וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון כמו תינוק: הפטנט הישראלי שייקל על תהליך ההרדמה

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 16:19

שינה היא צורך פיזיולוגי אצל תינוקות, אך לעיתים התינוק מתקשה להירדם והורים רבים מחפשים דרכים לעזור לו ולהקל על התהליך. סליפיבאמפ (Sleepybump) הרשום כפטנט, מהווה פתרון שלוקח בחשבון את הנוחות של ההורים, את הצורך בניידות ואת מרכיב הזמן בתהליך ההרדמה

סליפיבאמפ, Sleepybump, הוא מוצר חדש בתחום המוצרים לתינוקות, פרי פיתוח ישראלי הרשום כפטנט ומהווה עבור הורים רבים מוצר עזר שעשוי להקל על התהליך ההרדמה של התינוק.

כידוע תינוק ניובורן ישן בין 4-6 פעמים במהלך היום ולעיתים תהליך ההרדמה מלווה בקשיים ותסכולים. Sleepybump נולד מתוך הצורך והחוסר בפתרונות יעילים, כדי לעזור להורים ולגורמים המטפלים בתינוק להרדימו במהלך היום.

תינוק חייב לישון כדי להתפתח - זהו צורך פיזיולוגי, אבל הרבה פעמים ההירדמות אינה פשוטה לו והגורם המטפל מנסה מגוון פתרונות כגון קפיצה על כדור פיזיו, נענוע בידיים, הליכות ארוכות ברחובות עם עגלה או נסיעה במכונית שהן רק חלק "מהשיטות" הנהוגות היום בקרב הורים.

סליפיבאמפ מהווה פתרון אחר מכל אלו והוא לוקח בחשבון גם את הנוחות של ההורים, את הצורך בניידות ואת חשיבות הזמן בתהליך ההרדמה.

סליפיבאמפ מסייע בתהליך ההרדמה של התינוק. יחסי ציבור,
סליפיבאמפ מסייע בתהליך ההרדמה של התינוק/יחסי ציבור

כל אישה בהריון מכירה את התופעה שתינוק הגדל ברחמה זז כאשר היא במנוחה וישן כאשר היא בפעולה ובתנועה. תינוקות רגילים לתנודות האלו עוד מבטן האם, כשהיו עובר.

לאחר הלידה התנועה המונוטונית המוכרת כל כך לתינוק מעניקה לו ביטחון ורוגע ומאפשרת לו להרפות ולהירדם. הפעלה תנועתית חזרתית, מרגיעה ומרדימה. כמו כן פעולת הנענוע המונוטונית הזו על גבי משטחים לא ישרים מאפשרת לתינוק להירגע ולהרפות שרירים ולהקל על ההתכווצויות וכאבי הבטן בתקופת הגזים וזה בדיוק הצורך שהמוצר שלנו בא לענות עליו.

סליפיבאמפ, פטנט רשום כפתרון מסייע להרדמת תינוקות. יחסי ציבור,
סליפיבאמפ, פטנט רשום כפתרון מסייע להרדמת תינוקות/יחסי ציבור

Sleepybump הוא משטח ייחודי שעליו בליטות במרחקים ובגבהים שונים ובמעבר עליו באמצעות עגלה, התינוק מרגיש את תחושת הרעד "והבמפיות" המסייעת לו להירגע ולהירדם. המשטח עשוי מחומר איכותי ועמיד, 100% סיליקון והוא נצמד בקלות לכל משטח ישר כגון פרקט, ריצוף ביתי ואף מדרכה ברחוב.

על מנת להתאים לכל סוגי העגלות ולכל סוגי הילדים פותחו שתי מערכות של באמפים אחת צפופה יותר עם באמפים נמוכים והשנייה מרווחת עם באמפים מעט גבוהים יותר, כך ההורה יוכל לבחור מה הכי מתאים לתינוק שלו, יש תינוקות שצריכים נענוע מהיר יותר ויש שזקוקים לנענוע רגוע יותר.

יתרה מכך, ההורה יוכל לבחור האם לנענע את העגלה על גבי הסליפי עם גלגל אחד, שני גלגלים ומהי המהירות הנכונה לתינוק שלו. עם סליפיבמאפ ההורה בשליטה ועם "הידיים על ההגה" כי הוא בעצם יודע מה הכי טוב לתינוק שלו ומה יעזור לו להירדם מהר יותר ובקלות.

סליפיבאמפ, להרדמה קלילה של התינוק, 150 שקל. יחסי ציבור,
סליפיבאמפ, להרדמה קלילה של התינוק, 150 שקל/יחסי ציבור

בתהליך הפיתוח של המוצר נתנו את הדגש גם על המשקל של המוצר (כחצי קילו בלבד) ועל אפשרות לקבפל ולנייד אותו, קומפקטי ככל שאפשר, כדי שייכנס בקלות לבטן העגלה או לתיק ההחתלה וניתן יהיה לקחת אותו לכל מקום.

החומר ממנו סליפיבאמפ עשוי (סיליקון), הוא מתנקה בקלות ע"י מגבון ואם הצליח להתלכלך מאוד, מעבר עליו עם מי ברז וקצת סבון, מחדשים אותו ומאפשרים שימוש חוזר אפילו עד לילד הבא.

Sleepybump נולד מצורך אמיתי, זוהי המצאה ישראלית ונשית של שתי אמהות לתינוקות עם קשיי הרדמה. אנשים מודרניים שנדרשים לעשות כמה דברים במקביל בין אם זה לנהל חיי משפחה ובין אם זה לנהל ולבצע פגישות עבודה, עם סליפיבאמפ אפשר לבצע מספר משימות במקביל כי יד אחת תמיד פנויה והזמן שלוקח להרדים את התינוק מתקצר משמעותית לכדי 2-5 דקות.

תינוק נרדם. ShutterStock
תינוק נרדם/ShutterStock

מחקרים מראים שתחושה קבועה ולא משתנה עוזרים לתינוק להירדם ועם סליפיבאמפ (שניתן לקחת אותו איתך לכל מקום) ההורים יכולים היום להיפרד מההליכות הארוכות ברחוב, מנענוע על השטיח או ממסילות הוויטרינה והבלטה השבורה או כל פתרון יצירתי אחר שיוצר את תחושת הבאמפ לתינוק.

המחיר: 150 שקל. ניתן להשיג ניתן להזמין את המוצר גם באתר המוצר, בחנות האונליין של סילבר בל - בבעלות מור סילבר, המשפיענית ואושיית הרשת ובחנוית הבוטיק: "ליטל סטאר" - דיזינגוף 111 תל אביב ו"רוזלינדה" - המייסדים 3, קרית אונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully