וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם חלק מאיתנו": שיתוף הפעולה המרגש של אסם-נסטלה ועמותת "יחדיו"

בשיתוף אסם-נסטלה

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 15:12

כבר 13 שנים שאסם-נסטלה מספקת תעסוקה ללמעלה מ-200 חניכים של עמותת "יחדיו", המפעילה מרכז יום תעסוקתי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים: "אנחנו תומכים בהעסקת אנשים עם מוגבלות ומכירים בערך המוסף שהם מביאים". ואיזו הפתעה מכינים חניכי העמותה ביום המעשים הטובים?

צעירים מחובקים. ShutterStock
"האושר ושביעות הרצון שלהם שווים את הכול"/ShutterStock

כבר שנים ארוכות שבמפעל אסם-נסטלה בשדרות - מפעל המזון הגדול ביותר בדרום הארץ שמעסיק כ-600 עובדים מהפריפריה - מיישמים מדיניות חברתית ייחודית, לפיה כל אדם צריך לקבל מקום והזדמנות למצות את הפוטנציאל הטמון בו. בהלימה למדיניות זו, מפעל אסם-נסטלה בשדרות משתף פעולה עם עמותת "יחדיו" באר שבע, המפעילה מרכז יום תעסוקתי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, והשנה, בפעם ה-13 ברציפות, יוכרז העובד המצטיין של העמותה בטקס הרמת כוסית השנתי של אסם-נסטלה.

"אסם-נסטלה גאה לאמץ ולספק תעסוקה ללמעלה מ200 חניכי מרכז היום של 'יחדיו', כחלק ממשפחת אסם-נסטלה", אומר גידי גולדמן, מנהל מפעל אסם נסטלה שדרות. "אנחנו גאים לספק תעסוקה לאנשים עם מוגבלות ומכירים בערך המוסף שהם מביאים למפעל ולקהילה. אנו גאים להיות חלק נכבד ומשמעותי מהמענה הקהילתי שמעניקה עמותת "יחדיו" לחברי העמותה בשילובם בחברה ובתעסוקה. באופן ספציפי, מפעל אסם-נסטלה שדרות פועל רבות בתחום העשייה החברתית והקהילתית ואנו מאמינים כי רק בדרך זו נוכל להיות ארגון מוביל בישראל שמשמש דוגמא לעשייה חברתית".

אסם-נסטלה מבצעת עשייה חברתית רחבה והדוגמא של יחדיו היא אחת מתוך מגוון של פעילויות כדוגמת אריזת מארזי מוצרי מזון, פעילות 'חורף חם' לתושבי הסביבה. הפעילות עם יחדיו היא דוגמא מיוחדת בה נוצר שיתוף פעולה ייחודי במסגרתו, אסם-נסטלה מעבירה לעמותה מוצרים לאריזה ומכונות שבאמצעותן העובדים מייצרים מארזים, כמו מארזי פודינג, ביסלי, במבה ועוד. בנוסף, חניכי העמותה לוקחים חלק בפעילויות השונות של המפעל, לרבות בפעילות מיוחדת שאסם-נסטלה מבצעת ליום המעשים הטובים במסגרתה הם יארזו מאות מארזי מזון לנזקקים.

"מדובר על שיתוף פעולה מוצלח וארוך, שרק מתרחב עם הזמן", מציין דוד אמויאל, האחראי על שיתוף הפעולה עם העמותה מטעם אסם-נסטלה. "אימצנו אותם והם חלק מאיתנו, כולל בערבי גיבוש ומסיבות. הם הפנים של אסם נסטלה בשוק הפתוח ומבחינתי האושר שלהם ושביעות הרצון שלהם שווים את הכול. מדי ראש השנה ופסח אנו גם מחלקים פרס לעובד המצטיין בטקס מרגש ומדובר באירוע משמעותי עבורם וגם עבורנו. הם גאים לקחת חלק בדברים מהסוג הזה ואני שמח שיש לנו את האופציה לאפשר להם."

מה אתם מתכננים ליום המעשים הטובים?

"זהו יום מיוחד עבורם", מסביר אמויאל. "חניכי העמותה נערכים אליו מבעוד מועד; הם יוצרים יצירות שונות, כמו קרמיקה, חנוכיות, חמסות ועוד, ומוכרים אותן ביום מיוחד שאנחנו עושים לעובדי החברה".

מה העמותה עושה?

מפעל שיקומי באר שבע מופעל על ידי יחדיו בשיתוף פעולה ופיקוח של עיריית באר שבע ומשרד העבודה והרווחה מנהל מוגבלויות.

עמותת יחדיו באר-שבע והדרום שהוקמה ב-1999 מפעילה מסגרת יום תעסוקתית לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. מטרות המרכז הן שיקום, קידום תעסוקתי והקניית מיומנויות, התנסות, כלים, הרגלים ותמיכה מקצועית לשיפור העצמאות והתפקוד בתוך הקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים. מסגרת זו מהווה סביבה תומכת ומכשירה לשוק העבודה הכללי. העמותה מפעילה ספקטרום רחב של תכניות, היוצרות רצף שירותים טיפולי-שיקומי ובכך מקלה על מקבלי השירותים לנוע בין המסגרות השונות בהתאם לצרכיהם המשתנים.

בשיתוף אסם-נסטלה
  • עוד באותו נושא:
  • אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully