וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית לנג אושר בדירקטוריון מקורות כמועמד לתפקיד המנכ"ל

ליאור נוביק

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 13:10

דירקטוריון החברה אישר את המלצתה של ועדת האיתור, שבחרה בלנג לתפקיד. המועמדות תועבר עתה לוועדה למינוי בכירים תחת רשות החברות וכן לאישור שרי האוצר והאנרגיה. לנג, שמכהן כיום כמנכ"ל שח"מ, חברת בת של מקורות, צפוי להחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, אלי כהן

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל חברת המים הלאומית מקורות, המליצה לדירקטוריון החברה לקבל את מועמדותו של עמית לנג לתפקיד - וזו אושרה אתמול בדירקטוריון.

הליך האישור יועבר כעת לוועדה למינוי בכירים בשירות הציבורי ("ועדת גלאור") תחת רשות החברות הממשלתיות, כמו גם לאישורם של שרת האנרגיה קארין אלהרר ושר האוצר אביגדור ליברמן. לנג יחליף את המנכ"ל היוצא אלי כהן, שמסיים את כהונתו כמנכ"ל חברת המים הלאומית לאחר יותר מ-4.5 שנים בתפקיד.

בראש ועדת האיתור עמד יו"ר דירקטוריון החברה יצחק אהרונוביץ', אליו צורפו שלושה דירקטורים נוספים, אחת מהן חיצונית. הוועדה בחנה עשרות מועמדים לתפקיד, כאשר הליך האיתור לווה על ידי רשות החברות הממשלתיות וכלל גם מבחנים חיצוניים.

אהרונוביץ' הודה לחברי ועדת האיתור על עבודתם וסיכם שלנג צפוי להוביל את החברה תחת אתגרים רבים בדמות התמודדות עם משבר אקלים מצד אחד ותוכניות פיתוח במיליארדי שקלים לשנה מצד שני, תוך תשומת לב למעמדה של החברה כספקית המים אזורית.

עמית לנג. ישראל פישר,
עמית לנג, בכפוף לאישור הוועדה והשרים הממונים, יתמנה למנכ"ל הבא של "מקורות"/ישראל פישר

עבר עשיר בשירות הציבורי ובשוק הפרטי

לנג (51) מכהן כיום כמנכ"ל שח"מ, חברת הבת של מקורות, והוא חבר הנהלת חברת האם (מקורות). בעבר כיהן כמנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, וקודם לכן כמנהל חטיבת הכלכלה וסמנכ"ל חברת התקשורת פרטנר.

טרם המעבר לסקטור הפרטי, לנג שימש בעבר כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, והיה אחראי על תחומי התשתיות והתחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully