וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד דופק וגביעי קירור: אלקטרה נכנסת לראשונה לקטגוריית האוזניות

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 16:52

הסמארטפון הפך לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו והאזנה למוסיקה ופודקאסטים, צפייה בסרטונים ומשחקים נעשים כיום בעיקר באמצעות המכשיר הנייד הצמוד אלינו. עם הפריחה המשמעותית בשוק האוזניות, אלקטרה סחר ומותגים מכריזה על כניסתה לראשונה לקטגוריה עם הקולקציה של PHILIPS

הפריצות הטכנולוגיות מהשנים האחרונות, חוללו מהפיכה באופן בו אנו מדברים בטלפון או נהנים ממוסיקה בבית או בפעילות בחוץ. עם הצמיחה של שוק האוזניות, גם אלקטרה סחר ומותגים, נכנסת לתחום ותתחיל לייבא את קולקציית האוזניות מבית ענקית הטכנולוגיה "פיליפס".

אורטל יצחקי, מנהלת השיווק של אלקטרה סחר ומותגים: "אלקטרה סחר ומותגים נכנסת לראשונה לתחום האוזניות, תחום רחב שמתפתח מידי שנה. בחרנו לעשות זאת עם מותג האוזניות האיכותי של פיליפס. עשרות דגמים במחירים נוחים לכל פעילות בבית או בחוץ. זרוע האודיו של פיליפס זוכה להכרה בינלאומית בשל הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר וחווית השימוש במוצרים, מה שתורם לשיפור באיכות החיים. לדוגמא: אוזניות עם גביעי קירור לאוזניים, מד דופק מובנה, שליטה מלאה בצלילים ואיכות סאונד מעולה".

אלקטרה סחר ומותגים החלה לייבא את קולקציית האוזניות של חברת פיליפס. יחסי ציבור,
אלקטרה סחר ומותגים החלה לייבא את קולקציית האוזניות של חברת פיליפס/יחסי ציבור

אוקיינוס של שקט

קולקציית האוזניות מבית פיליפס כוללת:

אוזניות עם ביטול רעשים אקטיבי (ANC) - אוזניות כפתור ואוזניות קשת המצוידות בטכנולוגיה לביטול רעשים, המאפשרות להתמקד רק בצליל הנקי אותו אתם רוצים לשמוע. הנאה מיטבית ממוזיקה ומפודקאסטים, או צלילה לתוך אוקיינוס של שקט באמצעות ביטול רעשים ללא הפעלת מוזיקה.

אוזניות Bluetooth ואוזניות אלחוטיות - המספקות חופש אמיתי. אוזניות הכפתור האלחוטיות יושבות היטב בתעלת האוזן ואינן מצוידות בכבלים. פתרון מושלם לשימוש גם בחדר הכושר וגם בחוץ. חלק מהאוזניות בעלות מצב MONO לביצוע שיחות עם אוזנייה אחת, טעינה מהירה, טעינה אלחוטית, מיזעור רעשי רוח ועוד.

אוזניות כפתור פנימיות - אוזניות אלחוטיות בעיצוב ארגונומי, המספקות חיבור בלוטוס יציב. איכות שמע אופטימלית עם הגברת צלילי בס. טווח מחירים 199-459 שקל

אוזניות קשת - לחווית אודיטוריום אישית לאוזניים. בעלות גב פתוח ואיכות מעולה, מספקות נוחות במשקל נוצה עם אודיו מושלם וטהור. טווח מחירים 199-1290 שקל

אוזניות ספורט GO מבית פיליפס. מחיר 279 שקל. יחסי ציבור,
אוזניות ספורט GO מבית פיליפס. מחיר 279 שקל/יחסי ציבור

גביעי קירור ומד דופק לאוזניים

סדרת GO - הסדרה החדשה מבית פיליפס. אוזניות ספורט מעולות לכל פעילות ספורטיבית. האוזניות חיצוניות עם גביעי קירור לאוזניים, בנוסף אוזניות פנימיות עם מד דופק מובנה. קולקציית GO מציעה גם אוזניות אלחוטיות עמידות מפני זיעה וגשם עם ניקוי באמצעות UV- רק בחרו את סגנון האוזניות המועדף עליכם והתחילו להתאמן בצורה חכמה וממושכת בכל מזג אוויר. טווח מחירים 259-699 שקל.

אוזניות טלוויזיה - אפשרות צפייה בטלוויזיה בעוצמת קול גבוהה בלי להפריע לסביבה. עיצוב קל משקל לשיפור הנוחות בשימוש ממושך. טווח מחירים 399-899 שקל.

אוזניות לילדים - אוזניות בהתאמה מושלמת לילדים. אוזניות חיצוניות בלוטו'ס עם קשת קלה במיוחד וריפוד לבידוד רעשים. אוזניות מעוצבות במראה אופנתי עם קשת פלסטיק מתכווננת שעוצבו במיוחד כדי להבטיח את בטיחותם. בנוסף מציעה קולקציית הילדים אוזניות חיצוניות בלוט'וס עם ריפוד רך לאוזניים, קשת פלסטיק מתכווננת וניהול זמן המשחק ועוצמת הקול באמצעות אפליקציה. טווח מחירים 99-199 שקל.

את מגוון אוזניות פיליפס ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ובדיוטי פרי

אלקטרה סחר ומותגים החלה לייבא את קולקציית האוזניות של חברת פיליפס. יחסי ציבור,
אוזניות של פיליפ: מד דופק לאוזניים וגביעי קירור/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully