וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיקף של 10 מיליון שקל: העסקה המסקרנת של רב בריח

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 11:59

רכשה את גלפר תעשיות, מהחברות המובילות בישראל לתכנון ייצור, התקנה ומכירה של שוטי האשפה במבני מגורים, מוסדות ותעשייה

רב בריח ממשיכה לממש את אסטרטגיית ה-One Stop Shop. מדווחת על התקשרות במזכר לרכישת חברת גלפר תעשיות. החברה המובילה בישראל הפועלת לתכנון ייצור, התקנה ומכירה של שוטי האשפה במבני מגורים, מוסדות ותעשייה. בכוונת רב בריח להרחיב את סל המוצרים של חברת גלפר ע"י ייצור מוצרים משלימים כמו דחסניות אשפה וחיבור למוצרים שרב בריח מוכרת כבר היום, כדוגמת שערים לחדר הדחסנית. היקף העסקה נאמד בכ-10 מיליון שקל.

רכישת חברת גלפר ע"י רב בריח, מצטרפת לרכישה נוספת שביצעה רב בריח לפני כשנה של חברת נוריאלי תעשיות בנייה המתמחה בייצור, מכירה והשכרה של ציוד בניה ממתכת ופלסטיק והקמת חברת האנרגיה של הקבוצה 'רב בריח אנרגיה' לפני כ-4 חודשים.

מפעל רב בריח. אייל טואג,
מפעל רב בריח/אייל טואג

בהתאם להערכות החברה ענף ההתקנה והמכירה של שוטי האשפה בישראל נאמד בכ-40 מיליון שקל ולהערכת החברה צפוי להגיע בשנים הקרובות למחזור פעילות של כ-200 מיליון שקל.

גלפר תעשיות והפצה הוקמה בשנת 1972 ע"י משפחת גלפר והיא הראשונה בישראל להכניס 'שוט אשפה חכם' למוסדות ובנייני מגורים. גלפר בעלת 50 שנות ניסיון בתכנון, ייצור והתקנה של מערכות שוט אשפה וכביסה בלמעלה מ- 3000 בנייני מגורים, מלונות, בתי חולים, בתי אבות, בנייני משרדים ומרכזים מסחריים בכל רחבי הארץ.

עידן זו-ארץ, מנכ"ל קבוצת רב בריח ציין: "רכישת חברת גלפר היא אבן דרך נוספת במימוש חזון ה- One Stop Shop של הקבוצה בענף מוצרי התעשייה לבנייה שאותו אנו מובילים. הפלטפורמה הקיימת של רב-בריח כספק מוביל לענף הבנייה תאפשר יצירת סינרגיה וצמיחה למוצרי ניהול ומחזור פסולת אשפה. הבנייה הרוויה והמוסדית בישראל עולה לגובה והביקוש לפתרונות מסוג שוט אשפה צפוי לצמוח ולגדול".

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully