באיתוראן: "החברה מספקת כיום שירות ניהול צי הרכב ל-כ 40מועצות ועיריות וסה"כ כ-13,000 חברות במשק. בין הלקוחות כיום: חברת אלביט, חברת חשמל, תנובה, מילניום, מי עדן, אלקטרה אפיקים, מטרופולין ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • איתוראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully