וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי זיגמון מונה לסמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים ב-HOT

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 11:30

זיגמון מצטרף לחברת HOT לאחר יותר מ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת בהן הוביל מערכי לקוחות עסקיים, מהלכי שיווק רבים ופיתוח מוצרים וחדשנות

יוסי זיגמון (49) מונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בחברת HOT, ויחל את תפקידו במרץ.

החטיבה העסקית ב-HOT , אשר אמונה על מתן שירותי התקשורת של החברה בקרב עסקים קטנים, חברות וארגונים גדולים וציבוריים, בצעה בשנים האחרונות קפיצה גדולה והעמיקה את האחיזה שלה בשוק הלקוחות העסקיים. במרוצת השנים האחרונות גייסה חברות גדולות בשירותי התקשורת הקווי והמובייל.

זיגמון מצטרף לחברת HOT לאחר יותר מ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת בהן הוביל מערכי לקוחות עסקיים, מהלכי שיווק רבים ופיתוח מוצרים וחדשנות. לצד יכולות מקצועיות גבוהות ליוסי היכרות מעמיקה ומקיפה עם תחום התקשורת בישראל ובשוק העסקי בפרט.

יוסי זיגמון. יחצ,
יוסי זיגמון/יחצ

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT: "ברצוני לאחל ליוסי שמצטרף להנהלת HOT הצלחה בתפקידו החדש. יוסי מביא עמו לתפקיד ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת והשוק העסקי, יחד עם כלים מקצועיים רבים. יוסי יהיה חלק מהמשך תנופת הפעילות של החטיבה העסקית בשנים הבאות".

יוסי זיגמון: "אני מודה על ההזדמנות להצטרף ל-HOT ושמח לקראת האתגר החדש, אני משוכנע כי יחד נוביל את פעילות החברה במגזר העסקי למגוון קהלים ותחומים מתקדמים, להצלחות ולשיאים חדשים ונהפוך לשחקן עוד יותר משמעותי ומוביל בשוק העסקי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully