וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר שמיר ישמש יו"ר מועצת המנהלים של ארבה

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 15:21

מינויים חדשים ב- Arbe : יאיר שמיר יכהן כיו"ר מועצת המנהלים, תילו קוסלווסקי, מנכ"ל פורשה דיגיטל לשעבר, יצטרף כחבר חדש בדירקטוריון החברה

חברת Arbe Robotics (נאסד"ק: ARBE), המובילה העולמית בדור הבא של פתרונות רדאר לרכב, מודיעה על מינוי יאיר שמיר ליו"ר מועצת המנהלים של החברה, וכן על צירופו של תילו קוסלווסקי, דמות מובילה בעולמות הטכנולוגיה והאוטומוטיב כדירקטור במועצת המנהלים של החברה.

יאיר שמיר, בכיר בעולם ההשקעות הטכנולוגיות בישראל, יכהן כיושב ראש מועצת המנהלים. שמיר הוא מנהל שותף בקרן ההשקעות קטליסט ודמות מובילה באקוסיסטם הטכנולוגי, עם רקורד של ניהול השקעות ביותר מ-400 מיליון דולר בחברות טק בישראל. שמיר חבר במועצת המנהלים של החברה מאז דצמבר 2019.

יאיר שמיר. יחצ,
יאיר שמיר/יחצ

"Arbe נהנית מיתרונות בולטים בהם ביצועים ומחיר חסרי תחרות. היא מותירה מאחור את יתר פתרונות הרדאר בשוק", אומר שמיר. "אני מאמין בצוות של החברה, בפריצת הדרך הטכנולוגית שיצרנו עד כה ובאלו שעוד נביא לשוק בעתיד הקרוב".

קוסלווסקי, יועץ בכיר המתמחה באסטרגיות טכנולגיה לחברות ענק גלובליות, סטארטאפים ומשקיעים בתחומי התחבורה החכמה. בעבר שימש בתפקיד מייסד ומנכ"ל פורשה דיגיטל, שם בנה ארגון בעל יכולות דיגיטליות מתקדמות עבור אחד המותגים האייקונים של עולם הרכב.

"זו זכות גדולה עבורנו לשלב את המומחה מספר אחת בהשקעות טכנולוגיות כיו"ר מועצת המנהלים. הניסיון הרב של שמיר בניהול ובמנהיגות יהווה נכס גדול לחברה ויתמוך בהמשך הצמיחה המהירה של החברה. החזון של שמיר הולם את היעדים שהגדרנו לעצמנו, והוא יעזור להצעיד את החברה להישגים חדשים". אמר מנכ"ל החברה קובי מרנקו על יו"ר מועצת המנהלים. הוא הוסיף: "תילו קוסלווסקי מוכר היטב בפיתוח אסטרטגיות, שותפויות וקונספטים חדשניים ולקביעת אמות מידה למוצרים בתעשיית הרכב. Arbe נרגשת לקבל את פניוכחבר דרטוריון החברה. אנו מצפים לגדולות בזכות הידע והניסיון היוצא מהכלל שהוא מביא עמו".

תילו קוזלובסקי. יחצ,
תילו קוסולווסקי/יחצ

בפורשה דיגיטל, כחלק ממותג רכבי היוקרה, קוסלווסקי בנה ארגון עבור הטרנספורמציה הדיגיטלית של יצרן הרכב. בין תחומי האחריות שלו נמנו בניית מוצרים ותהליכים דיגיטליים, מודלים עסקיים והצמחת האקוסיסטם הדיגיטלי המקיף שותפויות עם חברות טכנולוגיה מובילות, סטארטאפים חדשניים וממציאים, בתחומי התחבורה החכמה ואורח החיים הדיגיטלי. הוא בנה ארגון בינלאומי של מומחים החוצה פונקציות והקים משרדים לפורשה דיגיטל ברחבי העולם.

מוקדם יותר בקריירה שלו, היה קוסלווסקי מייסד וסגן הנשיא של תחום האוטומוטיב והתחבורה החכמה בקבוצת גרטנר בעמק הסיליקון, שם ייעץ ליצרני רכב גלובלים, חברות טכנולוגיה וממשלות בנוגע לרתימת חידושים טכנולוגיים לפיתוח מוצרים מובילים בתעשייה, מודלים עסקיים, חוויות לקוח ושותפויות.

"הצלחתם של הרכבים האוטונומיים תלויה בביצועים, באמינות ובמחיר של הטכנולוגיה המאפשרת אותם", אומר קוסלווסקי. "טכנולוגיית הרדאר של Arbe מספקת יכולות חישה חסרות תקדים שיאפשרו את התרחבותם של הרכבים האוטונומיים. אני שמח להצטרף למיזם חדשני המוביל את הדרך לנהיגה אוטונומית מלאה - משימה שאני מאמין בה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully