וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה חום: הייתם לוקחים תנור חימום לבילוי בשלג?

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 16:41

היא נולדה בחורף אבל זה לא משנה את העובדה שתמיד קר לה! השנה, בימים הקרים של ינואר, היא לקחה אותו איתה להשתובב בשלג של ירושלים והוא לא זז ממנה, הוא נצמד לגופה כמו עור שני, אפילו שמענו אותה פולטת אנחה "איזה חום" ואז היא הסבירה: "חבל שאי אפשר להתחתן עם מעיל"

רוני תמיד סובלת מקור. כשהמשפחה החליטה לנסוע לירושלים בימי השלג שזכינו להם בעיצומו של חודש ינואר, היא לא הססה לפני שסירבה להצטרף אבל אז קרתה תפנית בעלילה.

איכשהו, ולא כאורח פלא, התגלגל לידיה מעיל מבטיח, כזה שיודע לחמם גם כשקר מאד בחוץ, אבל מאד (!) קר בחוץ.

הבטיחו לה שהמעיל הזה מתחמם, קל ונוח, עמיד ברוח ומים והכי חשוב - שהוא ישמור עליה יבשה עם בתחושת חום נעימה בזמן שהילדים ייהנו מהשלג. המחשבה שהפעם היא תוכל לראות אותם מקרוב, לצלם ואפילו לשחק איתם גרמה לה לרצות לנסות.

הם עלו על האוטו (לא לפני שהיא הטעינה את המעיל, כן, כבר נסביר), ויצאו לכיוון הפקקים שיובילו אותם בסוף לראות שלג בירושלים.

שלג בירושלים, 27 בינואר 2022. צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
שלג בירושלים, ינואר 2022/פלאש 90, צילום: נועם רבקין פנטון

מדברי היצרן והבטחת המוצר

טכנולוגיית החימום של Warme מאפשרת להשתמש במעיל בכל סיטואציה ומזג אוויר. המעיל בטוח לשימוש והוא עבר בדיקות איכות של מכון התקנים הישראלי (מת"י).

ניתן לכבס בטמפרטורה נמוכה ולהשתמש בכל סוללה ניידית אחרת (למקרה שזו שהגיעה עם המעיל, מתקלקלת או הולכת לאיבוד), בתנאי שהיא עומדת בהספק מקסימלי המצוין ע"י היצרן: כ-5V ו-2A.

3 גופי החימום ממוקמים באזור פלג הגוף העליון עשויים מסיבי פחמן בטיחותיים המוגבלים לחימום בטמפרטורה שאינה מהווה סכנה למשתמש. הם מספקים חימום לאזור החזה (ימין ושמאל) ולאמצע הגב לזמן ממושך ורצוף בין שעתיים ל-8 שעות, בהתאם לאופן השימוש, מצב ההפעלה והספק הסוללה.

מעיל warme - להשיג בריקושט3. מחיר 380 שקל. אדם בן שבת,
מעיל warme - להשיג בריקושט. מחיר 380 שקל/אדם בן שבת

3 גופי חימום בטיחותיים

המוצר שבדקנו הוא מעיל Warme עם טכנולוגיית החימום והבדיקה נעשתה כאמור בירושלים, בסוף חודש ינואר השנה, כשהטמפרטורה בחוץ עמדה על 2-4 מעלות בלבד.

המעיל הגיע עם סוללה נטענת וכיס פנימי ייעודי במיוחד בשבילה. יש לו 3 מצבי חימום הניתנים להחלפה ולשליטה עצמית של הלובש: חזק, בינוני וחלש המשתנים בלחיצת כפתור פשוטה. הכפתור נמצא בשרוול השמאלי של המעיל, ממש באזור החיסון אותו אנחנו מכירים היטב מהשנתיים האחרונות.

המעיל, בצורתו החיצונית מתאים לשני המינים, הוא שחור קלאסי, דקיק, קל משקל ונחשב לאופנתי, דומה במראהו למעילים רבים שאנחנו רואים על אנשים בימים קרירים, ולא מזכיר בכלום את המעילים הכבדים העשויים פוף אווזים (או מה שזה לא יהיה), שנוהגים ללבוש בימים של שלג או בקור "קיצוני".

מעיל warme - להשיג בריקושט. מחיר 380 שקל. יחסי ציבור,
מעיל warme מתאים לפעילות אקסטרים או לבילוי ממושך בחוץ, ריקושט./יחסי ציבור

לסיכום הבדיקה:

שימו לב,
כפי שציינו, WARME הוא בעל גזרת UNISEX המתאימה לנשים וגברים כאחד, ואולי זו הסיבה שמידותיו קטנות באופן יחסי. על כן אישה שלובשת בדרך כלל מידות S או M תיאלץ לרכוש אותו במידה L.

המעיל מספק תחושת חמימות נעימה (לא לזמן רצוף וממושך שכן אז כבר הוא מפיץ חום שעשוי להציק).

בתחילה, כשיוצאים מהרכב המחומם ישירות אל הקור של רחובות ירושלים ההרריים, מברכים על היוזמה? מי המציא את הגאונות הזו? אבל לאחר כ-15 דקות של שימוש בעומת חום בינונית, התחושה היא כאילו הנחנו כרית מים רותחים ישירות על גוף חשוף - אז כיבינו אותו לזמן מה והדלקנו שוב בהתאם לצורך.

המעיל, מתאים בגמישותו ובזכות משקלו הקל ודקיקותו, לשימוש בכל שעות היום, לבילוי ממושך מחוץ לבית או לפעילות אקסטרים.

מעיל warme - להשיג בריקושט. מחיר 380 שקל. אדם בן שבת,
מעיל warme, שחור, קלאסי, קליל ומתחמם/אדם בן שבת

המחיר: 380 שקל. את מעיל warme ניתן להשיג ברשת ריקושט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully