וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחתלים? המותג 'בייביסיטר' משיק חיתול ניו בורן חדש לתינוקות

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 11:43

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח בישראל (שנה שלישית ברציפות), משיק חיתול חדש לרך הנולד המותאם לחודשים הראשונים של התינוק. בתהליך הפיתוח לקחו חלק הורים רבים במטרה לייצר את החיתול המיטבי שיציע מענה מקיף לצרכים של הורה מחתל בישראל

שוק החיתולים החד פעמיים בישראל נאמד בכ־600 מיליון שקל ונמצא בצמיחה ועל פי נתוני הלמ"ס, בחודש ספטמבר 2021 נרשמה עלייה של 3.9% בשיעור הילודה בארץ בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.

בייביסיטר, מותג צומח בשוק החיתולים בישראל, אשר משווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול ניו בורן חדש לתינוקות קטנטנים בשתי מידות: במשקל 2-5 ק"ג (מידה 1) ובמשקל 3-6 ק"ג (מידה 2), חיתול המותאם לחודשי חייו הראשונים של התינוק.

בתהליך הפיתוח הממושך והקפדני, השתתפו הורים מחתלים רבים מישראל, בכדי שהתוצר הסופי יענה על הצרכים והדרישות שלהם. בסופו של התהליך נולד חיתול חדש והוא משווק להורים כמוצר איכותי במחיר נגיש.

חיתולי ניו בורן החדשים, בייביסיטר, 27 שקל. יח"צ,
חיתולי ניו בורן החדשים מוצעים ב-2 מידות לתינוקות במשקל 2- ק"ג, בייביסיטר, 27 שקל/יח"צ

סופג יותר מהמתחרים המובילים**

היצרן מדווח כי חיתול הניו בורן החדש, כמו כל סדרת חיתולי בייביסיטר, הוא בעל ספיגה מוגברת ונמצא כי הוא סופג כ- 30% יותר מהמתחרים המובילים, פרמטר חשוב בבחירת חיתול.

כמו כן, הוא בעל שכבה נושמת באמצעות Air Flow Technology™, להגנה על עורו העדין של התינוק, הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש וכהיפואלרגני בפיקוח רופא עור.

בנוסף, החיתול החדש רך וגמיש ובעל עיצוב ייחודי, עם סגירה גמישה לעיטוף והתאמה מיטבית לגוף התינוק. בעל סמן רטיבות המאפשר לדעת מתי נדרשת החלפת חיתול.

במידה 1, המיועדת לתינוקות במשקל 2-5 ק"ג, ישנו פתח קדמי לאזור הטבור, המונע מגע של החיתול עם גדם חבל הטבור.

פרמטרים אלו, עשויים להעניק נוחות והגנה מקסימלית לעור התינוק בחודשי חייו הראשונים.

חיתול ניו בורן החדש של המותג הצומח בייביסיטר. יח"צ - הדמיה,
חיתול ניו בורן החדש של המותג הצומח בייביסיטר/יח"צ - הדמיה

100% נעים למגע

בסקר שערכה החברה, נמצא בין השאר, כי 75% מההורים שהתנסו בחיתול החדש, העדיפו אותו על האגיס . עוד נמצא כי כ-75% ממשתתפי המחקר העניקו ציון 'מצויין' לפרמטר רכות החיתול ו-100% מהם השיבו כי החיתול נעים למגע.

יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. בזכות חיתול מצוין שעושה את העבודה, המותג בייביסיטר שעשה מהפכה בשוק וצומח יותר מכולם כבר 3 שנים ברציפות, מנתב כעת את ההצלחה גם למידות הקטנות 1 ו-2".

"היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה טובה מאד, המהווה קפיצת מדרגה עבור ההורים בישראל. החיתול החדש שלנו, נותן מענה לכל מה שהורים מחפשים בחיתול לתינוק שלהם: ספיגה מנצחת, שהוכחה בבדיקות מעבדת SGS העולמית, בדיקה דרמטולוגית מקדימה בפיקוח רופא עורו התאמה לעורם הרגיש של תינוקות, לא פחות חשוב מכך, במחיר נגיש".

חיתול ניו בורן, 3-6 ק"ג של בייביסיטר, 27 שקל. יח"צ,
חיתול ניו בורן, 3-6 ק"ג של בייביסיטר, 27 שקל/יח"צ

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי.

אריזות חיתולי בייביסיטר ניו בורן החדשים ישווקו במידות 1 (2-5 ק"ג) ו- 2 (3-6 ק"ג).

מחיר מומלץ לצרכן: 27 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה השונות: ברשתות המזון, רשת Be, סופר-פארם אונליין, חנויות מתמחות למוצרי תינוקות וכמובן באתר בייביסיטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully