וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיט מתרחבת עם מינוי ארבעה חברי הנהלה חדשים

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 13:24

הסטארטאפ Compete מתרחב עם מינוי ארבעה חברי הנהלה חדשים לתפקידי מכירות, משאבי אנוש, אבטחת מידע וניהול המוצר

הסטארטאפ Compete מתרחב עם מינוי ארבעה חברי הנהלה חדשים לתפקידי מכירות, משאבי אנוש, אבטחת מידע וניהול המוצר.

קומפיט. עומר הכהן,
קומפיט/עומר הכהן
  • מרים מארק מונתה ל-CRO ותנהל את מערך המכירות של Compete. מרים עבדה בעבר בתפקיד בכיר ב-WeWork והובילה את בניית מערך המכירות הגלובלי של החברה. היא החלה את דרכה המקצועית ב-Shopping.com שנרכשה על ידי איביי.
  • אריאלה ביכלר מונתה ל CHRO להוביל את מערך ה HR של Compete. היא שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית HR בחברת אלמנטור והובילה את הצמיחה של החברה בארץ ובעולם מ-7 ל-370 עובדים בתוך שלוש שנים, אריאלה ניהלה 20 עובדים בהם צוות גיוס, צוות למידה, מיתוג מעסיק, קהילה ו HRBP.
  • קרן רביב מונתה ל CPO של Compete. היא שימשה סמנכ"ל מוצר בחברת הבריאות הדיגיטלית DarioHealth והובילה בה בנייה והשקה של מוצרים חדשים לחולים כרוניים משלבי הרעיון ועד להשקה. היא בעלת ניסיון בתחומי הפינטק ובריאות נשים, כולל הקמת סטארט אפ וניהולו.
  • שחר גייגר מאור מונה ל CISO, תחום בעל חשיבות עליונה בחברה שמנהלת מידע רגיש של ארגונים. שחר שימש במשך שלוש שנים בתפקיד מנהל אבטחת המידע הראשון של Fiverr וניהל את כל היבטי האבטחה של החברה כולל אבטחת מוצרים, ענן, פרטיות, תגובה לאירועים ועוד. בנוסף שחר משמש כחבר דירקטוריון במספר סטארטאפים שבהם הוא מתמקד בתחום האבטחה.
  • חברת הסטארטאפ Compete הוקמה במאי 2020 על ידי עמית רפפורט, המשמשת מנכ"לית ויוני וסרמן, מנהל טכנולוגי ראשי. Compete מאפשרת שקיפות רחבה לחברות טכנולוגיה על ידי הצפת מידע בעל ערך בנושאי שכר ותנאים נלווים שלא היה נגיש בעבר למקבלי ההחלטות בארגון. החברה עובדת עם מאות חברות הייטק מובילות בארץ ובארה"ב, המספקות לחברה נתוני שכר מלאים ותנאים נלווים של העובדים ובתמורה מקבלות מסד נתונים מלא שמאפשר להן לדעת את תמונת המצב בכל אחד ממקצועות ההייטק ותתי תחומים. החברה נמצאת בעיצומה של התרחבות גלובלית והפיכתה למובילה העולמית בתחומה.

"החשיבה האסטרטגית לגייס C Level בעלי ניסיון גלובלי מוכח בשלב יחסית מוקדם של החברה, משרת את המשך הצמיחה האגרסיבית שהחברה חווה ומקדם אותה לעמידה ביעדי התרחבות לשווקים נוספים והמשך פיתוח המוצר" שיתפה רפפורט, "אין מאושרת ממני שהפרטנרים האלה בחרו ב Compete, וביחד איתי ועם יוני דוחפים את החברה למקומות חדשים ומרתקים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully