וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל לוינהיים מונה ל-VP Product ב-BreezoMeter

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 9:08

מאחוריי לוינהיים ניסיון עשיר של מעל לעשור בתפקידי ניהול מוצר בחברות הייטק וסטארטאפים. הוא צפוי להוביל את חזון המוצרים ואת האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, שנועדו לסייע למשתמשיה לצמצם את החשיפה למפגעים סביבתיים כגון זיהום אוויר, אלרגנים, עשן ועוד

BreezoMeter, חברת טכנולוגיה מובילה באיסוף וחיזוי נתוני איכות אוויר, הכריזה לאחרונה על מינויו של גל לוינהיים לתפקיד ה-VP Product בחברה. ללוינהיים ניסיון של מעל עשור בתפקידי ניהול מוצר בחברות הייטק וסטארטפים רבים, ביניהם: Taptica בה כיהן בשתי קדנציות שונות כ-VP Product ובהמשך כ-Senior VP Product Management. כמו-כן לוינהיים כיהן כ-VP Products ב-AppLift (גרמניה) וכ-VP Product בחברת השיווק הדיגיטלי SKAI (לשעבר Kenshoo) שבסוף 2020 הודיעה על רכישת חברת סיגנלס אנליטיקס. זה היה תפקידו האחרון לפני הצטרפותו ל-BreezoMeter.

בתפקידו הנוכחי ב-BreezoMeter יוביל לוינהיים את חזון המוצרים של החברה ואת האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה ויגדיל את פורטפוליו המוצרים הייחודי שיכלול גם מוצרי B2C ו-B2B2C. שינויים אלה, נועדו לסייע למיליוני משתמשים מכל העולם לקבל החלטות מושכלות לגבי מועד היציאה מהבית ובחירת הדרך אל יעדם, במטרה לצמצם את חשיפתם לזיהום אוויר ככל האפשר.

גל לוינהיים. דנה בראון,
גל לוינהיים/דנה בראון

לוינהיים יהיה אחראי על התיאום והסנכרון בין הצוותים השונים החברה, במטרה לייצר פתרונות נגישים וחכמים עבור לקוחותיה. בין השאר, ע"י הבנת הצרכים המשתנים שלהם והתאמת מוצרי החברה, עבור מגוון חברות עולמיות המשתפות עמה פעולה, ביניהן: L'Oréal ,Apple Volvo ו-Dyson. החברות משתמשות בממשקי תכנות יישומים (API) של BreezoMeter לחיזוי וניטור זיהום אוויר, אבקנים ושריפות, על מנת לספק לקהל היעד שלהן המלצות בנוגע לאיכות האוויר דרך אפליקציות מובייל, מכשירי IoT של בתים חכמים, ומערכות המולטימדיה ברכב.

המידע שמספקת BreezoMeter מסייע ליותר מ-400 מיליון משתמשים, דרך מגוון מכשירים ואפליקציות של חברות. לאחרונה השיקה החברה, שירות חדש באתר, המאפשר למשתמשים מכל העולם, לקבל מידע ותובנות על נתוני איכות האוויר ב-30 הימים האחרונים, במקומות שונים בהם נכחו. זאת בנוסף למידע בזמן אמת ותחזיות על איכות האוויר, שהיא סיפקה עד עתה.

רן קורבר, מייסד ומנכ"ל BreezoMeter: "הניסיון הרב של לוינהיים בעולם ניהול המוצר בחברות מובילות ונחשבות, יסייע לנו לפתח ולהתאים עוד יותר את המוצרים והשירותים שאנחנו מפתחים עבור לקוחותינו, במטרה לשמור על הבריאות של המשתמשים מכל העולם בצורה הטובה והיעילה ביותר. השירות החדש שהשקנו לאחרונה באתרנו המספק מידע על נתוני איכות האוויר ב-30 הימים האחרונים במסלולים שונים לפי בחירת המשתמשים, הוא עוד צעד בדרך להשגת היעד החשוב הזה".

גל לוינהיים, סמנכ"ל VP Product ב-BreezoMeter: "אקלים טק וטכנולוגיות סביבה נהנות מביקוש הולך וגובר והחזון של מייסדי בריזומיטר קורם עור וגידים. אני גאה להוביל את המוצרים של אחת החברות המובילות מהפכה בתחום בעולם. אני שואף להמשיך לפתח את מוצרי החברה ולהפוך אותם לטובים ונגישים יותר להרבה יותר אנשים בעולם, כשאני יודע שחד משמעית מדובר במטרה בריאותית חשובה מאין כמוה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully