וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירן בלומברג מונה ל-COO של חברת BioCatch

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 10:07

המינוי נועד לתמוך בתוכניות ההתרחבות השאפתניות של החברה: "שמח להיות חלק מהצוות המוביל את תהליך הצמיחה המואץ של ביוקאץ'"

חברת BioCatch, העוסקת במניעת הונאות פיננסיות ברשת באמצעות שימוש בטכנולוגיית ביומטריקה התנהגותית לזיהוי הונאות וגניבות זהות, הודיעה על מינויו של עירן בלומברג ל-COO (סמנכ"ל תפעול ראשי).

בלומברג מחליף בתפקיד את גדי מזור שמונה לאחרונה למנכ"ל ביוקאץ. המינויים האחרונים מתבצעים כחלק מתוכנית החברה להמשיך בקפיצת הצמיחה שלה, להרחיב את היקף פעילותה הגלובלית, ולהתרחב לתחומים עסקיים חדשים. בלומברג יהיה אחראי על תחום הלקוחות, הייעוץ, התמיכה ואינטגרציית המוצר, ויהיה מנהל משרדי החברה בישראל.

עירן בלומברג. אסנת רום,
עירן בלומברג/אסנת רום

בלומברג, המשמש כשלוש שנים וחצי סמנכ"ל פתרונות ( (VP Solutionsב-BioCatch, מביא עימו מעל ל-25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בחברות טכנולוגיה חדשניות. לפני הצטרפותו, כיהן בלומברג כסמנכ"ל תפעול בחברת הפינטק FeeX. קודם לכן, הקים וניהל את חברת TMG במשך כחמש שנים, וכיהן בתפקידי סמנכ"ל מוצר ושירות בחברות הסטארטאפ Onset, Worldmate ו-Jacada . בלומברג יוצא יחידת 8200 בה היה קצין, בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת ת"א ובוגר תכנית המנהלים של הטכניון.

גדי מזור, מנכ"ל BioCatch, אמר כי: "עירן בלומברג ממונה לתפקיד בנקודת ציון מרגשת בהתפתחות החברה, בה אנחנו יוצאים עם תוכנית התרחבות שאפתנית. מהיכרות רבת שנים עם עירן, אני בטוח שניסיונו הרב והעובדה כי הוא מכיר את ביוקאץ' היטב מבפנים והיה חלק מהאצת התפתחותה, ישמשו אותנו היטב ויסייעו בשימור רמת שביעות הרצון הגבוהה של לקוחותינו, וחיזוק שיתוף הפעולה חוצה הארגון בין הצוותים בטריטוריות השונות בהן פעילה ביוקאץ'. ייחודה של ביוקאץ' הוא במקצוענות הבלתי מתפשרת ומסירות עובדיה, ועירן הוא דוגמה לכך".

"אני שמח להיות חלק מהצוות המוביל את תהליך הצמיחה המואץ של ביוקאץ'" אמר עירן בלומברג. "ואני בטוח שנמשיך להוביל את תחום הביומטריקה ההתנהגותית, תוך שמירה על החזון והערכים הייחודיים לנו. אני גאה במיוחד בעובדים שלנו ברחבי העולם, בקשרים המצוינים שלנו עם הלקוחות ובערך הרב שאנו מייצרים עבורם מדי יום".

BioCatch היא חברה ישראלית בינלאומית מובילה, המייצרת מרחב מוגן לפעילות פיננסית ברשת, ומונעת הונאות פיננסיות ברשת באמצעות שימוש בטכנולוגיה החדשנית של ביומטריקה התנהגותית - ניתוח התנהגות דיגיטלית (פיזית וקוגניטיבית) וזיהוי הונאות וגניבות זהות. הפלטפורמה של ביוקאץ' מנתחת באמצעות למידת מכונה כ-2,000 פרמטרים התנהגותיים, דוגמת הדרך בה המשתמש מזיז את העכבר או אוחז בסמארטפון, סגנון ומהירות הקלדה, קואורדינציה, האם הוא בעל יד ימין או שמאל דומיננטית, ועוד, וביכולתה לזהות בזמן אמת אם פעולה כלשהי בוצעה על ידי מתחזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully