וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ריווקין ישמש סמנכ"ל הנדסה ותפעול ב-Nathan Holdings

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 13:09

במסגרת תפקידו, יהיה ריווקין אחראי על כל תהליכי התפעול של נכסי החברה בארה"ב, החל באחזקה השוטפת של הנכסים ועד ההשבחה

עידן ריווקין (30) התמנה לסמנכ"ל הנדסה ותפעול (COO) בקבוצת נתן הולדינגס. במסגרת תפקידו, יהיה ריווקין אחראי על כל תהליכי התפעול של נכסי החברה בארה"ב, החל באחזקה השוטפת של הנכסים ועד ההשבחה. ריווקין, בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון נדל"ן ושמאות מקרקעין מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מביא עימו ניסיון בניהול פרויקטים בבנייה, משלב התכנון ועד מסירת המבנה, לרבות פתרון חסמים לאורך חיי הפרויקט מתחילתו ועד סופו. במסגרת תפקידו, יפקח ריווקין על קבלני המשנה ועובדי חברת הניהול ויישם את תכניות ההשבחה בנכסים השונים. לצורך התפקיד, יבצע ריווקין רילוקיישן לפלורידה.

עידן ריווקין. ארקדי רסקין,
עידן ריווקין/ארקדי רסקין

ירון שמיר מנכ"ל משותף נתן הולדינגס: "הקבוצה מעבה את צוות התפעול של חברת הניהול שלה הפועלת מפלורידה ארה"ב, בכוונה לשפר את הביצועים שלה בתחום ההנדסי. לשם כך בחרה במהנדס הבניין עידן ריווקין שיהווה שחקן חיזוק משמעותי במטרה להצעיד קדימה את מערך השבחות הנכסים שבניהול הקבוצה. השבחת נכסים היא בעלת חשיבות גדולה בהעלאת ערך עתידי ותזרים מזומנים שוטף של השקעה במתחמי דיור".

דמיטרי רוזין מנכ"ל משותף נתן הולדינגס: "בארה"ב חברת הניהול אחראית על התפעול השוטף של הנכס, ובמקביל, אחראית להוציא לפועל את תכניות ההשבחה של היזם על מנת להעלות את שוויו. לפיכך, כשמחזיקים בחברת ניהול פנימית מתוך מדיניות של "אפס תלות בגורמים שלישיים", ניהול שוטף של הנכס הופך להיות יעיל יותר, קל יותר ליישם תכניות השבחה, ויש גמישות רבה יותר בהתאם למגמות השוק. בשנתיים האחרונות התמקדנו בפיתוח חברת הניהול שבבעלות נתן הולדינגס, וכעת היא נמצאת בשלב של התרחבות משמעותית, בתחום ההנדסי והניהולי כאחד. בהקשר זה, החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully