וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית משאבי האנוש לשעבר של טינדר מצטרפת לסאנביט

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 13:09

סמנכ"לית משאבי האנוש לשעבר של טינדר, אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, מצטרפת ליוניקורן הפינטק הישראלי

הסטארטאפ הטכנולוגי, סאנביט, ששוויו מוערך בלמעלה מיליארד דולר, מודיע על מינויה של סו הונג לסמנכ"לית משאבי האנוש הראשונה של החברה. בטרם הצטרפותה לסאנביט, מילאה הונג שורת תפקידים בכירים בחברות מובילות, ובהם VP People באפליקציית ההיכרויות הפופולרית, טינדר ו-Chief HR Officer בחברת WeWork.

סאנביט, אותה הקימו לפני כשש שנים ארד לברטוב, אורנית מייזל, פרופ' תמיר חזן וטל ריזנפלד, מפתחת מוצרים מבוססי למידת מכונה, בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים מתן הלוואות ופריסת תשלומים באופן מהיר, יעיל ומותאם אישית ללקוחות, בשוק בו היא פועל, ארה"ב.

הונג בעלת ניסיון רב בתחומים רבים בעולם משאבי האנוש, החל מגיוס עובדים ועד לפיתוח ולמידה מבוססי דאטה. בנוסף, הונג נבחרה לאחת מ-Tech HR100 של Hot Topic, וזכתה בפרס האישה המשפיעה ביותר לשנת 2016 מטעם המועצה לגיוון חברתי של ניו יורק על פעילותה לקידום נשים במקומות עבודה.

סו הונג. יחצ,
סו הונג/יחצ

ארד לברטוב, מנכ"ל ומייסד-שותף, סאנביט: "אנחנו מביאים מוצר חדשני ומהפכני לשוק, אבל כדי להמשיך להיות בקדמת הטכנולוגיה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות עלינו להגדיל את צוות העובדים, מחד ולהמשיך לפתח את העובדים, מנגד. כשפגשתי את סו ידעתי מיד שיש לה את מה שאנחנו צריכים כדי לקחת את סאנביט לשלב הבא בכל הנוגע להון אנושי. הפילוסופיה של סו, המבוססת על מנהיגות מוכוונת שירות, עולה בקנה אחד עם הערכים של סאנביט. אין לי ספק שסו תשפיע לטובה על סביבת העבודה של הצוותים שלנו, בישראל ובארה"ב".

סו הונג, סמנכ"לית משאבי האנוש, סאנביט: "אני נפעמת מהמחויבות לשילוב, למידה ומתן ערך מוסף שאני מזהה בכל הצוותים בסאנביט. אני מתרגשת מההזדמנות להצטרף לחברה ולעבוד עם ההנהלה והצוותים, על מנת להבטיח שהאנשים הנכונים יעבדו על המשימות הנכונות ,בזמן הנכון, כדי שכולנו נוכל להצליח. נמשיך לצרף לשורותינו אנשים מצוינים ונבנה מערך לפיתוח חברי הצוות שיוצרים מוצרים חדשניים שעושים טוב לעולם."

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully