וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב ברקוביץ מונה למנכ"ל דבי תקשורת

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 14:50

ברקוביץ, שהצטרף לפני כחמש שנים כיהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל הקבוצה ולפני כן כסמנכ"ל לקוחות בתחום הציבורי, החינוכי והכלכלי

משה דבי יו"ר ומייסד קבוצת Debby הודיע היום (חמישי) על מיניו של נדב ברקוביץ (42) למנכ"ל חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה מהמובילות בישראל "דבי תקשורת". ברקוביץ, שהצטרף לפני כחמש שנים כיהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל הקבוצה ולפני כן כסמנכ"ל לקוחות בתחום הציבורי, החינוכי והכלכלי. בין לקוחותיו נמנים רשות החדשנות, קרן פרס בראשית, מצעד החיים, האקדמית תל אביב יפו, תן ביס, משרד עו"ד גרוס ועוד.

לדברי משה דבי: "נדב נכנס לתפקיד לאחר שעשה כברת דרך משמעותית בחברה והוביל אותה להישגים מקצועיים גבוהים ומרשימים. לאורך כל הדרך ובמיוחד אל מול האתגרים בתקופה האחרונה נדב הפגין מנהיגות ולקיחת אחריות. אני גאה באופק הניהולי ובצמיחה של עובדינו מתוך הקבוצה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד החדש."

נדב ברקוביץ. יחצ,
נדב ברקוביץ/יחצ

לברקוביץ ניסיון עשיר של כ-15 שנים בתחום הדוברות ויחסי הציבור. הוא התחיל את דרכו כרכז פעילות ציבורית ודובר החברה להגנת הטבע בתל אביב יפו, לאחר שלוש שנים בתפקיד עבר למגזר הפרטי ל-McCann Press, ומשם למשרד יחסי הציבור "סנדיק קומיוניקיישן" כסמנכ"ל לקוחות. הוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית מאוני' תל אביב, נשוי ואב לשלושה.

קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman) ומייצגת תאגידים רב-לאומיים רבים וביניהם יוניליוור, קימברלי קלארק, תן-ביס, Beko וכן גופים מובילים בחברה ובכלכלה הישראלית ביניהם, רשות החדשנות, Start-Up Nation Central, הפניקס, Palo Alto networks בנק יהב, רשת אפריל, טמבור, רשת מלונות ישרוטל, מצעד החיים, משרד עו"ד גרוס ושות' ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully