וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: רפידות ניקוי, סדרה בשרית של פסטה וגלידת קרמבו

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 22:45

המוצרים החדשים על המדפים בישראל: תכשירי ניקוי ומוצרי איפור, מזונות לטבעוניים לצד פסטה בשרית וגלידת קרמבו, קורקינט בשיתוף עם דיסני וגרביים צהובות אייקוניות של מקדונלדס

* * * * מוצרי טיפוח * * * *

כוהנת היופי והטיפוח פולה בליק משיקה רפידות לאיזון העור

PHARMA FACE PADS - רפידות לאיזון העור אשר מבוססות על שילוב של חומצות וצמחים הפועלים לאיזון וחידוש העור, רפידות להסרת תאי העור מתים לאיזון, חידוש ומיצוק העור המכילות חומצות וצמחים פעילים המחדשים את העור. מומלץ להשתמש על פנים נקיות ויבשות בוקר וערב ולמראה עור זוהר וקורן.

המחיר: 420 שקל. תכולה: 60 יחידות

פולה בליק pharma face pads ק. יחסי ציבור,
פולה בליק pharma face pads. המחיר: 420 שקל/יחסי ציבור

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת EFFECTIVE CARE SENSITIVE משיקה סדרת אל סבון עדין לידיים

תשלובת ד"ר פישר, המובילה בקטגוריות הטיפול והטיפוח של עור הפנים והגוף, מרחיבה את סדרת EFFECTIVE CARE ומשיקה לראשונה אל סבון עדין לידיים תחת סדרת EFFECTIVE CARE SENSITIVE - לניקוי עדין ויסודי של העור, מעניקה לחות אפקטיבית ורכות קטיפתית בכל רחיצת הידיים.

הסדרה מותאמת לבעלי עור רגיש, נבדקה דרמטולוגית וללא פראבנים והיא כוללת שלושה סוגי אל סבון המועשרים בשמנים ייחודיים ותמציות צמחים, מכילים רכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E, פרו ויטמין B5 ועוד. להזנת העור בלחות, למראה עור בריא יותר ולתחושת רכות קטיפתית לזמן רב והיא כוללת:

אל סבון עדין לידיים מועשר בשמן כותנה: מועשר בשמן כותנה העשיר באומגה 6 ו- 9, מרכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E ופרו ויטמין 5B, להזנה של העור בלחות בכל רחצה

אל סבון עדין לידיים מועשר באלוורה: מועשר בתמצית מצמח האלוורה לסיוע בהרגעת העור, מרכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E ופרו ויטמין 5B, להזנה של העור בלחות בכל רחצה. בעל תו Vegan Friendly.

תחליב רחצה עדין מועשר בשמן שקדים: מועשר בשמן שקדים, מרכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E ופרו ויטמין 5B, להענקת לחות, להזנה ולסיוע בשמירה על גמישות העור. בעל תו Vegan Friendly.

המחיר: 12 שקל לתכולה: 250 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, הפארם, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.

אפקטיב קר סנסטיב - קבוצתי. יעל האן,
אפקטיב קר סנסטיב - קבוצתי. המחיר: 12 שקל/יעל האן

מותג הגילוח Schick משיק מארז הכולל: מכשיר גילוח שיק אינטואישן + 5 סכינים

לרגל יום האישה הבינלאומי, ובמהלך חודשי מרץ ואפריל, מותג הגילוח הבינלאומי Schick (שיק) משיק מארז גילוח ייחודי לצעירות ולנשים, הכולל מכשיר גילוח אינטואישן בעל מבנה ארגונומי עם ראש מתכוונן אשר מונע גירוי, חתכים ופצעים, בעל ידית אחיזה עבה ונוחה + 5 סכינים עם ארבעה להבים, אשר עטופים בסבון מוצק המכיל: אלוורה, וויטמין E, שמן שקדים, חלב קוקוס, המחליף את השימוש המסורתי בג'ל או בקצף גילוח.

מכשיר הגילוח מדויק ונעים לשימוש גם לבעלות עור רגיש ומגורה, מעולה לגילוח ראשוני ולשימוש יומיומי. מכשיר הגילוח, מבצע שתי פעולות בבת אחת- גם מקציף וגם מגלח, ומשאיר את העור חלק ומלא ברכות.

המארז מכיל סבונים בשני ריחות שונים. ניתן להחליף בצורה מהירה ופשוטה את ראש הלהבים של סכין הגילוח ובכך לבצע שימוש חוזר ופשוט.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 שקל, מחיר היכרות 60 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין סטור במהלך חודש מרץ-אפריל 2022:

מארז שיק אינטואישן. אפרת אשל,
מארז שיק אינטואישן: המחיר לצאכן 80 שקל. מחיר היכרות 60 שקל/אפרת אשל

"הדרך אל האושר" EISENBERG PARIS בקולקציית בישום חדשה - HAPPINESS!

עבור רובנו, בושם הוא יותר מאשר ניחוח. הוא רגע של אושר, עונג , זיכרון אהוב , דרך באמצעותה ניתן להתחבר לרגעים היפים של החיים. בושם מעלה את מדד האושר שלנו, את מצב הרוח ומעניק משב של רעננות ואנרגיות חיוניות.

מותג הטיפוח והבישום היוקרתי EISENBERG פריז, שחתום על סדרות בישום בעלות זיהוי ייחודי, אלגנטיות ויוקרתיות, יוצא עם סדרה חדשה, תוססת וצעירה: HAPPINESS - להעלאת מדד האושר שלנו.

שלושה בשמי יוניסקס לחגיגה יומיומית של החיים. כל תו בה הוא רגע של אושר ללא גבולות , שנעשה באהבה ותשוקה. אז לא משנה מהו המגדר, נשים או גברים, הסוד הוא להיות מאושרים, עם חופש הבחירה לגוון גם בריחות בהם אתם מתעטפים. פשוט תהיו אתם בעצמכם!

שלושת הבשמים בסדרת HAPPINESS! בעלי ניחוחות מרעננים, מהנים ושופעים באופטימיות טובה. הם מתאימים לכל ארוע, לכל אורח חיים ולכל עונה בשנה. כל בקבוק בסדרה במראה שקוף עם עיצובים בגווני מרכיבי הבושם, צבעוני, שובב ומשוחרר. פקק הבקבוק בלבן שנהב, מזמין אתכם לשחרר אותו ולהתיז זר של טיפות אושר למצב רוח מרומם.

המחיר: $77 ל-50 מ"ל. 116$ ל-100 מ"ל. מותג הטיפוח והבישום היוקרתי מפריס "אייזנברג" משווק בלעדית במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי שבנתב"ג.

happinessבושם מבית אייזנברג. להשיג בדיוטי פרי. יח"צ חו"ל,
happiness בושם מבית אייזנברג. להשיג בדיוטי פרי. המחיר: 77$ ל-50 מ"ל/יח"צ חו"ל

איסי מיאקי מחדש לאישה ולגבר

לפני 30 שנה, מעצב העל היפני איסי מיאקי חלם ליצור ניחוח שלא היה כמוהו לפני כן. הוא דמיין את הניחוח של טיפת המים פוגשת עור של אישה, כך נוצר הניחוח הראשון והאייקוני של המעצב - ל'או דיסי, ולמעשה נוצרה משפחת ניחוחות חדשה - ניחוחות המים.

שלוש שנים מאוחר יותר הושק גם הניחוח הגברי וזוג הבשמים הפכו לקלאסיקה. היום, איסי מיאקי מציג את זוג הניחוחות החדשים בסדרה, אשר ממשיכים את הקו הנקי והעדין של המעצב וחוגגים את האלמנטים המופלאים שבטבע. זוהי הצהרת אהבה למים. הודיה ליופיו של הטבע, למגוון העצום שבו, לחומרים במצבם הטבעי, למרקמים ולחושניות הטבועים בטבע.

ל'או דיסי מגנוליה, או דה טואלט אינטנס לאישה הוא ניחוח נשי וזוהר. ניחוח פרחוני-מימי, עדין אך עוצמתי. או דה טואלט אינטנס שלא ניתן ללכוד, כמעט כמו חלום בהקיץ, ובכל זאת הוא כל כך ממכר. הפרח הדומיננטי בניחוח, המגנוליה, חושף הילה מגנטית וחושנית שאי אפשר לעמוד בפניה. בשילוב עם זר וורדים ונרולי המוסיפים נשיות לניחוח, מאסק עדין ואלגום אשר יוצרים יחד ריח ממכר. ביטוי לחושניות פשוטה וטהורה, כך זה נועד להיות.

איסי מיאקי לאו די סי 100 מ"ל לאשה. מחיר: 349 שקל

איסי מיאקי לאו די סי 100 מל לאשה מחיר 349 שקל. יח"צ,
איסי מיאקי לאו די סי 100 מ"ל לאשה. מחיר: 349 שקל/יח"צ

והגרסה הגברית: ל'או דיסי ארז, או דה טואלט אינטנס לגבר הוא ניחוח גברי רענן המציג התנגשות של אלמנטים בטבע. מים טהורים נפגשים עם עץ הארז היבש בניחוח או דה טואלט אינטנס החוקר את כוחה של הגבריות העדינה.

בהשראת העוצמתיות של הטבע הפראי, נוצר ניחוח רענן ומתובל עם תווים של אשכולית והל, המנוגדים לתו הבסיס הדומיננטי, עץ הארז, שמופיע במלוא הדרו. הודות למים, עץ הארז הופך לרך, שקוף ורגיש יותר, כאילו מתעורר לחיים. ביטוי לגבריות חדשה, כובשת ומאופקת.

איסי מיאקי לאו די סי 100 מ"ל לגבר, המחיר: 319 שקל

איסי מיאקי לאו די סי 100 מל לגבר מחיר 319 שקל. יח"צ,
איסי מיאקי לאו די סי 100 מ"ל לגבר. מחיר: 319 שקל/יח"צ

* * * * איפור * * * *

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק בישראל מסקרה שוברת רשת

קולוסאל קרל באונס למראה ריסים מורמים ועגולים, בעלת מברשת עגולה ומועשרת בפורמולה חדשנית המקבעת את אפקט ההרמה והעיגול שהמסקרה מעניקה. עמידה עד 24 שעות. הפורמולה החדשנית מכילה רמה גבוהה מאוד של פולימרים, ומצליחה לקבע את אפקט ההרמה והעיגול לאחר השימוש במסקרה, ומשאירה את הריסים עגולים ומורמים לאורך זמן.

התוצאה: המסקרה החדשה מעניקה מראה ריסים עגולים, מורמים ובעלי ווליום (עוצמתיים). כל הריסים, בזה אחר זה, נפרשים מקצה לקצה לאפקט מניפתי עוצמתי, מעוגל ומקובע עם עמידות ל-24 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל. מבצע מיוחד לרגל ההשקה: מסקרה קרל באונס וליינר מאסטר אינק ב-65 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובפרפומריות נבחרות

מסקרה קולסול מייבלין ניו יורק מחיר 45 שקל. יחסי ציבור,
מסקרה קולסול מייבלין ניו יורק. מחיר: 45 שקל/יחסי ציבור

מותג הטיפוח אסתי לאודר משיק פריימר חדש, המותאם למייקאפ Double Wear:

מותג הקוסמטיקה היוקרתית אסתי לאודר משיק פריימר שהוא בן הזוג האולטימטיבי של המייק אפ דאבל וור: Double Wear Flawless Hydrating Primer SPF 45 הוא פריימר קליל כנוצה, המרגיש ממש כמו עור שני ויוצר מראה חלק כשל קנבס, כך שהמייק אפ מחליק ללא מאמץ על העור ומתקבל מראה רענן וחי. הפריימר מזין את העור בלחות מיידית, מאיר אותו, משפר את מראה המייק אפ על העור ומספק הגנה עוצמתית באמצעות מקדם הגנה SPF45 וכן הגנה מפני זיהום אוויר ואנטי אוקסידנטים. הנוסחה נטולת שומן והיא נבדקה דרמטולוגית ואופטומולוגית והוא מתאים לכל סוגי העור.

המחיר: 200 שקל לתכולה: 30 מ"ל . להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

double wear flawless hydrating פריימר אסתי לאודר 220 שקל. יח"צ חו"ל,
double wear flawless hydrating פריימר אסתי לאודר 220 שקל/יח"צ חו"ל

מוצר נוסף שמשיק המותג אסתי לאודר במקביל וכך מרחיב את משפחת Double Wear המובילה: קונסילר

Double Wear Radiant Conceale הקונסילר החדש בסדרת Double Wear האייקונית, בפורמולה קלילה המשתלבת על העור ללא מאמץ, מטפחת ומזינה אותו בתמציות בוטניות ומעניקה לו גימור זוהר באופן מידי שנשאר לאורך זמן.

פורמולה קרמית המתמזגת בעור ללא סימנים, מטשטש פגמים, מסווה עיגולים כהים ומשיב את הזוהר עד למראה ללא דופי, עמיד במים, זעה ולחות, אינו מעורר פצעונים, נבדק על ידי רופאי עור ורופאי עיניים. אינו נסדק, אינו מתקשה ואינו מצטבר בנקבוביות, אפליקטור עם קצה ספוגי דו-צדדי. קצה זוויתי שטוח לקונטורינג ולהדגשת האזורים הגדולים של הפנים, וקצה מדויק לכיסוי מושלם של העיגולים הכהים.

מוצע ב-12 גוונים. כיסוי מלא. גימור רך זוהר. טיפ מקצועני: חממי קלות בין קצות האצבעות לפני המריחה למראה חלק.

המחיר: 135 שקל לתכולה: 10 מ"ל . להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג באתר האונליין: www.esteelauder.co.il ברשתות הפארם, אפריל, BE והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, בחנויות גלאם 42 בים המלח ובירכא ובאתר גלאם 42.

double wear radiant concealer אסתי לאודר 135 שקל. יח"צ חו"ל,
double wear radiant concealer אסתי לאודר 135 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו ללבוש * * * *

מותג תחתוני המחזור האוסטרלי Modibodi מגיע לסופר-פארם אונליין.

זוהי למעשה הפעם הראשונה שבה המותג האוסטרלי המציע תחתוני מחזור רב פעמיים שמחליפים את השימוש בטמפונים ותחבושות בימי הווסת יחל להימכר ברשת ישראלית.

התחתונים של Modibodi מציעים חוויה של נוחות לאורך זמן, כשהם למעשה רב פעמיים כמו תחתונים רגילים, כלומר ניתן לכבס אותם ולהשתמש בהם שוב ושוב. לצד הערך הסביבתי שבצריכתם, הם מאפשרים חסכון כלכלי בטווח הארוך ומשחרר ים את הצורך לרכוש מוצרי היגיינה נשית באופן יומיומי.

במסגרת ההשקה בסופר-פארם אונליין המוצרים של מודי בודי יוצעו בהנחה של 15%.

המותג מציע מגוון דגמים הכוללים מגוון גזרות, ומגיעים ברמות ספיגה משתנות. התחתונים מגיעים במידות בטווח של 2XS-6XL לצד מגוון של מוצרים משלימים כמו בגדי ים ותיקי אחסו.

המחיר: 69-399 שקל, במשלוח חינם בקנייה מעל 150 שקל. במסגרת ההשקה בסופר-פארם אונליין המוצרים של מודי בודי יוצעו בהנחה של 15% עד ה-15.3.22.

modibodi - ביקיני היפסטר ללא תפרים - מחיר 140 שקל. מודיבודי,
modibodi - ביקיני היפסטר ללא תפרים - מחיר 140 שקל/מודיבודי

* * * * משהו לאכול * * * *

חברת התבלינים הישראלית "נפטון" משיקה מיונז טבעוני

נפטון נכנסת לשוק המזון הטבעוני המוערך במאות מיליוני שקלים ומשיקה מיונז חדש. בקרוב יצטרפו לסדרה גם מיונז טבעוני בתוספת כורכום ובטעם ספייסי.

החל מהשבוע ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק את המיונז הטבעוני החדש של חברת המזון הישראלית נפטון. המיונז מיוצר במפעל המשפחתי של החברה בדרום הארץ ופותח על ידי צוות טכנולוגי על מנת לדייק את המרקם ואת הטעמים שירגישו ממש כמו המקור.

כחלק מהסדרה הטבעונית יושקו בהמשך השנה גם מיונז בתוספת כורכום ומיונז ספייסי.

טווח מחירים: 16-20 שקל. תכולה: 350 גרם

מיונז טבעוני נפטון. יחסי ציבור,
מיונז טבעוני חדש מרכיבים איכותיים במיוחד, נפטון/יחסי ציבור

בנוסף, מרחיבה "נפטון" את הסדרה ההודית עם מגוון מוצרים חדשים

חברת המזון והתבלינים מהדרום מרחיבה את סדרת המוצרים הפופולארית ומביאה את בשורת האוכל מהמזרח הרחוק לכל בית בישראל. חדש על המדף: פאפאד ופאני פורי, שכמעט ולא ניתן היה להשיג עד היום

האוכל ההודי אהוב במיוחד על הצרכנים הישראלים, אלא שאת המוצרים מהמטבח ההודי כמעט ולא ניתן להשיג ברשתות השיווק הישראליות.

אחרי שהביאה לישראל את יסודות הבישול של המטבח ההודי עם גראם מסאלה ,צ'טני מנגו, צ'טני שזיף, טנדורי בתבלין וברוטב, מסלת דגים ועוד מגוון מאכלים אשר מזוהים עם המטבח ההודי - משיקה כעת "נפטון" מוצרים חדשים בסדרה ההודית שמכילה עולם שלם של טעמים, ביניהם:

פאני פורי - חטיף הודי חגיגי בגודל ביס הבנוי מכדורים מטוגנים ופריכים עם מילוי לבחירה. תכולה: 140 גרם, המחיר: 16 שקל.

פאפאד - האפטייזר ההודי. נשנוש קל ופריך על בסיס קמח עדשים לפתיחת כל ארוחה. המחיר: 16 שקל. תכולה: 200

פאפאד כמון - נשנוש קל ופריך על בסיס קמח עדשים בתוספת כמון לפתיחת כל ארוחה. המחיר: 16 שקל. תכולה : 200 גרם

פאפאד, נפטון. יחסי ציבור,
פאפאד, נפטון מרחיבה את מגוון המוצרים בסדרה ההודית/יחסי ציבור

"פסטה ריקו" משיקה סדרה בשרית

הסדרה כוללת 3 טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו בשימוש בשר בקר ועוף מובחרים, אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקפיא.

טורטליני ראגו - פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד.

טורטליני עוף - פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.

אניולוטי ראגו - פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-30 שקל. אריזת 300 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובמגוון החנויות והמכולות המובחרות.

טורטליני ראגו של פסטה ריקו. gs11,
טורטליני ראגו של פסטה ריקו, 30 שקל/gs11

הערגליות המוכרות מרגשות עם טעם חדש: ערגליות במילוי פונץ'-בננה

ערגליות אסם הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהם והן מלוות אותנו כל חיינו, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.

לאורך השנים, אסם-נסטלה הקפידה לרגש את קהל הצרכנים הנאמן עם מוצרים חדשים וטעימים תחת ערגליות כמו ערגליות במילוי תפוז, פטל ותפוח לצד השוקולד והתות המסורתיים.

כמו כן, בהמשך להתחייבותה של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, גם ערגליות פונץ' בננה מושקות באריזת שקית ממותגת ללא אריזת הקרטון של ערגליות, כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

ערגליות פונץ בננה. סטודיו אסם,
ערגליות פונץ' בננה/סטודיו אסם

מוצר חדש נוסף של אסם-נסטלה - פתיבר אצבעות שוקולד

סדרת מוצרי פתיבר פינוקים זכתה להצלחה גדולה בקטגוריית העוגיות המפנקות, ומובילה באירוח, בנשנוש לצד הקפה, או בפינוק של סוף היום.

כעת, בהמשך להצלחה הגדולה ולקראת חג הפורים, ממשיכה אסם-נסטלה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש: פתיבר אצבעות שוקולד - אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד חלב במילוי קרם חלב עשיר.

המוצר החדש זכה לציון גבוה במיוחד בקרב הצרכנים והוא מיועד לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה: להתחלה מתוקה של הבוקר לצד הקפה, כפינוק לאחר ארוחת הצהריים, ככיבוד לאורחים או כנשנוש קליל בערב.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

פתיבר אצבעות שוקולד. סטודיו אסם,
פתיבר אצבעות שוקולד/סטודיו אסם

ועוד חידוש מאסם-נסטלה לשבוע האחרון: קטגוריה חדשה של בצק מצונן איכותי לאפייה ספונטנית ללא מאמץ

אסם-נסטלה נכנסת לתחום הבצק המצונן עם מותג חדש: אסם בונז'ור, סדרת בצקים מצוננים לאפייה מיידית: בצק עלים מצונן ובצק לפיצה לחוויית אפיה ביתית, טעימה שתשדרג בקלות כל ארוחה.

סגמנט הבצק המצונן נמצא בקפיצה מרשימה החל משנת 2019 היות שמאפשר לכל אחד לחוות את תהליך האפייה ולבטא את היצירתיות אך במקביל, לשמור על זמן אפייה נמוך בניגוד להכנת בצק רגיל. הבצק המצונן הוא מרכיב רב תכליתי המהווה בסיס לאפייה מהירה ויצירתית בה כל אחד ואחת יכולים לבוא לידי ביטוי, בקלות בפשטות ובמהירות באמצעות תוספות לבצק הבסיסי.

לדברי סתיו יואלי, מנכ"לית חטיבת מזון מצונן וקפוא באסם-נסטלה: "מוצרי הבצק המצונן שלנו הזמינים להכנה בכל רגע במקרר ומאפשרים לצרכן בכל רגע ולא תכנון מוקדם לאפות ולהביא את היצירתיות שלו במטבח, עם חומר הגלם הטוב ביותר, לתוצאות קולינריות משובחות, וחווית אפייה ביתית קלה ופשוטה".

המוצרים שיושקו תחילה תחת אסם-בונז'ור: בצק פיצה מצונן ומרודד לשימוש מידי עד 28 ימים במקרר
ובצק עלים מצונן ומרודד לשימוש מידי, למגוון מאפים וללא מרגרינה - עד 30 ימים במקרר

ניתן להשיג ברשתות השיווק

בצק מצונן - קטגוריה חדשה לאסם נסטלה. סטודיו אסם,
בצק מצונן - קטגוריה חדשה לאסם נסטלה/סטודיו אסם

שיתוף פעולה מתוק בין "וניליה" ל"ויליפוד": גלידת שמנת עשירה עם שברי "תן בו" מדנמרק

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" בשיתוף עם יבואנית המזון "ויליפוד" משיקים, לראשונה בישראל, גלידה בטעם ובמרקם של קרמבו אמיתי בשם גלידת "תן בו".

הגלידה מתבססת על מתכון ייחודי המשמש לייצור קרמבו באותו השם, שאותו מייבאת ויליפוד מדנמרק.

סקר שוק שערכה "וניליה" העלה, כי הרעיון של שילוב בין גלידה לקרמבו קוסם לרוב הציבור. תהליך הפיתוח המורכב של הגלידה בטעם החדש ארך כחצי שנה ובוצע על ידי השף של רשת "וניליה", אורן עזר.

גלידת קרמבו זמינה בכל סניפי רשת וניליה. מחיר מומלץ לצרכן: 95 שקל למארז של 1 ק"ג , 18 שקל למנה.

גלידת קרמבו בסניפי וניליה. שירן חי כהן,
גלידת קרמבו בסניפי וניליה: 95 שקל לקילו, 18 שקל למנה/שירן חי כהן

יוגטה משיקה מיני מרשמלו בטעם וניל

יוגטה, מותג הסוכריות ודברי המתיקה המצליח משיק מוצר חדש בסדרת מוצרי המרשמלו - מיני מרשמלו בטעם וניל שמצטרף לשורת מוצרים אהובים בסדרת המרשמלו של יוגטה ויוסיף נפתח מתוק למשלוחי המתנות בחג פורים הקרוב.

יוגטה מיני מרשמלו. באדיבות ליימן שליסל,
יוגטה מיני מרשמלו/באדיבות ליימן שליסל

* * * * משהו לשתות * * * *

Schweppes עם בשורות מופחתות סוכר - שוופס ביטר למון לייט ושוופס מוחיטו ללא סוכר

לשוופס מוחיטו, בשורה אמיתית לצרכני ה-No Sugar אשר מחפשים ליהנות מהמשקה המוגז, בגרסה נוספת ללא סוכר.

בנוסף, שוופס ביטר למון - אחד המשקאות הקלאסיים, הוותיקים והאהובים שיש לשוופס להציע, מושק בגרסה נוספת עם 80% פחות סוכר ואותו הטעם בדיוק! המוצר מגיעה באריזה משפחתית של 1.5 ליטר. מכיל כינין.

מחיר ברשתות שוופס ביטר למון לייט 1.5 ליטר: 11.50 שקל. שוופס מוחיטו ללא סוכר 1.5 ליטר: 8.50 שקל.

mojito-no-sugar+bitter- lemon. סטודיו יפאורה,
שוופס ביטר למון לייט ושוופס מוחיטו ללא סוכר/סטודיו יפאורה

מותג החליטות פומפדור מציע סדרה אורגנית

מותג התה והחליטות הבינלאומי: פומפדור מציע לחורף 2022 סדרת חליטות אורגניות, הכוללת 3 טעמים מובילים. מוצרי הסדרה ללא תוספת סוכר, עשויים מרכיבים טבעיים ואורגנים, המגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התה האורגני של פומפדור גדל בסביבתו האקולוגית הטבעית, ללא שימוש בחומרי הדברה או דשן כימי.

הסדרה האורגנית מושפעת מהלך הרוח במהלך היום וכללת 3 טעמים שונים: סטארט יור די - חליטת מאטה עם טעם המרענן של לימונית ונענע, ג'ינגר לימון - שילוב מרענן של ג'ינגר, כורכום, לימונית וקליפת לימון וחליטת קאלם אנד רילקס -המשלבת קמומיל, מליסה ויערת הדבש.

במהלך חודש מרץ יוצא המותג פומפדור במבצע חורף חם על הסדרה האורגנית, במסגרתו: רוכשים חליטת תה ומקבלים את השני ב 50% הנחה.

המחיר מומלץ לצרכן 20 שקל לאריזה של 20 שקיקים. ניתן להשיג את מוצרי פומפדור בכל רשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ

פומפדור מבצע חורף. יח"צ,
פומפדור, הסדרה האורגנית: 20 שקל ל-20 שקיקים/יח"צ

* * * * משהו לדרך * * * *

חברת INOKIM הישראלית משיקה קורקינט חשמלי לילדים בשיתוף עם דיסני

יצרנית ומפיצת הקורקינט החשמלי המובילה בעולם, מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת וולט דיסני במסגרתו משיקה החברה ליין חדש של קורקינטים חשמליים תלת-גלגליים המעוצבים עבור ילדים בגילאי 5-8, הכולל 5 דגמים שונים בהשראת דמויות מסרטי דיסני ומארוול. מדובר במוצר ראשון מסוגו בעולם.

הקורקינט עומד בסטנדרט שקבע מכון התקנים הישראלי, וכן בתקני הבטיחות האירופאיים והאמריקאיים. הוא מוגבל למהירות של עד 8 קמ''ש ובעל מאפיינים בסטנדרט עולמי , ביניהם סוללה נשלפת ומאושרת להטסה במטוס, אפליקציה לבקרת שליטה להורים המאפשרת הגבלת מהירות, מידע על מצב הסוללה והגבלת אזורי הנסיעה, נורות לד ורמקולים. כל הדגמים מגיעים עם אייקון בטיחות בעל חיישן בבלם האחורי, אשר בלחיצה מפסיק את פעולת המנוע.

הקולקציה תגיע לישראל ביוני ותופץ בארץ ובחו''ל, במחיר 900 שקל.

inokim - קוקינט בשיתוף וולט דיסני, ישווק החל מיוני 2022. המחיר: 900 שקל. יחסי ציבור,
inokim - קוקינט בשיתוף וולט דיסני, ישווק החל מיוני 2022. המחיר: 900 שקל/יחסי ציבור

* * * * משהו לבית * * * *

מקדונלד'ס תציע מלאי חדש של גרבי פופ אפ ממותגות

אדום זה הצהוב החדש? לאור הביקושים הגבוהים, לאחרונה הציעה הרשת ללקוחותיה גרבי שומשום בצהוב אשר הפכו במהרה לפריט טרנדי נחשק ומלאי של עשרות אלפי גרביים אזל תוך שבועיים בלבד.

החל ממחר, 1.3, תציע הרשת גרביים ממותגות בצבע אדום ב-10 שקל בקניית ארוחה או תמורת 7 מטבעות מק קוינס.

גרביים ממותגות של מקדונלד'ס. יח"צ,
גרביים ממותגות של מקדונלד'ס/יח"צ

הפח עם החיישנים החכמים

סיריוס אלקטרוניקה, יבואנית עשרות מותגי אודיו, מכשירי אלקטרוניקה וגאדג'טים בינלאומיים מובילים לישראל, מציגה את GRINBIN OREGON, פח אשפה טכנולוגי, נוח והיגייני בנפח 50 ליטרים, בעל פאנל טאץ' וחיישנים חכמים, המאפשרים פתיחה מהירה מכל כיוון וסגירה שקטה ללא מאמץ.

חיישן התנועה בעל העינית רחבה, מאפשר פתיחה מהירה מכל כיוון, וכן סנסור לפתיחה על ידי נקישה קלה עם הרגל בזמן שהידיים תפוסות. כמו כן, ניתן לבחור באופציה בה המכסה יישאר פתוח באופן קבוע, בהתאם לנוחיות המשתמש.

לפח המגיע בנפח של 50 ליטרים מכסה עם פתח רחב במיוחד המאפשר להכניס אשפה גדולה ללא קושי. תופסן שקיות מיוחד המתאים גם לשקיות אשפה גדולות, מאפשר הלבשת שקיות אשפה באופן בטוח ללא חשש מזליגה.

הפח יפה ומעוצב ומגיע בגימור נירוסטה מט עבה במיוחד עם ציפוי למניעת טביעות אצבעות. מיכלו הפנימי החזק קל ניתן לשליפה וקל לניקיון ושטיפה. הפח חסכוני באנרגיה, בעל כפתור הדלקה וכיבוי ומופעל על ידי שלוש סוללות בלבד. המחיר: 990 שקל.

GRINBIN - להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il

פח אלקטרוני grinbin oregon עם חיישנים חכמים 990 שקל. יחסי ציבור,
פח אלקטרוני grinbin oregon עם חיישנים חכמים 990 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully