וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ אנרגטי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 8:58

כלמוביל, בזן וסונול חתמו על הסכם שיתוף פעולה, ליישום טכנולוגיית ייצור חשמל ממימן באמצעות תאי דלק ושימוש במשאיות חשמליות.

במסגרת ההסכם בין החברות בזן תייצר את המימן, סונול תקים את תחנות התדלוק לאספקת המימן וכלמוביל תעלה על כבישי ישראל את משאיות תאי הדלק המתקדמות, מתוצרת יונדאי.

עוד במסגרת זו, סונול ובזן יוסיפו משאיות מונעות מימן לצי הרכב שלהן. חתמו על השת"פ: ניר גלילי מנכ"ל סונול, מלאכי אלפר מנכ"ל בזן ויניב שראזי מנכ"ל כלמוביל

ניר גלילי, יניב שראזי ומלאכי אלפר. יוסי אלוני,
ניר גלילי, יניב שראזי ומלאכי אלפר/יוסי אלוני

כהן במרלו"ג

בחמישי האחרון התקיים אירוע השקת המרכז הלוגיסטי החדש של ארגון "פתחון לב", בראשון לציון. המרכז החדש עתיד להחליף את המרכז הלוגיסטי הוותיק אשר פועל מיום היוסדו של ארגון פתחון לב עוד בשנת 1998, וממוקם במתחם 'חונים קונים' אף הוא בעיר ראשל"צ. אל אירוע ההשקה הגיעו שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן; ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך; מנכ"ל ארגון "פתחון לב", אלי כהן; שלי ארביב מקרן ארביב אשר המבנה הוקם באמצעות תרומתה, חברי הנהלת הועד המנהל של "פתחון לב", ונוספים.

המרכז החדש והמרווח, הוקם בהשקעה של מעל למיליון וחצי שקלים, ויאפשר להרחיב פי שישה את היכולת הלוגיסטית של הארגון לסייע לנזקקים. במקום ייאסף המזון שמגיע בתרומות ומחולק לסניפי הארגון הפרוסים ברחבי הארץ; וכן יוכנו סלי מזון עבור מבקשי הסיוע שאין באפשרותם להגיע לסניפים ומקבלים את הסלים ישירות לבתיהם מדי שבוע.

רז קינסטליך, מאיר כהן, איתי מתיתיהו, אלי כהן. יוסי אלתרמן,
רז קינסטליך, מאיר כהן, איתי מתיתיהו, אלי כהן/יוסי אלתרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully