וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדאטורמה וסיילספורס: חברת Gloat מתחדשת בסמנכ"לית משאבי אנוש

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 11:11

ענת גיל, לשעבר מנהלת בכירה בדאטורמה וסיילספורס, תוביל את אסטרטגיית הגיוס של גלואט ותספק מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחת החברה

חברת גלואט (Gloat), שפיתחה טכנולוגיה לגיוס, שימור ופיתוח עובדים בארגונים, ממנה את ענת גיל לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש. גיל, לשעבר מנהלת בכירה ב- Datorama ו-Salesforce, תוביל את אסטרטגיית הגיוס, פיתוח ושימור ההון האנושי, כך שתספק מענה לאתגרים העסקיים ולצמיחה המהירה של החברה.

גיל מביאה עמה לגלואט יותר משני עשורים של ניסיון ניהולי בחברות מובילות בארץ ובעולם. לאחרונה היא שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש בדאטורמה שנרכשה ע"י ענקית התוכנה סיילספורס, שם הייתה Employee Success Director עם אחריות על כל עובדי סיילספורס בישראל, בניית תשתיות להצלחת עובד ופעילויות של מיזוגים ורכישות בארץ. לפני כן כיהנה כמנהלת משאבי אנוש ב Sizmek ועוד קודם לכן בפירמת רואי החשבון Ernst & Young.

המינוי של גיל מתרחש בזמן שגלואט חתמה על מספר שיתופי פעולה חדשים עם חברות גלובליות כדוגמת Nestle, Pepsico ,MasterCard ו-Spotify, שמוערכים במיליוני דולרים. כתוצאה מכך, החברה תטמיע את המוצר שלה בקרב עובדי התאגידים בלמעלה מ-200 מדינות בעולם ותסייע למיליוני עובדים.

ענת גיל. יחצ,
ענת גיל/יחצ

ענת גיל, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Gloat: "השפעה על אנשים ויחסים היא זו שמניעה אותי ביום יום, אנשים היו ותמיד יהיו הנכס המרכזי בכל ארגון. אני שמחה להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית, עם מוצר פורץ דרך בתחום משאבי האנוש המאפשר לאנשים להצמיח את הקריירה שלהם ובעקבות זאת, לארגונים לפרוץ את גבולות היכולת שלהם. במסגרת תפקידי אתמקד בבניית אסטרטגיה ותשתיות הנוגעות לכל מסלול העובד בארגון כך שיהיו תואמות לגדילה מואצת ולתרבות הנהדרת הקיימת בארגון."

בן ראובני, מנכ"ל ומייסד Gloat: "המוצר שלנו מסייע לארגוני ענק בינלאומיים לפתח ולשמר עובדים ולראות אותם כמכלול של כישרונות ורצונות, לכן היה לנו חשוב שמי שתעמוד בראש התחום בחברה שלנו תהיה בעלת השקפה דומה ויכולת פיתוח של חברה בינלאומית צומחת"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully