וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה נחמקין תשמש סמנכ"לית נדל"ן ופרויקטים במיינדספייס

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 16:33

המטרה היא כי נחמקין תתרום לצמיחת החברה, ותהיה אחראית על בניית צוות הנדל"ן, על עסקאות לנכסים חדשים ועל הוצאה לפועל של פרויקטים. החברה פותחת שני סניפים חדשים בברלין

מיינדספייס, חברת חללי העבודה הגמישים העולמית, מודיעה על מינויה של אנה נחמקין למשרת סמנכ"לית הנדל"ן והפרויקטים הגלובליים. בתפקיד זה תתרום אנה לצמיחת החברה, ותהיה אחראית על בניית צוות הנדל"ן, על עסקאות לנכסים חדשים ועל הוצאה לפועל של פרויקטים.

באמתחתה של אנה ניסיון רב בבניית עסקים ובצמיחתם, לרבות רכישה, מימון וניהול נדל"ן. היא הייתה מעורבת בפרויקטים בינלאומיים בשווקי מפתח בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון. בתפקידה הקודם לפני הצטרפותה למיינדספייס, היא הייתה אחראית על הרחבת הנדל"ן ועל תיאום העסקאות לפיתוח בתי מלון ודירות נופש ברחבי בריטניה ואירופה בחברת סונדר (NASDAQ:SOND).

"אנה נחמקין היא תוספת מצוינת לצוות ואנו שמחים שהיא קיבלה על עצמה את תפקיד סמנכ"לית הנדל"ן והפרויקטים במיינדספייס", אמר דן זכאי, מייסד משותף ומנכ"ל מיינדספייס. "אנחנו בטוחים שעם הניסיון המרשים שלה בענף המלונאות ועם תנופת הצמיחה הנוכחית של ענף המשרדים הגמישים, היא תוביל את מיינדספייס לגבהים חדשים יחד עם צוות הנדל"ן המתרחב שלנו. התמיכה החשובה של אנה תסייע לנו להמשיך לחפש באופן אקטיבי הזדמנויות חדשות להסכמי ניהול ושותפות, כמו גם עסקאות חדשות".

אנה נחמקין. יחצ,
אנה נחמקין/יחצ

אנה נחמקין, סמנכ"לית נדל"ן במיינדספייס: "אני גאה להצטרף לצוות מיינדספייס ולמנף את הניסיון שלי בענף המלונאות כדי לעזור להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלה. מיינדספייס ביססה את עצמה כשחקנית מפתח עם קבוצת נכסים המתפתחת במהירות מרשימה. המותג, המוצר והביצועים הפיננסיים החזקים של מיינדספייס ממקמים את החברה בעמדה מושלמת לקראת צמיחה בשווקים חדשים והתרחבות בשווקים קיימים."

דן זכאי, מנכ"ל ומייסד משותף: "התמיכה החשובה של אנה תסייע לנו להמשיך לחפש באופן פעיל הזדמנויות חדשות להסכמי ניהול ושותפות, כמו גם עסקאות חדשות".

דן זכאי. דיוויד גארב,
דן זכאי/דיוויד גארב

מיינדספייס הודיעה על פתיחתם של שני סניפים חדשים בברלין: האחד בפרויקט FÜRST (באזור קודאם הפופולרי) במערב ברלין בשטח של 7,000 מ"ר, הכולל לובי רחב ידיים, משרדים בטווח גדלים וגג לרווחת הלקוחות, והאחר ב-Zimmerstraße, היכן שניצבה בעבר חומת ברלין. הסניף ב-Zimmerstraße מתפרס על פני 4,500 מ"ר בשמונה קומות. בפתיחה הנוכחית עולה מספר המשרדים של החברה בעולם ל-34, כאשר בגרמניה לבדה יש לחברה עשרה סניפים, מתוכם חמישה בברלין. הפתיחה של שני הסניפים החדשים מתוכננת כבר ליולי הקרוב. בין לקוחותיה הנוכחיים של מיינדספייס בגרמניה נכללים קלרנה (Klarna), סמסונג (Samsung), קוקומור (Cocomore) ויונדאי (Hyundai).

"גרמניה היא שוק מפתח עבור מיינדספייס, וההתרחבות שלנו בברלין היא אחת מני רבות שצפויות בחברה. שיעור התפוסה הנוכחי שלנו בגרמניה גדול מ-95 אחוזים, ובערים מסוימות - אף יותר", אומר דן זכאי, מנכ"ל ומייסד משותף מיינדספייס. "מיינדספייס נמצאת בתנופת צמיחה ואנחנו מתרגשים לחלוק את המסע הזה עם שותפים מצוינים. לפני כמה חודשים פתחנו סניף חדש וגדול בקיבוץ יקום בישראל. אנחנו כל הזמן בוחנים אפשרויות להתרחבות ולצמיחה בערים מרכזיות בעולם", אומר זכאי ומדגיש כי ההשקעה המשמעותית שגייסה החברה בנובמבר האחרון היא זרז משמעותי לתכניות הצמיחה של החברה. "המודל הגמיש של מיינדספייס, לצד סביבת העבודה המתקדמת והעיצוב הייחודי, הפכו את מיינדספייס לבחירה המועדפת על חברות רבות בעולם, גדולות כקטנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully