וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס תדווח בשבוע הבא על עסקת ענק עם אחת מרשתות ה-Teir 1 בארה"ב

אלי דניאל

13.2.2003 / 13:20

אתמול דיווחה החברה על חתימת הסכם במסגרתו תותקן מערכת StoreLine ב-119 החנויות של רשת הנפורד האמריקאית; היקף העסקה שדווחה אתמול - 5 מיליון דולר

חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, צפויה להודיע ביום שני הקרוב על עסקת ענק עם אחת מרשתות ה-Teir 1 בארה"ב, כך נודע ל-TheMarker.

החברה, אשר פירסמה היום את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולסיכום שנת 2002, מתמודדת בשנה האחרונה על מספר עסקות משמעותיות. כל זאת, משום ש-17 מתוך 20 רשתות הקמעונאות הגדולות בארה"ב המשתמשות במערכות תוכנה ישנות של IBM, מערכות שלא הוחלפו מאז שנות ה-80, צפויות לעשות כן בתקופה הקרובה.

אתמול דיווחה החברה על עסקה חדשה לפיה רשת המרכולים האמריקאית הנפורד (Hannaford) בחרה במערכת התוכנה שלה - Retalix StoreLine POS, לשם תפעול עמדות המכירה בכל 119 החנויות אותן היא מפעילה בצפון-מזרח ארה"ב. תחילת ההתקנות תתבצע באופן מיידי וההכנסות הצפויות מעסקה זו, הכנסות שייפרסו לתקופה של 7 שנים, ינועו בטווח שבין 5-7 מיליון דולר.

ריטליקס הציגה היום הכנסות של כ-22.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2002, גידול של כ-46% לעומת ההכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בכל השנה החולפת הציגה ריטליקס גידול של כ-29% בהכנסות לרמה של כ-76.5 מיליון דולר.

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-1.8 מיליון דולר או 15 סנט למניה, סנט אחד יותר מממוצע תחזיות האנליסטים, ובדומה לתחזיות המוקדמות שאותן סיפקה ריטליקס. רווחי הרבעון החולף היו גבוהים בכ-190% מרווח הרבעון הרביעי של שנת 2001. בסיכום שנתי הציגה החברה רווח נקי של כ-5.6 מיליון דולר או 45 סנט למניה, צמיחה של כ-39% בהשוואה לרווח שנרשם בשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully