וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה בונים יוניקורן: חברת הבנייה שהצטרפה למועדון המיליארדרים

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 15:59

גיוס של 400 מיליון דולר, שהובילה קרן BOND, צירפה את Veev הישראלית למועדון היוקרתי של חדי הקרן ואותתה כי גם כאשר נדמה שהשוק מעט מצטנן, הרי שלחברות שמציגות חדשנות אמיתית יש ביקוש בכל מצב. החברה שלה כ-350 עובדים, צפויה להכפיל את מספר עובדיה, בעקבות ההשקעה

חברת טכנולוגיית הבנייה Veev מודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 400 מיליון דולר, ומודיעה על הצטרפותה למועדון היוניקורן.

Veev, חברת טכנולוגיית הבנייה, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 400 מיליון דולר בסבב D. הסבב הנוכחי מעמיד את שווי החברה על כמעל מיליארד דולר, המעניק לה את מעמד היוניקורן. הגיוס הנוכחי הובל ע"י קרן BOND, ובהשתתפות LenX, Zeev Ventures, Fifth Wall Climate Tech, ו- JLL Spark Global Ventures.

הגיוס הנוכחי הוא תפנית משמעותית של החברה ויאפשר לחברה להרחיב את פעילותה, להרחיב את הבנייה בשווקים חדשים, להרחיב את מצבת העובדים במרכז הפיתוח הישראלי ב-100 עובדים נוספים, וכן להאיץ יוזמות מו"פ שיאפשרו את ייצור הבתים האיכותיים של Veev, באופן יותר יעיל, חסכוני ובר קיימא.

Veev שהוקמה בשנת 2008 על ידי היזמים עמית הלר, עמי אברהמי ודפנה עקיבא, היא חברת טכנולוגית בנייה, הנותנת פתרון משלב התכנון ועד הביצוע, בשיטת בנייה חסכונית ויעילה המבוססת על בנייה מודולרית, וייצור בתים וחווית מגורים יוצאת דופן. שיטת הבנייה של Veev מבוססת על ייצור קירות שלמים וסגורים במפעל, הכוללים את כל המערכות- אינסטלציה, חשמל ומערכות מכניות וטכנולוגיות נוספות.

הקירות הסגורים, אשר נבדקו וקיבלו אישור כבר במפעל, מועברים לאתרי הבנייה ומורכבים בקלות, באמצעות מערכת ה- Plug & Play המתקדמת של Veev. לחברה משרדים בסן מטאו ובתל אביב והיא מעסיקה כ-350 עובדים, מתוכם 100 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובעקבות הגיוס הנוכחי החברה צפויה להכפיל את גודלה בשנה הקרובה.

עמית הלר, מייסד-שותף ומנכ"ל Veev. Veev,
עמית הלר, מייסד-שותף ומנכ"ל Veev/Veev

משנים את חוקי הבנייה

השיטות המסורתיות בעולם הבנייה הוכחו כי אינן מסוגלות לפתור את משבר הדיור הגלובלי. לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, לארה"ב יש גירעון בהיצע של 7 מיליון יחידות דיור- עם גירעון של 3 מיליון יחידות בקליפורניה לבדה. חדשנות משמעותית, כמו זו של Veev, נחוצה בכל שלב בשרשרת תהליך הבנייה- מחומרים, דרך שיטות הבנייה ועד שותפויות.

לאחר בחינה מחדש של תהליך הבנייה, Veev יצרה תהליך מוצלח יותר מהמקובל בשוק המסורתי. ראשית, בניה באיכות גבוהה יותר ע"י שימוש ביסודות פלדה קלה (LGS) ועד לחיפויי מעטפת מ-HPS. שיפור במהירות הבניה, הגיעו לקצב גבוה פי 4 מהמקובל בבניה המסורתית, מה שמוריד משמעותית את עלויות הבניה. בנוסף, משתמשים Veev בחומרים בר-קיימא.

עמי אברהמי, מייסד שותף ו-Chief Product Officer בחברת Veev: "מעמד היוניקורן מציב את Veev בשורה הראשונה בשוק טכנולוגיות הבניה העולמית. הסבב הנוכחי מגיע בסיומה של תקופת שיא של החברה, לאחר שהשלימה לאחרונה פיתוח פרויקט דיור חירום בן 78 יחידות דיור בסן חוזה, קליפורניה, שהושלם תוך 90 יום בלבד.

Veev יצרה מחדש את כל תהליך בניית הבית על ידי חשיבת home-as-a-product, הבית כמוצר הצריכה האולטימטיבי. על ידי חשיבה מחדש על כל אלמנט של הבית, כולל עיצוב, חומרים והסביבה הבנויה, ושילוב מלא של תהליך הבנייה מתחילתו ועד סופו, הצלחנו לייצר בתים באיכות, מהירות, ערך וקיימות שלא נראתה בתעשייה - עד עכשיו".

נוח קנוף, שותף בקרן BOND: חברת Veev תשנה מהותית את הדרך בה אנו בונים וחווים בתים בארה"ב, ובעולם בכלל. מייצור בהגדרת תוכנה ועד לרשתות אספקה פנימיות, Veev מובילה את הענף עם שיטות בנייה טכנולוגיות חדשות באיכות חסרת תקדים ודאגה לקיימות".

עמי אברהמי, מייסד שותף ו-Chief Product Officer בחברת Veev. Veev,
עמי אברהמי, מייסד שותף ו-Chief Product Officer בחברת Veev/Veev

אודות Veev

Veev היא חברת טכנולוגית בנייה שהוקמה מתוך האמונה כי בתים הם מוצר הצריכה האולטימטיבי, הראשון במעלה, וככאלו יש לבנות אותם טוב יותר ובאופן מהיר יותר.

ב- Veev ישנו תהליך אינטגרלי הכולל תכנון, עיצוב, פיתוח, הנדסה, ייצור במפעל ובנייה בשטח, מה שמניב לשיפור עלות ואיכות הבתים, הנבנים במהירות גבוהה פי ארבעה מהבנייה המסורתית. Veev מתמקדת בבניית בתים רב-משפחתיים ובתים צמודי קרקע, כדי לסייע בפיתוח ותמיכה בקהילות, ושיפור איכות החיים בהן.

VEEV. יחצ,
עובדי Veev פותחים את המסחר בבורסה בשנה שעברה. הצטרפו למועדון חדי הקרן/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully