וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיט יד לאהבה: המעצב דרור קונטנטו פותח את הארון למען הקהילה

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 15:13

המעצב דרור קונטנטו יוצא למכירה מיוחדת של פריטי גברים מארונו הפרטי בשיתוף מת"ש של עיריית תל אביב-יפו- מרכזי תעסוקה שיקומיים לאנשים עם מוגבלויות המפעילים את "אהבה שנייה" חנות לבגדי יד שנייה ועודפי בגדי מעצבים

ביום שישי הקרוב, 4 במרץ 2022, תערך מכירת בגדים מיוחדת של המעצב המוכר והאהוב דרור קונטנטו בשיתוף עם מת"ש, התאגיד העירוני של עיריית תל אביב-יפו שמטרתו קידום חברתי ותעסוקתי של נשים ואנשים עם מוגבלויות שמפעיל בין היתר גם את חנות בגדי היד השנייה "אהבה שנייה".

את החנות מפעילים ביום-יום נשים ואנשים עם מוגבלויות שביום המכירה יגיעו לסטודיו, לקחת חלק פעיל בתפעול ובמכירה.

דרור קונטנטו. שי יחזקאל,
דרור קונטנטו פותח את הארון ואת הלב/שי יחזקאל

המכירה תתקיים בשעות 13:00-09:00 בסטודיו המעצב ברחוב הרצל 158, תל אביב-יפו. כל הפריטים שיוצעו למכירה הם פריטי לבוש לגברים מארונו של המעצב המוכר ואהוב, במחיר של עד 150 שקל. כל ההכנסות מאירוע המכירה המיוחד הזה יועברו למת"ש , לטובת קידומם ורווחתם של הנשים והאנשים.

כאמור, המכירה תתקיים במסגרת פעילות מרכזי התעסוקה השיקומיים של העירייה המפעילה ארבעה מרכזי תעסוקה: שני בתי קפה, מחלקת סריקה ואת חנות הבגדים "אהבה שנייה".

"אהבה שנייה" היא חנות בגדי יד שנייה ועודפי מעצבים חדשים. את החנות מפעילים נשים ואנשים עם מוגבלויות וכל ההכנסות מופנות אליהם ולקידומם האישי. בחנות ניתן למצוא מגוון של פריטים לנשים, לגברים ולילדים, וכל המחירים נעים בין 5 ל-20 שקל בלבד. הבגדים הנמכרים מגיעים לחנות מהמעצבים עצמם או על ידי חבר מועצת העירייה מוטי רייף, שלקח את החנות תחת חסותו ותורם לה.

תמונה מתוך חנות אהבה שנייה. ליהי באר אבן,
תמונה מתוך חנות "אהבה שנייה" אותה מפעילים אנשים עם מוגבלויות/ליהי באר אבן

במרכזי התעסוקה השיקומיים המתמודדים מקבלים כלים במגוון תחומים כמו תעסוקה, פיתוח אישי ויכולות חברתיות על מנת לשלב אותם בשוק התעסוקה החופשי.

מידע נוסף על חנות "אהבה שנייה" באתר העירוני https://bit.ly/3sq0DqV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully