וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס מעניק מחיר יעד של 5 דולרים למניית אי.סי.איי - פרמיה של 185% על מחירה הנוכחי

שירלי יום-טוב

13.2.2003 / 20:53

צופה הכנסות של 124 מ' ד' ברבעון הראשון ו-536 מ' ד' ב-2003; "קיימת אפשרות לעלייה משמעותית במניה אם המשקיעים יחזרו להאמין בחברה, אך אנו יודעים שזה ייקח זמן";



בבית ההשקעות ליהמן ברדרס מציינים היום כי התוצאות של אי.סי.איי הביסו את התחזיות שלהם להכנסות של 138 מיליון דולר, כשהחברה דיווחה לפני יומיים על הכנסות של 149 מיליון דולר. האנליסט סטיבן לוי מותיר בינתיים המלצת "תשואת שוק" למניה במחיר יעד של 5 דולרים, המבטא פרמיה של לא פחות מכ-185% על מחירה הנוכחי.



עוד ביחס לתוצאות עליהן דיווחה החברה, לוי מציין כי החברה המשיכה לקצץ בהוצאותיה התפעולית, אך אלו הסתכמו ב-68 מיליון דולר בניגוד לצפי בית ההשקעות להוצאות בגובה של 54 מיליון דולר. נקודה חיובית בדו"חות, לדברי לוי, היא תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, שנותר חיובי זה הרבעון השישי ברציפות. בנוסף, המזומנים של החברה נטו (בניכוי חוב) גדלו ל-133 מיליון דולר מ-110 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-87 מיליון דולר בסיום 2001.



את הצפי לירידה של 10% בהכנסות ברבעון הבא, מגדיר לוי כסבירה, אם כי היא גבוהה מעט מתחזית בית ההשקעות. הוא מציין כי הירידה הכוללת המכירות אמורה להיות גבוהה יותר, אך היא תווסת על ידי הכנסות מהחברה הממוזגת Veraz (שנוצרה מפיצולה של NGTS). התחזית שלו לרבעון הראשון מדברת על הכנסות של 124 מיליון דולר, כלומר ירידה של 17% מהרבעון הרביעי, והכנסות של 536 מיליון דולר ל-2003 (ירידה של 21% מ-2002).



הצפי להמשך ירידה במכירות, בשילוב עם הוצאות תפעוליות גבוהות מהצפוי, מביא את לוי לנקוב בתחזית להפסד נקי של 23 סנט למניה ב-2003, תחת תחזית קודמת להפסד נקי של 9 סנט למניה. איזון בשורה התחתונה, צופה האנליסט ברבעון הרביעי של 2003 - נתון מעודד, לדבריו.







את מחיר היעד השאפתני מבסס לוי על החישוב הבא: ההחזקה של אי.סי.איי באי.סי.טל שמוערכת ב-78 סנט לכל מניית אי.סי.איי, בתוספת מכפיל של כמעט 1 על תחזית ההכנסות ל-2003 ובתוספת המזומנים נטו של החברה. הוא מציין כי המניה ממשיכה להיסחר בחסר (בהתאם לחישוב שבוצע), מה שמדגיש את התחזית הלא ברורה עבור החברה, בנקודת הזמן הנוכחית.



"אנו נותרים אופטימים בקשר לכך שקיימת אפשרות לעלייה משמעותית במניה אם המשקיעים יחזרו להאמין בחברה, אך אנו יודעים כי זה ייקח זמן. אחד הגורמים אשר יוכלו לשפר את אמון המשקיעים הוא חזרה לרווחיות", הוא מציין.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully