וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיכות לפנים, לא רק בפורים

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 12:56

את פורים הקרוב, שיתקיים השבוע על רקע שלל חגיגות ססגוניות, יציינו מאות אלפי ילדים ומבוגרים, כשעל פניהם מסיכה לנוכחות אפופת מסתורין. עולם היופי לעומת זאת, מציע שלל מסיכות פנים עם אפקט שיישאר איתכם גם אחרי שתורידו את המסיכה, הבאנו לכם טעימה מההיצע

בתקופת הסגרים שהביאה איתה הקורונה, טיפולי טיפוח לפנים לא היו נגישים אלא אם עשית אותם בעצמך לעצמך בביתך, אולי זו הסיבה שעולם היופי, מציע לאחרונה יותר מתמיד, סוגים שונים של מסיכות לפנים כאשר לכל אחת מהן אפקט קצת אחר.

ניקוי, הזנה, הבהרה, מיצוק והענקת לחות הם רק חלק מהסוגים השונים של מסיכות פנים המונגשות כיום לקהל הלקוחות המעוניינות לדאוג לטיפוח עור הפנים באופן שנוח להן, בזמן הפנוי שלהן ובמקום הנכון עבורן.

שאלנו את הקוסמטיקאית לימור לרר, בעלת קליניקה לטיפולי פנים ואסתטיקה, וקיבלנו הסבר כללי על טיפוח מהסוג הזה: "מסיכות פנים הן מוצר קוסמטי בסיסי המשמש אותנו להעשרת העור, טיפול בפגמים, שיפור ותחזוקה ואף לעיתים באיכות מועילה".

"קיימים מספר סוגים שונים של מסכות לטיפוח. מסיכת הזנה עשירה למשל, תזין ותרכך את עור רגיל עד יבש היא תעניק לו מראה חלק ובריא. מסכת יופי לעומת זאת תעניק לעור מראה זוהר ותחושה קטיפתית נעימה ובכוחה של מסיכה טיפולית לעור שמן לרפא, לכווץ ולזרז בניית תאי עור חדשים", מפרטת לרר.

"מסיכה הבהרה למשל", מוסיפה לרר, "היא מסיכה נוספת בעלת מרקם קטיפתי, המאפשרת לחומרים הפעילים לחדור לעור לשקם עור פגום, להבהיר ולצמצם את מראה הכתמים והקמטים על פני העור".

"מטרות עיקריות לשמן נועדו מסיכות הטיפוח לפנים הן: להחזיר את הנוזלים שהעור איבד, ליצור מרקם הגנה בעור, ולשמור על הנוזלים אותם אנו מחדירים בעור. החומרים הפעילים שנמצאים במסכות לפנים הם מינרלים, חומצות, צמחי מרפא, ויטמנים וחומרים אנטי-אוקסידנטים, הגורמים לעור להיות ולהיראות, בריא וחזק יותר", מסכמת לרר.

בתקווה שעשינו לכן קצת סדר, הנה מבחר מהיצע המסיכות לפנים לשימוש עצמי שיש לעולם הביוטי להציע:

מסיכות לפנים - לא רק בפורים. הקוסמטיקאית לימור לרר מסבירה על הסוגים השונים של מסיכות הטיפוח. ליהי אדל חסון,
מסיכות לפנים - לא רק בפורים: הקוסמטיקאית לימור לרר מסבירה על הסוגים השונים של מסיכות הטיפוח/ליהי אדל חסון

מסכת בד MASTER CREAM של המותג יובנה - ממצקת ומלחחת

מסכת מיצוק והחלקה מיידית להתחדשות מושלמת של העור, משפרת את גמישות ומיצוק העור. מצמצמת קמטים וקמטוטים ומלחחת באינטנסיביות. מיועדת לכל סוגי העור

אופן שימוש: לאחר ניקוי עור הפנים יש לפרוס את המסכה ולהסיר את שכבת המגן מצד אחד של המסכה ממקמים את המסכה על הפנים ומסירים את שכבת המגן השנייה .להשאיר את המסכה על הפנים למשך 20 דקות ולהסיר . מעסים את שאריות המסיכה אל תוך העור.

רכיבים פעילים: SKINNOVA SC TECHNOLOGY רוטין - מכיל חומרים נוגדי חמצון על בסיס צמחי טבעי, חומצה היאלורונית במבנה של שרשרת ארוכה ושרשרת קצרה הזהה כמעט ללחות הטבעית, תמצית לימון לשיפור ההגנה הטבעית של העור, תמצית גרגיר גינה שוויצרי, אחוז גבוה של ויטמין C וברזל, תמצית שיח ההיביסקוס לשיפור גמישות, חוזק, וצפיפות העור, קפאין ופרו ויטמין B5 להעשרת העור בלחות.

המחיר: 319 שקל ל- 5 רטיות במשקל 20 גרם כל אחת. ניתן להשיג ברשת הסופר פארם ובאתר לילית.

__mastercaremask_sachetמסכת בד יובנה מחיר 319 ל-5 רטיות להשיג בסופר פארם. יח"צ חו"ל,
mastercaremask sachet מסכת בד יובנה מחיר 319 ל-5 רטיות/יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה לנקום משיק מוצר חדש בסדרת ABSOLUE - מסכת זהב מבד המעניקה זוהר והזנה לעור הפנים

Absolue Golden Cream Mask אבסולו מסכת הזהב החדשה מצטרפת לקרם האייקוני Absolue Soft Cream. המסכה משלבת טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת. היא מועשרת במרכיבים רבי-עוצמה לקבלה מיידית של עור מלא יותר בלחות, רך יותר ובהיר יותר בדרך שחוסכת זמן, נוחה וקלה לשימוש - בכל פעם שהעור זקוק לכך.

בעוד התמהיל המובחר האיקוני של וורדים צרפתיים מרגיע ומחדש להפליא, המסכה עשירה גם בסגולות המאירות של זהב טהור 24 קראט - חותמת יוקרתית אולטימטיבית.

בהשוואה למסכות בד קונבנציונאליות, מסכת אבסולו קרם וזהב עם טכנולוגיית הבד מהדור החדש שלה מעניקה אפקט תרמי מאחר שהיא מאפשרת לשמור על טמפרטורת העור בפנים ומשפרת את יכולתו של העור לספוג את הפורמולה.

אופן השימוש: פתחי את השקית הזהובה היוקרתית, הרגיעי את עור הפנים שלך עם המסכה במשך 20 דקות, הרגישי את ההזנה המיידית ואת הזוהר הזהוב הניכר לעין של עור הפנים, טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת של מסכה העוטפת את העור.

המחיר: 125 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות

lancome absolue golden cream mask. יח"צ חו"ל,
lancome absolue golden cream mask, המחיר: 125 שקל למסיכה/יח"צ חו"ל

לחברת הקוסמטיקה PAYOT PARIS הצרפתית, סדרת מסיכות בד למגוון צורכי העור ומעושרות בתמציות צמחיות.

המסיכות מגיעות במארז בודד ובין מבחר המסיכות ניתן למצוא: מסיכת בוקר payot morning mask עם תמצית תה ירוק למיצוק והחלקת מרקם העור, מסיכת payot teens dream עם תמצית עץ התה לניקוי נקבוביות ופגמי עור, payot winter is comming עם שמן אבוקדו להזנה והרגעת העור, payot water power מכילה תמצית במבוק הזנת לחות, ומסיכת payot hangover מסיכת דה'טוקס לטיהור העור וזוהר מכילה תמצית פרי העל ג'וגי בר.

המחיר: 17 שקל למסיכה. ניתן להשיג באתר לילית וברשתות הפארם www.lilit.co.il

מסכה לפנים. ShutterStock
עולם היופי מציע מסיכות גם בפורים אבל לא רק: מסיכת פנים לטיפוח העור בשימוש עצמי/ShutterStock

מורז צמחי מרפא מציעה מסיכת בד אנטי אייג'ינג לפנים, על בסיס תמציות רימון ופוליגונום למיצוק והזנה עמוקה של העור.

המסיכה מכילה רכיבים פעילים צמחיים עשירים באנטי אוקסידנטים המגינים על העור ומגבירים את גמישותו.

פורמולה צמחית מתקדמת במכילה חלבונים ומרכיבי לחות, חומצות אלפא הידרוקסיות ווטימינים A ו-E המעודדים ייצור קולוגן . מסיכה מסייעת בהפחתת קמטים ותורמים למראה עור צעיר, חלק ויפה.

המחיר 80 שקל לחבילה של 4 מסיכות בד. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

מורז מסכה לפנים. יחסי ציבור,
moraz מסכת בד אנטי אייגינג לפנים על בסיס צמחי מרפא מחיר - 4 מסכות בחבילה - 80 שקל/יחסי ציבור

המותג 417 - מציג מסיכת בד בוץ לפנים ממצקת ומטהרת מועשרת בחומצה היאלרונית

המסיכה טבעונית, חדשנית המשלבת רכיבים פעילים צמחיים לשיפור מרקם העור ולהענקת מראה מושלם. הנייר הטבעי עוטף את קווי המתאר של הפנים, כמעט כמו "עור שני" ומעניק לחות וטיפול דמוי ספא.

המסכה סופחת מהעור את השאריות הלא רצויות ומעניקה תחושת ניקיון עמוקה, העור נראה מתוח, מוצק וזוהר

המחיר 39 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

מותג קוסמטיקה 417- מסיכת בוץ לפנים ממצקת ומטהרת מועשרת בחומצה היאלרונית מחיר 39 שקל. יח"צ,
מותג קוסמטיקה 417- מסיכת בוץ לפנים ממצקת ומטהרת מועשרת בחומצה היאלרונית מחיר 39 שקל/יח"צ

JEUNESSE GLOBAL מסיכה לפנים HYDRASHIELD למזעור נזקי האוויר והסביבה

מסכת ה Hydrashield מסדרת הלומינס, מסייעת למזעור ההשפעה של חשיפת עור הפנים שלנו לפגעי ונזקי האוויר והסביבה ומסייעת להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

המסכה עשויה מביוצלולוס שמקורו בפרי הקוקוס ומכילה מרכיבים עוצמתיים ביניהם מלחכים ואת תרכובת ה APT-200 הייחודית של ג'נס.

המסכה מכילה חמאת שיאה נוגדת חמצון ומיצוי שורש אסייתי להרגעה וליחוך עור עייף ודהוי. המסכה פועלת לחשוף עור זוהר וחיוני יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: מארז 5 מסכות ב- 228 שקל. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה

מסכת פנים hydrashield מסדרת luminesce מבית jeunesse global מחיר 409 שקל. יח"צ חו"ל,
מסכת פנים hydrashield מסדרת luminesce מבית jeunesse global, המחיר: מארז 5 מסכות ב- 228 שקל/יח"צ חו"ל

Bubblesheet מסכת בד דיטוקס לניקוי עמוק וטיהור עור הפנים של גלאם גלואו

המסכה האיקונית של גלאם גלואו המעניקה את אפקט "הדיטוקס" וגורמת לעור לקרון מחדש.

המסיכה עצמה עשירה בנוגדי חמצון לניקוי עמוק עם Green Tea TEAOXI® .המסיכה מורידה מהעור את כל מה שחוסם את נקבוביותיו. הכל מתאי עור מתים דרך לכלוך ושומנות ומשאיר את העור נקי, רענן, חי ונושם.

מסיכת הבד פועלת כדי לחשוף עור זוהר, מטוהר לעומק בתוך שלוש דקות בלבד. מועשרת בפחם במבוק הידוע בסגולותיו ויוצרת תחושת עקצוץ קל הממריץ את הדם, לעידוד חידוש תאי העור, מטהר רעלים ומסיר את איפור הפנים באופן מיידי.

המחיר: 39 שקל ליחידה. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

מסיכת bubble sheet גלא 39 שקל גלואו. יח"צ חו"ל,
מסיכת bubble sheet גלא 39 שקל גלואו/יח"צ חו"ל

מסכת אלו ביו צלולוז מבית Forever Israel

מסכת אלו ביו צלולוז מבית המותג Forever Israel מבוססת על פורמולה פורצת דרך המנצלת את עוצמת האלוורה שחודרת לעומק העור. המסכה ספוגה בסרום דינאמי המעניק לחות ומועשר ברכיבים טבעיים שיגרמו לעור להיראות ולהרגיש זוהר.

המסכה מתאימה לפינוק ביתי ואינה מצריכה שטיפה של הפנים לאחר השימוש. ייחודה של המסכה הוא סיביה הדקים פי 1,000 מעובי שערת אדם, מה שמאפשר לה להתאים עצמה בקלות לכל פינה על הפנים. המסיכה לא נוסתה על בע"ח.

המחיר: 288 שקל ל-5 יחידות. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel

אלו ביו צלולוז forever. יח"צ forever,
אלו ביו צלולוז forever, המחיר לצרכן: 288 שקל, ל-5 יחידות במארז/יח"צ forever

מסכת בד לפנים דיטוקס בועות של April

מסכת בד מבית מותג הבית של אפריל היא בעלת פורמולה ייחודית ובמרקם ג'ל שהופך ברגע לקצף רב ואוורירי כאשר הוא בא במגע עם האוויר שבחוץ.

המסכה מסייעת בהבהרת עור הפנים ומעניקה תחושה מושלמת של עור חלק וקורן. החומרים הפעילים טבעיים ומדמים פעולות חמצון דרך הבועות שנוצרות.

בנוסף, המסכה מכילה סרום עשיר במרכיב הפחם הפעיל שתפקידו לבצע תהליך דיטוקס לנקבוביות הפנים ולהזין את העור. החומרים הפעילים חודרים לעור, מטהרים אותו ומסייעים ביצירת שכבת הגנה מפני הסביבה החיצונית.

מחיר: 39 שקל. להשיג בלעדית בסניפי רשת אפריל הנמצאים בפריסה ארצית ובאתר אפריל .

31-09-21 soins sheet mask - מרינה. יחסי ציבור,
מרינה / אפריל?/יחסי ציבור

מסכת בד לפנים אנטי אייג'ינג עם אצות ים של April

מסכת בד חיונית המסייעת לעור להיראות אנרגטי וחלק יותר. מסייעת גם לכוויות ופציעות בעור הפנים והחדרת חומרים פעילים.


מסכת בד לפנים עץ התה של April
מסכת "עץ התה" מבית מותג הבית של אפריל מכילה שמנים טבעיים אשר מטהרים באופן אינטנסיבי את עור הפנים. המסכה מיועדת להגנה על עור הפנים ולחידושו ומכילה שמנים המאזנים בצורה עדינה את עור עייף.

בנוסף, המסכה מסייעת בהפחתת הצטברויות לכלוך בנקבוביות העור ומכילה חומרים פעילים המסייעים בייצור קולגן לשיפור, מיצוק והחלקת עור הפנים. המסכה מספקת מענה מושלם לצרכים המשתנים של כל סוגי העור ומותירה עור פנים רענן ונקי, מראה עור מאט וטהור ונקבוביות מצומצמות.

המחיר: 29 שקל. להשיג בלעדית בסניפי רשת אפריל הנמצאים בפריסה ארצית ובאתר אפריל .

מסכה לפנים. ShutterStock
מורידים מסיכות ונשארים עם האפקט/ShutterStock

טיפוח מאזן ומרגיע לעור הסובל מתחושת יובש מבית Hemp

סדרת "המפ" מבוססת על הלהיט החדש בתחום טיפוח העור: שמן זרעי המפ (Cannabis Sativa Seed oil). מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הראו כי לשמן הצמחי יכולות טיפוח יוצאות דופן בהזנת העור והרגעת רגישות, במיוחד בעור הסובל מתחושת יובש, אדמומיות, מתח ואי נוחות.

השמן עשיר במינרלים חיוניים וחומצות אומגה המסייעים לכל תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור. הרכב הפורמולה של הסדרה משלב בנוסף חומצה היאלורונית ושמנים קלים ממקור טבעי היוצרים מעין מעטפת הגנה על שכבת העור העליונה המונעת התנדפות לחות טבעית מהעור כלפי חוץ, ומעלה את רמת הלחות הפנימית. הרכב השמנים הייחודי בסדרה מעניק הזנה עמוקה ללא תחושה שומנית על העור, הוא נספג בקלות ויוצר תחושה חלקה, רכה וגמישה.

מרקם קטיפתי ומפנק מאפיין את מוצרי סדרת "המפ" מבית קרליין. הפורמולה המדויקת מעניקה תוצאות אופטימליות עם שילוב של מרכיבי לחות והזנה כמו שמנים ממקור טבעי של זרעי קנביס, חוחובה, אבוקדו ונבט חיטה, היוצרים תחושה מידית של לחות, רכות ותחושת נינוחות. חומצה היאלורונית וחמאת שיאה עשירה עוזרים לנעול לחות חיונית, מונעים יובש עתידי ומחליקים את המרקם; נוגדי חמצון, ויטמין E ומינרלים עשירים מים המלח מעניקים לפנים מראה רענן, חלק וצעיר יותר למראה.

כל מוצרי סדרת HEMP מבוססים על מרכיבים ממקור טבעי, ללא סולפטים, ללא SLS\SLES ואינם מכילים פארבנים. ארבעת המוצרים מעניקים מעטפת טיפוח יומיומית המגינה על העור בעונת החורף הקרה מפני יובש ואדמומיות, מונעת תחושות של מתח וגירוי הנוצרים עקב השפעת מזג אוויר יבש ותנאי אקלים וסביבה אגרסיביים.

מסכת לחות מרגיעה ומאזנת - Calm and Re-balance Mask להרגעה ואיזון תפקודי העור המשלימה את שגרת הטיפוח היומיומית, מעשירה את העור בלחות עמוקה ומסייעת בהעלמת קמטוטי יובש. מרקם עשיר וקטיפתי מעניק נינוחות מרגיעה ומסייע בתיקון נזקי מתח, יובש ורגישות הפוגמים בתפקוד העור. פורמולה מדויקת ונקיה ממרכיבים סינטטיים, מחליקה מרקם מחוספס ויבש, משיבה לעור גמישות ומבושמת בניחוח מרגיע חושים. מתאימה לשימוש לכל סוגי העור בכל עונות השנה.

אופן השימוש: מרחי שכבה נדיבה על פנים נקיות. המתיני 10-5 דקות ושטפי במים פושרים; או עסי את המסכה על העור ונגבי את העודפים. מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע או לפי מצב העור.

המחיר: 80 שקל, לתכולת: 120 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר www.careline.co.il

קרליין מסכת ג'ל שחורה מחיר 69.90 שח למארז של 5 מסכות. מוטי פישביין,
קרליין מסכת ג'ל שחורה/מוטי פישביין

סדרת מסכות הבד לפנים של ביוטיקייר

סדרה של 4 מסיכות בד חד פעמיות , מועשרות ברכיבים מעולים לאפקט מידי, מדהים ונראה לעין במארז היגייני, בעל סגירה הרמטית קומפקטית ואידיאלית לנסיעה.

מסכת חומצה היאלורונית - ללחות בעור.
מסכת אצות ים - לטיפול בנזקי העור.
מסכת אלוורה - להרגעת העור.
מסכת ריר חלזונות - לשיקום העור.

הוראות שימוש: יש לפתוח את מסיכת הבד המקופלת ולמקם אותה על עור פנים נקי. להסיר את ציפוי הפלסטיק ולהדק היטב לעור. ניתן להסיר לאחר 15 דקות ולעסות את חומרי ההזנה לתוך עור הפנים והצוואר. את עודפי הלחות ניתן לנגב בעדינות באמצעות פד קוסמטי.

מחיר: 3.00 שקל ליחידה. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר www.beautycare.co.il

מסכת בד לפנים עם אפקט מיידי של ביוטיקייר מחיר 3 שקל. יח"צ,
מסכת בד לפנים עם אפקט מיידי של ביוטיקייר מחיר 3 שקל ליחידה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully