וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שתעשיית התיירות מתה? החברה הזאת מחפשת עובדים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 11:16

חברת תיירות היוקרה "ספיריט הפקות עולם" מתרחבת ועם המעבר למשרדים החדשים מגייסת עובדים חדשים

תעשיית התיירות עדיין במשבר, אבל יש עדיין אופציות לעבודה. חברת ספיריט, המתמחה בפיתוח יעדים אקזוטיים בטיסות ישירות ובלעדיות, לצד טיולי תמריץ והפקות ייחודיות למגזר העסקי, וטיולי יוקרה בתפירה אישית למטייל העצמאי, מגייסת כעת עובדים. בשנת הקורונה ספיריט הייתה מהחברות הבודדות שהצליחו להוציא טיסות ישירות וחופשות לחו"ל והראשונה שפתחה את דובאי לישראלים מיד לאחר הסכם השלום. ברזומה של ספיריט גם פתיחת השער של מגוון יעדים בטיסות ישירות ובלעדיות שהיום הם היעדים הכי נחשקים בעולם עבור ישראלים ובהם איי סיישל, פונטה קאנה, זנזיבר, מאוריציוס ועוד.

את מי מחפשים בספיריט? "אנו מעוניינים לגייס מנהלי תיקי לקוחות במחלקת אינסנטיב ואנשי מכירות עם תודעת שירות גבוהה מאוד ויחסי אנוש מצוינים, ידע והיכרות עם לפחות אחד מהיעדים: סיישל, מלדיביים, מאוריציוס, ניסיון במוצרי יוקרה וטיפול בלקוחות VIP, מוטיבציה גבוהה, יכולת עבודה בצוות ואנגלית בשפה גבוהה. חשוב לנו הניסיון כסוכן נסיעות בתוכנות אמדאוס / סייבר ואלפ, היכרות עם מערכת אודיסיאה. נשמח להעסיק שחקני נשמה, אנשים יצירתיים בעלי ראש גדול ויחסי אנוש ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית וגם צוותית, ובעלי מוטיבציה ללמוד ולהתקדם".

ספיריט. ספיריט,
משרדי ספיריט/ספיריט

בספיריט אומרים כי הם "מציעים הזדמנות לעבוד באחת מחברות התיירות הוותיקות, היציבות והמצליחות בישראל. חברה משפחתית שפורצת את גבולות היצירתיות ומייצרת עבור לקוחותיה חופשות שעולות על כל דימיון. אנחנו עובדים עם גם עם לקוחות פרטיים וגם עם חברות מובילות במשק ומפיקים להם טיולים בתפירה אישית, טיולי קונספט והפקות תמריץ במקומות היפים בעולם. לאחרונה עברנו למשרדים חדשים בפארק עופר ועיצבנו אותם ברוח היעדים האקזוטיים שאותם אנחנו משווקים, ככה שגם העבודה במשרד מרגישה כמו חופשה. מעבר לכך אנחנו מציעים תנאים טובים למתאימים, אופק תעסוקתי ואפשרות לצמוח ולהתקדם".

טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים בספיריט הפקות עולם: "בזמן שרוב חברות התיירות הוציאו את העובדים שלהן לחל"ת בתקופת הקורונה, ספיריט שמרה על העובדים שלה ופיתחה מוצרים חדשים שיתאימו ללקוחותיה גם בתקופת הקורונה, כך למשל ספיריט פתחה מחלקה חדשה של וילות, טירות ואחוזות באירופה עבור אנשים שרוצים לצאת לחופשות מפנקות ביעדים כמו טוסקנה ופרובנס ויחד עם זה לשמור גם על בידוד חברתי. בנוסף ספיריט מוציאה טיסות ישירות ובלעדיות ליעדים אקזוטיים כגון מאוריציוס בפסח ומאז שהוסרו מרבית ההגבלות אנחנו חווים ביקושים רבים ובעקבות כך נמצאים בתהליך מתמיד של חיפוש עובדים איכותיים. אז אם אתם יצירתיים, מלאי תשוקה לעולם התיירות, בעלי ניסיון בהפקות אינסנטיב בחול וניהול לקוחות, אנחנו ממש נשמח לצרף אתכם למשפחה שלנו ולהוציא יחד פרוייקטים מרגשים ויוצאי דופן".

אתר החברה:
כתובת למשלוח קו"ח: hr@mspirit.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully