וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 11:18

יו"ר חדש לוועד המנהל של הליגה נגד השמצה בישראל, סמנכ"לית שיווק לביופט ועוד. המינויים והשינויים של השבוע החולף במגזר העסקי

הליגה נגד השמצה בישראל הודיעה על מינויו של ירון נוידרפר ליו"ר הוועד המנהל שלה. נוידרפר הוא המייסד והמנכ"ל של Social Finance Israel. בעבר כיהן כסמנכ"ל הכספים של הסוכנות היהודית ובתפקידים שונים במשרד האוצר. הוא בעל B.A בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית ו-M.A במינהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד.

קרול נוריאל, מנכ"לית הליגה נגד השמצה בישראל: "אנו מברכים את ירון נוידרפר על מינויו ומאמינים כי יחד עם הנהלת המשרד והצוות נוכל להמשיך בתנופת ההתרחבות של הארגון בישראל, לטובת המאבק בגזענות ובשנאה".

ירון נוידרפר. תמר מצפי,
ירון נוידרפר/תמר מצפי

סייגייט טכנולוגיות (NASDAQ: STX), מובילה עולמית בפתרונות תשתית לאחסון מידע בהיקפים גדולים, הודיעה על השקת שירותי Lyve™ Cloud ו- Lyve™ Labs בסינגפור. Lyve Cloud היא פלטפורמת אחסון-ענן-כשירות (cloud storage-as-a-service) הראשית של סיגייט. Lyve Labs הוא מרכז חדשנות שיתופי היוצר ומקדם פתרונות לניהול זרם המידע.

נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת את מרכז החדשנות Lyve Labs בסיגייט ישראל מונתה לעמוד בראש מרכז החדשנות בסינגפור והיא תנהל את שני המרכזים, במקביל. פרנקו-אוחנה: " אני נרגשת מההרחבת הפעילות של Lyve Labs לסינגפור, שבה אקוסיסטם טכנולוגי תוסס. הפעילות של Lyve Labs בסינגפור, כזרוע של סיגייט באקוסיסטם היזמי-טכנולוגי, תאפשר לנו להעריך ולתקשר טוב יותר עם עם סטארט-אפים ומפתחי טכנולוגיות חדשניות, במיוחד כשהטכנולוגיות הללו מתאימות לאינטגרציה עם Lyve Cloud". פרנקו-אוחנה הוסיפה עוד: "אני מתכוונת לנהל את Lyve Labs בסינגפור ותל אביב כצוות אחד. אני נרגשת מהאפשרויות, ומשיתוף הפעולה בין ישראל לסינגפור".

הבחירה בסינגפור כאתר הראשון באסיה שבו סיגייט משיקה את פלטפורמת האחסון-ענן-כשירות ומרכז חדשנות נעשה לאור השאיפה לתמוך בחזון ה"מדינה הדיגיטלית", שעתיד לשנות את סינגפור באמצעות טכנולוגיה, ולהאיץ את צמיחת הכלכלה הדיגיטלית המתרחבת שלה. בנוסף, סיגייט עתידה להרחיב את פעילותה העסקית באתרים אחרים בדרום מזרח אסיה.

"Lyve Cloud ו-Lyve Labs מייצגים את האבולוציה של סיגייט, המשרתת מערכות אקולוגיות של נתוני עתק", אמר דייב מוסלי, מנכ"ל סיגייט. "סינגפור היתה בחירה טבעית מכיוון שהיא מרכז אזורי לעסקים גלובלים מובילים, אך גם מרכז תוסס של חדשנות וחברות סטרט-אפ. אני שמח לציין את יום השנה - 40 שנים של פעילות סייגייט בסינגפור עם הפתרונות פורצי הדרך שלנו".

באירוע ההשקה, שנערך בסינגפור, השתתף ד"ר בה סוואן ג'ין (Beh Swan Gin), יו"ר מועצת הפיתוח הכלכלי של סינגפור. באירוע נערך גם דיון בהשתתפות בכירי התעשייה מחברות כמו: Equinix, Lattice ו-PacketFabric שדנו בבניית תשתית נתונים המונית, הניתנת להרחבה והפעלה הדדית, בכדי להאיץ את צמיחת הכלכלה הדיגיטלית.

"ב-40 השנים האחרונות, לסיגייט הייתה תורמת משמעותית למגזר האלקטרוניקה שלנו. ההחלטה לפתוח בסינגפור, כמדינה הראשונה באזור, מרכז עסקי עבור Lyve Cloud ואת מרכז החדשנות Lyve Labs, היא המשך לשותפות ארוכת שנים זו. סיגייט תוכל להציע ערך רב יותר לכלכלה הדיגיטלית של סינגפור באמצעות פתרונות אחסון קצה חדשניים, לצד תשתית לאחסון ענן בקיבולת גבוהה," הוסיף ד"ר בה סוואן ג'ין (Beh Swan Gin), יו"ר מועצת הפיתוח הכלכלי של סינגפור.

נועה פרנקו אוחנה. יחצ,
נועה פרנקו אוחנה/יחצ

חברת ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, בעלת מותגי המזון האהובים "בונזו", "לה קט" ו-"URBAN CHOICE", והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים רבים כגון "אקאנה" ו"שזיר", הודיעה על מינויה של ורה וטקין לסמנכ"לית השיווק של החברה.

לורה וטקין ניסיון רב שנים בתחום השיווק בחברות צריכה וידע עשיר בהובלת פרויקטים ואסטרטגיה שיווקית בתחום הצרכנות. בחמש השנים האחרונות ורה מילאה בהצלחה מגוון תפקידי שיווק בביופט, ועם כניסתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה תמשיך להוביל את התחום יחד עם צוות השיווק המקצועי של ביופט. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הובלת והטמעת האסטרטגיה השיווקית של ביופט, תוך פיתוח מהלכי שיווק דיגיטלי וחדשנות.

ורה וטקין. בועז נובלמן,
ורה וטקין/בועז נובלמן

אורי ביטון, מונתה לתפקיד מנהלת מערך הנוער במשרד הפרסום והתוכן לנוער וצעירים, Teenk. ביטון השתחררה משירות קבע כקצינה בדוברות צה"ל, לאחר שליחות ארוכה במונטריאול מטעם הסוכנות היהודית ויש לה ניסיון וכלים רבים בהפעלת בני נוער. ביטון נכנסת לנהל את מערך הנוער בטינק הכולל אלפי בני ובנות נוער כש3 נמצאים בקשר עם החברה ולקוחותיה.

חברת טינק חרטה על דגלה לפעול עם בני נוער בכל תהליך חשיבה וקראטיב תוך העצמת בני הנוער.
טינק מפעילה עבור לקוחותיה פאנלים ייחודיים של בני נוער לטובת חציבת תובנות ורעיונות ומפעילה מערכי פעילות עבור לקוחותיה השונים כדוגמת מערך הצ'קריות של סופרפארם (המוננ מעל 100 צעירות שגרירות מותג סופר-פארם ינג) וכדוגמת קהילת הצעירות של קוטקס המונה מעל 25,000 משתתפות

אורי ביטון. יחצ,
אורי ביטון/יחצ

דניאל רחום מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של קבוצת movement. רחום (36), בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, מצטרפת לקבוצת movement לתפקיד סמנכ"לית השיווק של הקבוצה לאחר תפקידה האחרון בו היתה סמנכ"לית השיווק של קבוצת רולטים.
קבוצת movement הינה הקבוצה הגדולה והמובילה בארץ בתחום ה-wellness ומציעה מגוון פעילויות וטכנולוגיות לקידום אורח חיים בריא לרבות פתרונות לקידום אורח חיים בריא של העובדים עבור מעסיקים. עבור מעסיקים שירותי החברה כוללים: תוכניות בריאות לעובד, מנוי אוניברסלי לחדרי כושר (freefit), הקמה והפעלה של חדרי כושר, אפליקציות לעידוד אורח חיים בריא ומגוון פתרונות של רפואה מונעת.

רחום : "אני רוצה להודות לקבוצת רולטים על תקופה פוריה של גידול וכניסה לתחומים חדשים. אני שמחה ומלאת ציפייה להתחיל את תפקידי כסמנכ"לית השיווק של קבוצת movement. תחום הWellness נמצא בגידול וצמיחה מסיבית, המגמה הגוברת והרצון לחיות את החיים שלנו הכי טוב שאפשר ובצורה המיטבית, מביאה לחיפוש של הכלים האופטימליים שאיתם ניתן לקיים זאת ומצאתי את קבוצת movement כבית עבורי לחבר בין שני העולמות שאני אוהבת - שיווק ו-wellness".

אחת המשימות הראשונות בתפקידי הינה השקת אפליקציית move. אפליקציית move הינה פלטפורמה ייחודית שמנגישה חווית משתמש מדהימה של כלל עולמות הוולנס לעובדים בארגונים בשיטת ה "wellness anywhere" וכבר בשלב זה קיבלה את הכינוי "הwolt- של הוולנס הארגוני"

דניאל רחום. אסף לב,
דניאל רחום/אסף לב

ברק בן-אריה מונה ליועץ המשפטי הראשי של חברת נובוקיור. עם כניסתו לתפקיד הוא יהיה אחד מהישראלים הבודדים בעולם בתפקיד מסוג זה בחברה הנסחרת בנאסד"ק. עד כה שימש בן-אריה כיועץ המשפטי של נובוקיור לאזור אירופה וישראל. הוא החל את עבודתו בחברה בשנת 2008.

לפני שהצטרף לנובוקיור, הוא שימש כמנכ"ל געש עסקים וחקלאות, אגודה שיתופית חקלאית בע"מ בין השנים 2014 עד 2018. לפני תקופתו בגעש עבד מר בן אריה למעלה משמונה שנים במגזר הפרטי.

"אנו מברכים את ברק על תפקידו החדש כיועץ המשפטי הראשי", אמר יו"ר מועצת המנהלים של נובוקיור, וויליאם דויל. "יש לנו אמון רב ביכולתו להוביל את הצד המשפטי של הארגון שלנו. אנו מאחלים לברק הצלחה בתפקיד זה ומצפים להמשך תרומתו להצלחת משימתנו, בעודנו משקיעים מאמצים רבים להגדלת ההישרדות של המטופלים במגוון גדול של גידולים סרטניים, באמצעות פלטפורמת TTFields."

נובוקיור היא חברה שמתמחה באונקולוגיה שמובילה פיתוח טיפולים במחלות הסרטן האגרסיביות ביותר. החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית וייחודית בשם (TTFields (Tumor Treating Fields המבוססת על שדות חשמליים מתחלפים, הפוגעים בתהליך החלוקה של התאים הסרטניים. הטכנולוגיה הוכיחה את יעילותה בסרטן המוח הקטלני גליובלסטומה (GBM) והטיפול בשם אופטיון אושר ונמצא בשימוש ובמימון ציבורי בשורה ארוכה של מדינות ברחבי העולם.

ברק בן אריה. אלדד רפאלי,
ברק בן אריה/אלדד רפאלי

משרד ברון ושות' מצרף לשורותיו את עורך הדין ושמאי המקרקעין עידו שחם, שינהל את תחום מיסוי הנדל"ן של המשרד.

עידו שחם בעל ניסיון רב בתחום מיסוי נדל"ן וגם שמאי מקרקעין פעיל, יוצא רשות המיסים, בתפקדו האחרון ברשות שימש כרכז שומת מקרקעין ובעל ניסיון רב בתחום מיסוי נדל"ן ושמאות מקרקעין.
עידו ביצע הן מטעם הרשות והן בסקטור הפרטי עסקאות נדל"ן מבחינת המיסוי מהגדולות והמורכבות שהיו בישראל בשנים האחרונות, עידו מרצה : באוניברסיטה העברית - קורס מבוא לשמאות מקרקעין (מסלול ניהול ומימון נדלן לתואר שני)ובמכללה האקדמית תל אביב יפו -קורס תכנון ובניה ליזמים (מסלול ניהול נדל"ן תואר ראשון)בנוסף להרצאות אורח במגוון ארגונים רשמיים ומוסדות נוספים, כמו לשכת עורכי הדין, לשכת רו"ח , לשכת שמאי המקרקעין אוניברסיטת בר-אילן, אוניברסיטת בן-גוריון, המכללה למנהל. משמש חבר ועד ארצי בלשכת שמאי מקרקעין בישראל. ויו"ר ועדת המיסים בלשכת שמאי המקרקעין בישראל.

עו"ד גלעד ברון, שותף מייסד, ושותף מנהל בברון ושות' מסר " אנו שמחים לצרף את עו"ד שחם למשדרנו, לאור ניסיונו העשיר בתחום מיסוי הנדל"ן ושמאות המקרקעין. אין לי ספק שתהיה לו תרומה רבה בחיזוק תחום מיסוי הנדל"ן במשרדנו. אני מאחל לו השתלבות מהירה והצלחה".

ראובן ישראלי, מנהל פיתוח ארגוני והון אנושי בברון ושות' מסר " אני מברך הצטרפותו של עו"ד שחם למשרדנו ועל חיזוק המענה המקצועי בתחום הנדל"ן ללקוחות המשרד".

ברון ושות', משרד עורכי דין נמנה עם משרדי הבוטיק המובילים בישראל ומתמחה בהיבטים השונים של המשפט המסחרי, בדגש על התחום הפיסקאלי, מיסוי (לרבות מס הכנסה, מע"מ, מיסוי מקרקעין) עבירות כלכליות, ליווי עסקאות מקרקעין ועסקאות מסחריות מורכבות.

עו"ד עידו שחם. פוטו פרג',
עו"ד עידו שחם/פוטו פרג'

פירמת עוה"ד חדד רוט שנהר הלפר ושות' הודיעה על הצטרפות עו"ד שמעון שגיא כשותף למשרד, והוא ישמש כראש מחלקת הנדל"ן במשרד. לפני הצטרפותו היה עו"ד שגיא שותף במשרד "פירון" במשך 4 שנים, והוא בעל ותק קודם של 14 שנים בתחום הנדל"ן כבעל משרד עצמאי עם התמחות במיסוי מקרקעין.

יחד עמו הצטרפו למשרד עוד שלשה עורכי דין שמתמחים בתחום הנדל"ן. עם הצטרפותו גדלה מחלקת הנדל"ן במשרד והיא מונה כעת 7 עורכי דין, ובכללם עו"ד בנצי ליברמן מי שהחזיק בשורה ארוכה של משרות ציבוריות בכירות, ובכלל זה עמד בראש רשות מקרקעי ישראל.

עו"ד שגיא הוא מומחה בתחום הנדל"ן, מיסוי מקרקעין וליטיגציה בתחום הנדל"ן. הוא בעל ניסיון רב בליווי עסקאות נדל"ן ופרוייקטים מורכבים ומלווה את בנייתן של אלפי יחידות דיור וכן מבני מסחר ומשרדים. כמו כן מייצג קבוצות רכישה, עסקאות התחדשות עירונית וכן מימון פרוייקטים גדולים במקרקעין. הוא מלווה חברות ויחידים בביצוע עסקאות מורכבות ובתכנון המס וייצוג במחלוקות עם רשות המיסים. עם לקוחותיו נמנים חברות מובילות, בארץ ובחו"ל. במהלך העשור האחרון צבר עו"ד שגיא מומחיות בפרוייקטים של פינוי-בינוי, והשלים פרוייקטים מורכבים רבים מן התכנון הראשוני ועד האכלוס הסופי.

כחלק מהליכי הצמיחה של המשרד, פעילות המשרד התרחבה והוא פועל כיום מקומה נוספת בבית אמות השקעות. התרחבות זו היא חלק מתנופת הצמיחה של המשרד, לאחר שלפני מספר חודשים הצטרף כשותף גם עו"ד דודי הלפר, שמוביל את השלוחת המשרד החדשה בירושלים, הכוללת 6 שותפים ועורכי דין ומצבת עניפה של לקוחות.

עו"ד שמעון שגיא מסר: "לאחר קריירה משפטית גם כשותף במשרד גדול וגם כבעל משרד עצמאי, מצאתי כי הצוות שגיבשתי יחד עם צוות הנדל"ן במשרד חדד רוט שנהר הלפר, יאפשרו סינרגיה וביטוי מירבי ליכולות והשירות המשפטי שאנו יכולים להעניק. באופן זה, נוכל לשרת מגוון לקוחות רחב מאד, ולתת שירות מקצועי ומקיף ביותר למכלול הסוגיות והצרכים המשפטיים. אני שמח להצטרף למשרד, ומאמין כי ביחד נרחיב עוד יותר את היקף פעילות מחלקת הנדל"ן ונוביל אותה להיות מהמובילות בישראל".

עו"ד עמית חדד, שותף מייסד במשרד, מסר: "כפירמת עילית אנו מספקים שירות איכותי ומקיף, וכעת עם הצטרפותו של עו"ד שמעון שגיא, היקף הפעילות של מחלקת הנדל"ן יגדל עוד יותר. ניסיונו של עו"ד שגיא בתחומי המיסוי וההתחדשות עירונית יאפשר לנו להעניק שירותים משפטיים בתחומים נוספים. הצטרפותו של עו"ד שגיא היא המשך המגמה שהחלה עם פתיחת שלוחת המשרד בשדרות ממילא בירושלים במהלך החודשים האחרונים".

עו"ד שמעון שגיא. יחצ,
עו"ד שמעון שגיא/יחצ

חברת אפ"י מבשרת על מינוי חדש - אושרת מלול אסיאג, מנהלת פרוייקטים שיווקים ומנהלת תשואה רשתית.
אושרת בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת ובוגרת תואר שני באסטרטגיה ויזמות עסקית. היא החלה את הקריירה המלונאית לפני כ-19 שנה כמלצרית בעבודה מועדפת, משם התקדמה לתפקידי ניהול. בשנת 2013 הצטרפה לרשת מלונות פתאל כמנהלת תשואה אזור ים המלח ולאחר שנתיים קודמה למנהלת תשואה רוחבית מלונות עסקים ומנהלת מחלקת תמיכה רשתית.

אושרת בוגרת עתודת מנכ"ל של הרשת. בשנת 2018 הצטרפה לארקיע כמנהלת מסחר קווים ארוכים ובשנת 2021 נתנה ייעוץ באסטרטגיה לבניית מערכת לניהול תשואה עבור חברת הייטק ישראלית. בחודשים האחרונים היא נציגה בישראל של סוכנת נסיעות מדובאי.

אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק מלונות אפריקה ישראל: "אנו מברכים את אושרת על הצטרפותה לאגף השיווק והמכירות במלונות אפ"י , אין לנו ספק שנקצור את הפירות תחת מקצועיותה וניסיונה רב השנים".

אושרת מלול. יחצ,
אושרת מלול אסיאג/יחצ

אלון חבר מונה לאחרונה לתפקיד משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בחברת אפי קפיטל נדל"ן. חבר, בעל הכשרה של רואה חשבון וכלכלן, בעל ותק של כ-17 שנים בתחום הפיננסים והנדל"ן. החל את דרכו המקצועית כמתמחה במשרד רו"ח קסלמן וקסלמן (PwC Israel) וסיים בדרגת מנהל במחלקת מיזוגים ורכישות. עם סיום התמחותו עסק במגוון תפקידים בתחום סמנכ"לות הכספים אך בעיקר בחברות מתחום הנדל"ן, כאשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל כספים ראשי בקבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה בע"מ. חבר מחליף את רבקה גור ששימשה כסמנכ"לית כספים של החברה ב-8 שנים האחרונות.

אפי קפיטל נדל"ן היא חברת יזמית ומבצעת בתחומי המגורים והנדל"ן המניב הפועלת בפריסה ארצית רחבה ומחזיקה כיום צבר של כ-6,000 יחידות דיור בייזום, תכנון ושיווק לצד כ-87 אלף מ"ר ללוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר. לפני מספר חודשים החברה ביצעה הנפקת אג"ח מוצלחת של 105 מיליון בריבית אטרקטיבית. בשנה החולפת החברה מכרה 1,135 יח"ד וסך רכישת הקרקעות נאמד בכ-940 מיליון שקל.

חבר מציין כי "ניתן לבדל את אפי קפיטל מחברות אחרות בתחום וזאת לאור איכות החומר האנושי בחברה ואיכות הביצוע של הפרויקטים, החברה שמה לה למטרה לעמוד בסטנדרטים מחמירים ובונה את הפרויקטים באמצעות חברות בניה בבעלות הקבוצה (חברות כללות), בפיקוח של הנהלת החברה וללא פשרת מבחינת איכות חומרי הגלם. החברה החליטה להרחיב את פעילותה למגזרי נדל"ן נוספים כדוגמת לוגיסטיקה, התחדשות עירונית ונדל"ן מניב ושמה לה לדגש לרכוש מלאי קרקעות שישמשו אותה לטווחי הזמן הבינוני-הארוך מתוך כוונה להביא לגידול בפעילותה ולהפוך את החברה לשחקן מרכזי ואסטרטגי בענף הנדל"ן בישראל.

במהלך הרבעון האחרון של שנת 2021 החברה קיבלה את תמיכת שוק ההון עם השלמה לראשונה של גיוס חוב בסך של כ- 105 מיליון שקל כאשר במהלך ההנפקה התקבלו ביקושים של כ- 320 מיליון שקל."

אלון חבר. יחצ,
אלון חבר/יחצ

My Size, ספקית פתרונות מדידה מונעי בינה מלאכותית כמנוע לצמיחה בהכנסות והפחתת עלויות עבור לקוחותיה העסקיים, שמחה להכריז על מינויו של חוויאר ברנדוויין לתפקיד Chief Commercial Officer הראשון שלה אי פעם.

חוויאר ברנדוויין הינו בעל ניסיון בינלאומי משמעותי בקמעונאות ובתעשיית האופנה, ומילא מספר רב של תפקידי מפתח בפיתוח עסקי, תפעול ושווקים בינלאומיים, הרלוונטיים במיוחד עבור מייסייז. לאחרונה, מר ברנדוויין שימש כמנהל אמריקה הלטינית והקריביים של 7 for All Mankind International, שם היה אחראי על פיתוח עסקי והתרחבות, וניהל את פעילות החברה ברחבי אמריקה הלטינית והקריביים. לפני כן, מר ברנדוויין שימש כמנהל פיתוח עסקי ומנהל באמריקה הלטינית והקריביים של- Replay - Fashion Box SPA, שם פיקח על פיתוח עסקי ותפעול, התרחבות ושליטה ביבשת אמריקה, האיים הקריביים וצפון מזרח אסיה. בנוסף, מר ברנדוויין מילא תפקידים ניהוליים דומים ב - Authentic Brands Group LLC, Calvin Klein, Givenchy, Nautica, Report Collection/Modextill, Inc., Andre Koenig International, Inc..

ברנדוויין, ה- CCO של מייסייז מסר: "אני להוט להצטרף למייסייז בתקופה מרגשת זו של צמיחה, במיוחד נוכח העובדה שהמודל העסקי וערכו אושרו וזכו לאמונם של יותר מ-1,000 לקוחות קמעונאיים. אני מאמין שמייסייז נמצאת בנקודה משמעותית שבה עליה לעשות שימוש בסכום של כ - 10 מיליון דולר העומד לרשותה בקופת החברה על מנת לחדור לשווקים נוספים ולהאיץ את הצמיחה בהכנסות. MySizeID מוסיף ערך משמעותי לסביבת המסחר האלקטרוני הקמעונאי בתחום האופנה ואני שמח להיות חלק ממנה כעת."

רונן לוזון, מנכ"ל ומייסד מייסייז אמר: "אנו נרגשים לצרף אלינו את חוויאר כחלק מצוות ההנהגה הבכיר שלנו, בתקופה בה אנו פועלים להרחבת מאמצי הפיתוח העסקי והמכירות הגלובליים שלנו. הניסיון הגלובלי העצום של חוויאר כולל תאגידי אופנה ומותגי אופנה משמעותיים רבים ברחבי העולם, כולל 7 For All Mankind, Replay, Authentic Brands Group, Calvin Klein, Givenchy ו - Nautica. חוויאר הוא מנהל פיתוח עסקי בינלאומי ממוקד תוצאות עם יכולת מוכחת לזיהוי וניצול הזדמנויות בשוק הבינלאומי המאפשרות פתיחה וחדירה לשווקים חדשים, יצירת הכנסות והגדלה משמעותית של שורת הרווח. יש לו יכולת מוכחת "לחשוב מחוץ לקופסה" להגות ולהשיק מוצרים חדשים ולהרחיב את הנוכחות בשוק, בתעשייה תחרותית ביותר. חוויאר מצטיין בבנייה ובניהול של קשרים עסקיים חזקים ובריתות אסטרטגיות ליצירת הזדמנויות עסקיות אשר יש בכוחן לקדם את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהן. אנחנו מצפים להרחבת נראות החברה ובסיס הלקוחות שלה באמצעות רשת הקשרים העסקיים הגלובליים שלו."

החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי רונן לוזון (מייסד ומנכ"ל), מעסיקה כיום למעלה מ-40 עובדים ומשרדיה נמצאים באיירפורט סיטי. MySize מספקת שירותים לאלפי לקוחות בארץ ובעולם ביניהם, חברות אופנה מובילות - נאוטיקה, ספידו, GANT, LEVI'S ועוד. החברה נסחרת בנאסד"ק האמריקאי ובבורסה בתל אביב ופועלת במספר מדינות בעולם.

חוויאר ברנדוויין. יחצ,
חוויאר ברנדוויין/יחצ

פרופ' אורנה אליגון דר מונתה לממונה מוסדית ויועצת הנשיא להוגנות מגדרית במכללה האקדמית ספיר ותחליף את ד"ר טלי מרגלית.

פרופ' אורנה אליגון דר היא חברת סגל בבית הספר למשפטים של המכללה האקדמית ספיר, ותחומי המחקר שלה כוללים היסטוריה של המשפט, דיני ראיות ומשפט פלילי. בעברה כבר היתה יועצת נשיא לענייני הוגנות מגדרית במרכז האקדמי כרמל, שם גם כיהנה כדיקנית סטודנטים.

פרופ' אליגון דר הינה אחראית להגשת מועמדות המכללה לתוכנית "קו המשווה", פרוייקט שמטרתו לקדם הוגנות מגדרית במוסדות להשכלה גבוהה המתוקצבים ע"י ות"ת. מטרת התוכנית, בין היתר, להשוות בטווח הארוך את שיעור הנשים בדרגות השונות של הסגל האקדמי לשיעורן באוכלוסייה.

לדברי פרופ' אליגון דר: "במהלך הקריירה שלהן, נשים נתקלות בחסמים גלויים וסמויים, וככל שהדרגות האקדמיות גבוהות יותר והתפקידים בכירים יותר, שיעור הנשים קטן בהשוואה לשיעור הגברים. קיים פער בין הדימוי העצמי של האקדמיה, כסביבה נאורה ומתקדמת, לבין מציאות, בה ממשיכים להתקיים פערים משמעותיים בין גברים לנשים, ובה אין ייצוג הולם לחברות וחברי סגל מאוכלוסיות הסובלות מהפלייה. הסרת חסמים חברתיים תאפשר לכישרונות מגוונים לפרוח במכללה, ותתרום לשגשוג האקדמיה כולה".

אורנה אליגון. רועי דקל,
פרופ' אורנה אליגון דר/רועי דקל

משרד עו"ד שלום בר ייצג את עמותת בודקי שכר מוסמכים בישראל. עמותת בודקי השכר בישראל בחרה את משרד עו"ד שלום בר לליווי וייעוץ משפטי בסוגיות בדיני עבודה. משרדו של עו"ד בר מתמחה בכל הסוגיות המשפטיות בדיני עבודה, כמו גם היו שותפים פעילים בהתוויית החוק להגברת האכיפה בדיני עבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully