וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנים ינצלו את המלחמה להעלות מחירים? "שלא ינסו אותנו"

מיכל קדוש

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 17:44

מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב, שוחח עם ליאת רון ומתן חודרוב בתכנית "איפה הכסף" ב-103FM והזהיר את היבואנים מפני "מהלכים לא ידידותיים" מצד האוצר אם ינצלו את המלחמה באוקראינה כדי להעלות מחירים: "אני לא מאיים, זו הצעה"

היום (ה') נכנסה אוקראינה ליום השמיני מאז הפלישה הרוסית לשטחה, ומלבד אבדות בנפש בשני הצדדים וחורבן שזרעו הכוחות הרוסים ברחבי המדינה, הרי שבעקבות הסנקציות שהוטלו על הרוסים וחוסר היכולת להתנייד בשטחי הלחימה, מחירים של מוצרים רבים עתידים להעלות.

מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב שוחח עם ליאת רון ומתן חודורוב ב־103fm והגיב לדברים:

"אני מקווה שהמלחמה תסתיים ודברים ישובו להיות רגועים ונורמליים יותר. חלק מהמוצרים יתייקרו בעולם, אנו לא יכולים ללכת נגד העולם, אנו עושים מאמצים רבים מאוד לילות כימים על מנת לטפל ביוקר המחייה במדינה, ואני משוכנע שננקוט צעדים נוספים שיאפשרו לנו להקל על המצב.

לגבי היבואנים, אני מציע לכל יבואן שלא ינסה אותנו ויתפוס טרמפ על ההתייקרויות בעולם, אני מציע זאת בהצעה ידידותית כי אם זה יקרה, זה ייהפך למהלכים לא ידידותיים. אני לא מאיים, זו הצעה".

רם בלינקוב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מנכ"ל משרד האוצר, רם בלינקוב: "אני מציע לכל יבואן שלא ינסה אותנו ויתפוס טרמפ על ההתייקרויות בעולם"/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

לא נשב מהצד אם נראה שחוגגים על הצרכנים

"אם המדינה תראה שיש יבואנים שיעלו בהרבה יותר וינצלו את הדבר הזה, אנו נתערב בעניין", הבהיר. "אני מקווה שלא יהיה צורך, אני אומר - אנחנו כמדינה וכעובדי מדינה לא נוכל לשבת מהצד אם נראה שגורמים חזקים עם כוח שוק מנצלים את כוחם על מנת לחגוג על הצרכנים. אני רוצה לקוות שזה לא יקרה".

על משבר הרופאים המתמחים, אמר בלניקוב: "האגדה הזו שכאילו אנו לא נותנים כסף למה שסוכם היא אורבנית בלבד. כל מה שסוכם על ידי השרים אנו מכבדים עד הקצה.

יש מתווה שהציג משרד הבריאות, השרים חתמו ואנו בעד לבצע את המתווה. עלו בקשות לחרוג ממנו, הן לא מתקבלות על דעתנו. יש בעיות חברים, יש מחסור חמור של רופאים בארץ לצערי הרב כי שנים הזניחו את העניין.

הכי נוח להאשים את אנשי אגף תקציבים בכל דבר רע שקורה במדינה, זה בסדר, אך זה לא תואם את המציאות. זה ייקח זמן, כואב הלב על המחסור ברופאים ואין לנו אלא לתקן את השגיאות שנעשו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully