וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורזלת? מותג השיער Kérastase משיק סדרה טיפוח ייעודית לתלתלים

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 22:07

בעבר, נשים רבות בחרו להחליק את שיערן, אך מגמה זו משתנה, כאשר נשים מפורסמות וגם כאלו שלא, מתגאות בשיערן המקורזל באופן טבעי. תופעה שמקבלת במה גם אצל מעצבי העל בהפקות ותצוגות אופנה. מותג השיער קרסטס, משיק סדרת טיפוח ייעודית לתלתלים - משיער גלי ועד למקורזל

תופעת השיער המתותל והאופנתי תופסת תאוצה. מעצבי על נותנים במה לנשים עם שיער מקורזל כטרנד עולמי בתצוגות האופנה, הפקות אופנה, מגזינים מובילים, סרטים, וכן ברשתות החברתיות.

נשים, שבעבר לא הסתדרו עם שיער שאינו מוחלק, החלו להעלות תמונות טבעיות ואף להתגאות במה שהעניק להן הטבע.

קרסטס סדרת קרל מנפיסיטו לתלתלים. יח"צ חו"ל,
קרסטס סדרת קרל מנפיסיטו לתלתלים: משיער גלי ועד מקורזל/יח"צ חו"ל

סדרת הטיפוח החדשה של קרסטס 'קרל מניפסטו' כוללת 8 מוצרים עם פורמולות מזינות ומחזקות את התלתלים מבלי לפגום ביופי שלהם.

מבין המרכיבים במוצרי הסדרה: דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער ושילוב המדויק של לחות, הגדרה וחוזק. התוצאה: עד 73% יותר לחות, עד 99% פחות שבירה, עד 81% יותר הגדרה ופחות פריזיות לא רצויה.

Rosa Carrico נשיאת קרסטס העולמית: "שיער מתולתל הוא סוג השיער התובעני ביותר. הוא דורש טיפוח אינטנסיבי ומדויק שיכול להתבצע רק מתוך תשוקה קיצונית, מדע פורץ דרך ומומחיות מקצועית. אנחנו יודעים שיש לנו כל מה שנדרש על מנת להעניק לנשים מודרניות בעלות שיער מתולתל את הסטנדרט הגבוה ביותר של טיפוח יוקרתי בבית ובמספרה".

קרסטס משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים. יח"צ,
קרסטס משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים/יח"צ

תלתלים הם באופן טבעי יבשים יותר ונקבוביים יותר, הם דקים ושבריריים יותר, עם סיכון גבוה יותר לשבירה וצורת הספירלה מונעת ממרכיבי הטיפוח להתפזר באופן שווה מהשורשים לקצוות.

האתגרים בטיפוח תלתלים הם חוסר לחות: פריזיות לא רצויה היא שכיחה ונפוצה, לחות - גורמת לקשרים ולפריזיות בצורת הסיבים הזו, תחזוקה גבוהה - קשה לקבל תלתלים מוגדרים עמידים לאורך זמן ומוצרים לא נכונים - נוטים להכביד על התלתלים.

סדרת 'קרל מניפסטו' כוללת 8 המוצרים המותאם אישית לכל צורות התלתלים:

BAIN HYDRATATION DOUCEUR אמבט חפיפה (שמפו) - שמפו לחות עדין, מנקה בעדינות את הקרקפת והשיער, מעניק לחות מבלי להכביד על השיער ומשפר את צורת התלתלים ואת הנפח שלהם. מחיר מומלץ: 155 שקל, תכולה: 250 מ"ל.

FONDANT HYDRATATION מרכך - קונדישנר קליל לשיקום הלחות. מתיר 98% מהקשרים, מעניק לתלתלים 80% יותר לחות ומפחית פריז, מגן מפני לחות במשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155 שקל תכולה: 250 מ"ל.

MASQUE BEURRE HAUTE NUTRITION מסכה טיפולית להזנה עשירה במיוחד. בונה מחדש את הסיב עבור תלתלים ב-52% חזקים יותר, מעניקה 81% יותר לחות ומגבירה אלסטיות וקופצנות. מחיר מומלץ: 199 שקל/ 310 שקל, תכולה: 200 מ"ל/ 500 מ"ל.

ָCREME DE JOUR FONDAMENTALE קרם - טיפול יומיומי ללא שטיפה המעניק לחות ומפחית קרזול. נועל את הלחות בתוך השיער ומעניק 74% יותר לחות, מתיר טוב יותר 98% מהקשרים ומעניק 74% יותר הגדרה ואלסטיות. מחיר מומלץ: 155 שקל, תכולה: 150 מ"ל.

קרסטס סדרת קרל מנפיסיטו לתלתלים שמפו לחות המחיר 155 שקל. יח"צ,
קרסטס סדרת קרל מנפיסיטו לתלתלים שמפו לחות המחיר 155 שקל/יח"צ

HUILE SUBLIME REPAIR שמן - שמן הזנה רב-תכליתי לשיער ולקרקפת. מעניק תלתלים חזקים יותר ב-99%, תלתלים ב-67% רכים יותר ומגביר את בריאות הקרקפת. מחיר מומלץ: 155 שקל תכולה: 50 מ"ל.

GELEE CURL CONTOUR קרם ג'ל - קרם-ג'ל לשיפור הגדרת התלתלים. משפר את התלתלים עם 74% יותר הגדרה, מעניק 64% יותר לחות ושומר על העמידות והברק של התלתלים למשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155 שקל תכולה: 150 מ"ל.

REFRESH ABSOLU ספריי - ספריי לריענון התלתלים ביום השני. מגדיר מחדש את התלתלים: תלתלים מוגדרים יותר ב-74%, מגן מפני לחות במשך 24 שעות, משפר את הצורה של התלתלים ואת הלחות, ומעניק פי 3 יותר ברק. מחיר מומלץ: 165 שקל, תכולה: 190 מ"ל.

קרסטס סדרת קרל מפיסיטו לתלתלים שמן טיפוח המחיר 155 שקל. יח"צ,
קרסטס סדרת קרל מפיסיטו לתלתלים שמן טיפוח המחיר 155 שקל/יח"צ

בנוסף, בסדרה משווק גם טיפול ייחודי במספרה - טיפול מזין בלעדי לשימוש במספרות. ממלא את התלתלים בלחות ומגביר את הברק והקופצניות.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il. טלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully