וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמה או מתחכמת? רב-בריח משיקה מותג דלתות חכמות SMART

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 20:40

קבוצת רב בריח מעריכה כי שוק דלתות הכניסה החכמות יעמוד על כ-100 מיליון שקל בתוך 3 שנים וכמובילה בתחום הדלתות בישראל, היא משיקה ממש היום מותג חדש של דלתות בטכנולוגיה מתקדמת: דלתות SMART. בהליך הפיתוח של הדלת החכמה הושקעו למעלה ממיליון שקל

50 שנה לאחר שהשיקה את דלת ה"פלדלת" ושינתה את פני דלתות הכניסה בישראל, קבוצת "רב בריח" משיקה את מותג את הדלתות החכמות SMART - דלתות כניסה חכמות ומעוצבות במבחר סגנונות, בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה.

עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח: "פיתוח סדרת הדלתות החדשה ארכה קרוב לשנתיים וזאת על מנת להגיע לתוצאה הבטוחה, האיכותית, הטכנולוגית והמעוצבת ביותר בשוק הדלתות בישראל. בדלתות הכניסה SMART השקענו את הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת ביותר המאפשרות פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות - אפליקציה, זיהוי פנים (בדור 2), טביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר. כחברה המובילה בשוק הדלתות, אנו צופים ששוק דלתות High-end (דלתות יוקרה) יהפוך כולו להיות מורכב מדלתות כניסה חכמות".

דלת רז. נדב פקט,
דלת רז, מסדרת דלתות SMART החדשה של רב בריח/נדב פקט

דלת SMART היא היחידה בישראל המציעה כניסה חכמה על יד טכנולוגיה שפותחה, נבדקה ומיוצרת בישראל במפעל רב בריח.

בפיתוח הדור החדש של דלתות הכניסה החכמות SMART הושקעו מעל 1 מיליון שקל והחברה מעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות בישראל יעמוד על כ-100 מיליון שקל. מכירת הדלתות החכמות SMART של רב-בריח תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

"המוצר שאנו מציגים יוביל את השוק. כמו שהיום בשוק רכבי היוקרה אין רכב שנמכר ללא פתרון Keyless, כך גם יהיה בשוק דלתות היוקרה. קו ה -SMART הינו חלק מחזון הבית הדיגיטלי שרב-בריח מקדמת בשוק הבנייה", הוסיף זו ארץ.

כחברה מובילה בשוק הדלתות בישראל ובעולם, רב בריח רואה עצמה משווקת את סדרת SMART לשווקים חדשים מעבר לגבולות ישראל. החברה מאמינה כי הדלתות החדשות בעלות פוטנציאל למכירה בינלאומית בעשרות מדינות אליהן החברה מייצאת היום ובעתיד לשווקים חדשים.

דלת נועה צד פנימי וחיצוני, סדרת SMART של רב בריח. יח"צ,
דלת נועה צד פנימי וחיצוני, סדרת SMART של רב בריח/יח"צ

סדרת הדלתות החכמות SMART הושקה בוועידת עיר הנדל"ן באילת בחודש נובמבר האחרון ובמהלך החודש הקרוב תיפתח למכירה בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

סדרת SMART מאפשרת ללקוח לבחור את העיצוב לפי הטעם וסגנון הבית ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור.

המחיר: החל מ- 2,990 שקל תוספת SMART לדלת כניסה. להשיג באולמות התצוגה של "רב-בריח" ברחבי הארץ. לפרטים ניתן להיכנס לאתר החברה https://www.rav-bariach.co.il /

דלתות SMART של קבוצת רב בריח. יח"צ,
החל מ-2,990 שקל עבור תוספת SMART לדלת כניסה, רב בריח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully