וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרים שותפות עם משפחת ד'אמיליו

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 12:53

Lightricks, חברת ההיי-טק שמפתחת כלי מובייל מהמובילים בעולם, לעריכה, עיצוב ועיבוד תמונות ווידאו, עבור יוצרי תוכן, מממשת את החזון להפוך לפלטפורמה ליוצרי תוכן והודיעה על שותפות ראשונה מסוגה: בני משפחת ד'אמיליו הכוללת את כוכבת הטיקטוק צ'ארלי ד'אמיליו, מצטרפים לחברה כשותפים שגרירים ובעלי מניות.

עם במהלך השיווקי הציגו בחברה את LinkInBio - כלי שמאפשר ליוצרי תוכן לתעל את כל עמודי התוכן שלהם למקום אחד, ומשפחת ד'אמיליו תשתמש בו באופן בלעדי לנכסיה הדיגיטליים. במסגרת שיתוף הפעולה, יושקו מספר קמפיינים שונים שיקדמו את מוצרי החברה תוך שיפורם על ידי תובנות והצעות אסטרטגיות שיגיעו מהמשפחה לאנשי הפרודקט והקריאייטיב בחברה.

משפחת ד'אמיליו. באדיבות Lightricks,
משפחת ד'אמיליו/באדיבות Lightricks

מציינים עשור עם רביב

רשת מלונות 'ישרוטל' קיימה לאחרונה את הטקס השנתי שלה "10 שנות וותק" - לכבוד עובדים המציינים עשר שנות עבודה ברשת. את האירוע שהתקיים במלון רויאל ביץ' באילת, הנחתה אלמז מנגיסטו, והוא נערך בהשתתפות ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל; עמית בהט, סמנכ"ל התפעול; גולן כהן, סמנכ"ל משאבי אנוש ומנכ"לי מלונות הרשת.

91 עובדים מכל התחומים, שציינו עשור ברשת, הוזמנו להתארח באחד ממלונות הרשת באילת. לכבודם נערכה ארוחת ערב חגיגית בניצוחו של ניסים לוי, השף של מלון הרויאל ביץ', והם זכו לקבל תעודות הוקרה וליהנות ממופע של להקת Like Queen.

ליאור רביב. יניב כהן,
ליאור רביב/יניב כהן

נפלאות סופהשבוע

הבמאי האגדי קוונטין טרנטינו קיים הרצאה בסינמטק בתל אביב במסגרת חודש המחווה ליצירתו שבמסגרתו הוקרנו בסינמטק כל סרטיו.

קוונטין טרנטינו מתארח בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים במחווה למנחם גולן ז"ל ויורם גלובוס. איתמר גינזבורג,
קוונטין טרנטינו/איתמר גינזבורג

סמסו מזל טוב למנכ"לית קבוצת קאהן, של מוריס קאהן, דפנה ג'קסון, שנישאה בסוף השבוע למפיק משה פארן. החתונה נערכה במלון 'אוריינט' בירושלים וכללה הופעה חיה אקוסטית של הזמר אביב גפן.

  • עוד באותו נושא:
  • פלטפורמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully