וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג מזוודות ישראלי (Rollink) פוגש את היוקרה של Macy's בארה"ב

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 21:47

לאחר שכבש בהצלחה 25 מדינות ברחבי העולם (בהן יפן, גרמניה, הונג קונג, הולנד, שוויץ ועוד), מותג המזוודות החכמות הישראלי Rollink משיק בארה"ב את קו המזוודות המתקפלות הדקות בעולם - פטנט ישראלי רשום

קו מוצרי רולינק מציע פונקציונליות ועיצוב בלתי מתפשרים לנוסעים המחפשים גמישות ונוחות בעולם הנסיעות המשתנה.

ההשקה בשותפות עם ענק הקמעונאות האמריקאי מייסיס מעידה על התפיסה הרווחת בארה"ב, לפיה התיירות צפויה לחזור ולשבור שיאים עם תום המגפה, נתונים הנתמכים ע"י המספרים המוצגים בארגון TSA המציג גידול הולך ומתמשך במספר הנוסעים היומי בארה"ב בששת החודשים האחרונים.

רולינק ברשת הכלבו היוקרתית מייסיס. באדיבות רולינק,
רולינק ברשת הכלבו היוקרתית מייסיס/באדיבות רולינק

פונקציונליות מעוצבת

Rollink תשיק בארה"ב את סדרת המזוודות Flex Vega, המציעה פונקציונליות מעוצבת ומגיעה בשלושה גדלים שונים. בהמשך השנה תושק בארה"ב סדרת הפרמיום של המותג Flex Aura, אשר תציע את המודל היוקרתי של המזוודה המתקפלת הדקה בעולם ומגיעה עם כיס קדמי לשליפה מהירה של המחשב הנייד או הטאבלט בשדה התעופה. שני הדגמים, יחד עם קו אבזרי הנסיעה, יוצעו למכירה באתר האמריקאי של החברה www.rollink.com בנוסף לאתר ובתי הכולבו של מייסיס ברחבי ארה"ב.

מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק. יח"צ,
מזוודת אאורה המתקפלת של רולינק כובשת את אמריקה/יח"צ

" בשורת החדשנות הישראלית"

"בתעשייה שלא התפתחה מבחינת התאמת המוצר לצרכים האמיתיים של הצרכן ב-30 השנים האחרונות, ראינו הזדמנות לשלב את החדשנות הישראלית ולפתח מוצרים אשר תואמים את הצרכים החדשים של הנוסעים, ולהביא לצרכן פתרונות פונקציונליים התואמים את הצרכים של העולם החדש.

אנו נרגשים להשיק את המותג בארה"ב לאחר הצלחה ב-25 מדינות ברחבי העולם ולהוביל את בשורת החדשנות הישראלית למדינה נוספת", אומר אייל אזולאי, מנכ"ל ומייסד שותף. "השותפות עם מייסיס היא חלק מבניית המותג והתאמתו לשוק האמריקאי, תהליך אשר כלל מחקרי שוק מעמיקים אשר סייעו לנו לזהות את ההעדפות והטעמים של הצרכן האמריקאי. כולנו ציפייה שהצרכן האמריקאי יחווה את החדשנות והעיצוב הלא מתפשרים של Rollink, לרבות יכולת האחסון הפנומנאלית למוצר ש-90% מחייו למעשה מאוחסן"

green png for macys, מזוודת אאורה של רולינק, הדקה בעולם. יחסי ציבור,
macys מצטרפת להצלחה ותשווק את מזוודת אאורה של רולינק, המזוודה הדקה בעולם/יחסי ציבור

מתקפלת לעובי של 5 ס"מ בלבד

סדרת המזוודות Flex Vega זמינה במגוון רחב של צבעים אופנתיים ונועדה להתאים בצורה מושלמת לצרכים של הנוסעים כאשר הם בדרכם אל היעד או כאשר מאחסנים את המזוודה בבית או במלון.

המזוודה מציעה עיצוב חדשני ופונקציונלי המאפשר לקפל את המזוודה לעובי של 5 ס"מ בלבד, 75% דקה יותר מכל מזוודה אחרת בעת אחסון ויכולה להיות מאוחסנת בקלות מתחת למיטה או בארון תלייה. גוף המזוודה עשוי פוליקרבונט קשיח ואיכותי המגן על התכולה באופן מושלם בעת הנסיעה ומוגן מפני שברים או שריטות.

בצד המזוודה ניתן למצוא כיס לשליפה לפריטים שדורשים שליפה מהירה כמו הטלפון הנייד, הדרכון או בקבוק מים. למזוודה שני גלגלים איכותיים ושקטים במיוחד והיא מגיעה בגדלי עליה למטוס התואמים 95% מחברות התעופה בעולם.

מזוודת אאורה של רולינק בבלאק פריידיי 345 שקל במקום 495 שקל. יחסי ציבור,
מזוודת אאורה של רולינק/יחסי ציבור

71% מהצרכנים בארה"ב בוחנים מעורבות בתחום הקיימות

המזוודה הוצגה לראשונה בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם, The Travel Good show, אשר נערכה בארה"ב במרץ 2020. כבר בתערוכה יצרה המזוודה עניין רק בקרב התעשייה בארה"ב לאחר שזכתה בשני פרסים במקביל - פרס החדשנות העיצובית על המזוודה הטובה ביותר ופרס על המוצר שעורר הכי הרבה עניין בקרב התקשורת. בהמשך לתגובות הנלהבות מהתעשייה והתקשורת, ערכה Rollink מחקר שוק מקיף ונרחב שכלל מאות צרכנים בארה"ב על מנת לבחון את התאמת המוצר לצרכים והטעמים של הצרכן האמריקאי.

במהלך המחקר Rollink זיהתה כי מעל ל-60% מהצרכנים העדיפו שני גלגלים על ארבעה גלגלים במזוודות בגודל עלייה למטוס. בנוסף, מצאו כי עמידות המזוודה היא תכונת מפתח בבואם של הצרכנים האמריקאים להגדיר את איכות המזוודה במעמד הרכישה.

מזוודת וגה של רולינק 329 שקל. רולינק, יח"צ,
מזוודת וגה של המותג הישראלי 'רולינק'/רולינק, יח"צ

מחקרים שנערכו בתחום תרבות צרכנית בשנתיים האחרונות מצאו כי 71% מהצרכנים בארה"ב בוחנים את המעורבות של מוצרים בתחום הקיימות והקוד האתי של המוצר ביחס לסביבה טרם הרכישה. כמוצר המוביל בתעשייה את תפיסת הקיימות הרווחת כיום בעולם, Rollink מציעה עיצוב ידידותי לסביבה באמצעות תהליך שילוח היעיל פי 4 מכל מותג מזוודות אחר.

למידע נוסף: אתר ישראלי www.rollink.co.il או האתר האמריקאי www.rollink.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully