וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים שכדאי להכיר

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 22:37

המוצרים שעלו לאחרונה על המדפים ואולי עוד לא הכרתם: מסימולטור משחק המדמה את "מלחמת יום הכיפורים" ומאפשר לכם לקחת בה חלק ועד מוצרי טיפוח ואיפור. מקולקציית קיץ של בגדי ים ועד לחומרי ניקוי לקראת פסח

חוה זינגבוים מציגה במיוחד לתקופת המעבר את Hydra Mask Vitamin E, מסכה עשירה בוויטמין E המעניקה בוסט לחות לעור הפנים

ברגע שמזג האוויר אינו אחיד ויציב הוא למעשה גורם לעור שלנו להיות יבש, מיובש, חסר ברק ורגיש להתפרצויות פצעונים, גרד ואדמימות. בהתאם למציאות שבה אנו חיים ושינוי מזג האוויר הקיצונים הופכים להיות שגרה, שגרת הטיפול הקבועה של כולנו צריכה לעבור שינוי והתאמה.

העור שלנו אוהב שגרה. כשהתנאים מסביב נוחים ועקביים הוא רגוע, אבל כשמזג האוויר מתחיל להתקרר, קשה לו להתרגל, הוא יוצא מאיזון ומאבד לחות. כתוצאה מכך שכבת ההגנה של העור נסדקת, והוא נעשה פגיע יותר ליובש, גירויים ודלקות.

מסכת Hydra Mask Vitamin E, עשירה בוויטמין E ומיועדת לעור דק, יבש, מחוספס וחסר ברק, המסכה מחדירה לעור רכיבים לוכדי לחות כמו שמן שקדים מתוק וחמאת שיאה, מרככת את העור ומונעת יובש וקילופים. המסכה רכה, מכילה גם תמצית קינמון (רכיב אנטי דלקתי המזרז הליכי ריפוי עור), מתאימה במיוחד לשימוש במזג אוויר יבש, כשהעור זקוק ללחות אינטנסיבית.

המחיר: 260 שקל. ניתן להשיג את הקוסמטיקאיות הנבחרות המשווקות את המוצרים של חוה זינגבוים.

hava zingboim מסכת ויטמין 260 שקל. יחסי ציבור,
hava zingboi, מסכת ויטמין E, המחיר: 260 שקל/יחסי ציבור

מותג הקוסמטיקה GA-DE מציג קולקציה חדשה של BODY MIST בניחוחות בשמים אייקוניים

סדרת בשמי ICON של GA-DE מתהדרת בשלושה ניחוחות חדשים של BODY MIST (מי גוף) המשלימים את חווית הניחוח. מדובר בגרסאות קלילות יותר בניחוחות הבשמים האהובים שמיועדות לשימוש על כל הגוף (והשיער) הם קלילים, מספקים רעננות מיידית, משלימים את ניחוח הבושם ועוזרים לשמור על עמידותו לאורך זמן.

לאישה של פרחים ופנינים, המתרגשת מזר של פרחים לבנים בשילוב נגיעות פודרה ווניל מרענן הניחוח המומלץ יהיה ללא ספק ICON PEARL. אם את מתחברת לנשיות רכה ורומנטית בניחוח ורד ענוג, הניחוח המומלץ עבורך הוא ICON ROSES, ולאישה המעדיפה את החושני והנועז, אוהבת לשלב בטחון עצמי ומסתוריות כדאי להכיר את הניחוח של ICON INSTINCT המתאפיין בשובל של פרחים, הדרים ווניל.

המחיר: 89 שקל ל-250 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

ג'ייד body mist 89 שקל ל-250 מ"ל. יחסי ציבור,
ג'ייד, body mist, המחיר: 89 שקל ל-250 מ"ל/יחסי ציבור

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק בישראל: קרם פנים לטיפול בעור אדמומי מסדרת רוזילוג'י (ROSILOGIE)

אדמומיות בעור נגרמת מגירויים המביאים להתרחבות כלי דם למשל: בעת עטית מסיכה, לאחר פעילות ספורטיבית, שינויי מזג אויר ואפילו עם הקימה משינה.

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: קרם פנים טיפולי אנטי דלקתי לטיפול בעור אדמומי מסדרת רוזילוג'י המיועדת לטיפול בעור אדמומי ומבוססת על פיתוחים מחקריים ומדעיים בתחום הנוירו- רפואי לטיפול ולהעלמה של כל סוגי האדמומיות בעור.

הרכיבים הפעילים כוללים פפטידים פעילים להרגעת העור, דקסטרן אנטי דלקתי ותמצית עצבונית החורש בעלת איכויות אנטי דלקתיות טבעיות.

מחיר: 185 שקל, תכולה: 40 מ"ל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק פריז סדרת רוזילוג'י. אסף לוי,
ליראק פריז סדרת רוזילוג'י. המחיר: 185 שקל/אסף לוי

חברת הרבלייף מציעה קרם לחות עם הגנה SPF 30 מסדרת SKIN להגנה מפני קרני השמש

על מנת לשמור על העור, עלינו להזין אותו בקרם לחות באופן יום-יומי, פעמיים ביום. קרם יום מכיל מרכיבי לחות, ויטמינים, נוגדי חמצון ומקדמי הגנה שמסייעים בהגנה על העור מהשפעות חיצוניות, הכוללות זיהום אוויר וקרינת שמש.

בפתחה של העונה החמה, חברת הרבלייף מציעה קרם לחות לפנים עם הגנה SPF 30 מסדרת SKIN הכוללת מוצרים שנבדקו קלינית דרמטולוגית ע"י רופאי עור ומסייעים בהשגת תוצאות יומיות.

קרם הלחות עם מקדם ההגנה SPF 30 מספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה מפני קרינה,UVA UVB כמו כן, עוזר בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקווים דקים תוך 7 ימים בלבד. מעניק עור לח פי 2 למשך 8 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן: 224 שקל, 50 מ"ל. ניתן להשיג באתר החברה (דרך המפיצים):
http://herbalife.co.il

הרבלייף - קרם לחות עם מקדם הגנה - מחיר 224 שקל. סטודיו דיטיילס,
הרבלייף - קרם לחות עם מקדם הגנה - מחיר 224 שקל/סטודיו דיטיילס

ד"ר גולדנהירש משיק: מטליות לניקוי עור הפנים מסדרת Clear Skin, המיועדות להתמודדות עם פצעים ואקנה לנשים בהריון

"מחקר שהוצג בדבר יעילותן הרבה של חומצה גליקולית בשילוב עם חומצה סליצילית לטיפול בפצעי אקנה, ניראה היתרון העצום כי חומצות אלו מותרות לשימוש חיצוני בהריון", מסביר ד"ר גולדנהירש, מומחה לרפואת עור מזה כ-30 שנה.

מטליות לניקוי עור הפנים מסדרת Clear Skin, מיועדות להתמודדות עם פצעים ואקנה - הערכה מכילה כ- 60 מטליות לניקוי עור הפנים. המטליות משלבות חומצה גליקולית (5%) וחומצה סליצילית (2%) ובכך הן מעודדות קילוף עדין של שכבת העור החיצונית, ומהוות בכך פתרון קל ונוח לפצעים ואקנה מסוגים שונים. בטיחותי לשימוש חיצוני בפנים עבור נשים בהריון. הן משמשות כתכשיר מנע, כטיפול לפצעים ופצעונים קיימים והן מטשטשות תופעות נלוות כדוגמת צלקות ואדמומיות.

המטליות מיוצרות בארה"ב ופותחו בלעדית עבור ד"ר גולדנהירש. המרכיבים: חומצה גליקולית ,חומצה סליצילית Witch Hazel

המחיר: 199 שקל. להשיג באתר: https://goldenhersh.co.il/

dr. goldenhersh -מטליות לניקוי עור הפנים מבית דוקטור גולדנהירש. מור תרועה,
dr. goldenhersh -מטליות לניקוי עור הפנים מבית דוקטור גולדנהירש/מור תרועה

המותג הניו-יורקי essie משיק: קולקציית לקים חדשה ''expressie Skate" לאביב 2022

לצד ההתחלות החדשות שמביא איתו האביב, מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים משיק את הגוונים החדשים של סדרת expressie (אקספרסי): מראה ציפורניים מושלם בתוך דקה אחת בלבד.

הלקים מסדרת expressie שהושקה לראשונה בישראל באפריל 2021, הם בעלי פיגמנט אינטנסיבי עם גימור מבריק ומברשת זוויתית לשימוש נוח ולדיוק מושלם בשתי הידיים. הקולקציה כוללת 5 גוונים מהפנטים הנעים על סקאלת הוורודים דרך הסגולים, כחולים וטורקיז.

המחיר המומלץ לצרכן: 35 שקל ליחידה, 10 מ"ל. להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות

אקספרסי קולקציית סקייט מחיר35 שקל ליחידה. יח"צ חו"ל,
"אקספרסי" קולקציית סקייט מחיר35 שקל ליחידה/יח"צ חו"ל

המותג הבינלאומי Banana Republic משיק לראשונה בישראל ניחוחות חדשים של בושם

מותג האופנה האמריקאי Banaba Republic השיק בשנת 1995 לראשונה קולקציית בשמים אשר משלימים את החזון והמראה של מותג האופנה הנחשק. המותג מגיע לראשונה לארץ וישווק בבלעדיות ע"י חברת סאנשיין פרפיום.

קולקציות הבשמים של מותג האופנה Banana republic הן טרנדיות ומתאימות את עצמן לתקופה, כל קולקציה מפתיעה בניחוחות חדשים, יוקרתיים וייחודיים לנשים ולגברים.

הסדרה Icon Collection משווקת בישראל כבר בימים אלה ומציעה 14 ניחוחות שונים המבוססים בעיקר על שילוב של תמציות פרחים, פירות,עצים וניחוחות ייחודיים.

CARADAMON&GARDANIA - בושם בניחוח מתוק של פרחים לבנים טריים שנחתכו הרגע והעניקו השראה לבושם. התוצאה היא שאם תעצמו עיניים תרגישו משב רוח רענן של פריחה לבנה ברוח האביב. הבושם מבוסס על צמח הגרנדיה בעל ניחוח פרחוני לבן עם נגיעות של מנדרינה עסיסית.

TOBACCO&TONKA BEAN - ניחוח גורמה אוריינטלי, הניחוח של הבושם הוא שילוב של אגס עסיסי ושזיף מירבאל ההשראה של המתיקות הקרמית של הווניל תוך הדגשת חושניות כהה ממכרת של הטבק. הבושם עשוי מקוקוס וניל ועלי טבק, תווי בסיס של פולי וניל ופולי טונקה.

טווח מחירים: 299-399 שקל לתכולה: 75 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות הפארם הפרטיות, פרפומריות, אתרי סחר מובילים ובאתר הרשמי של היבואן בארץ - www.parfum.co.il

בושם בננה ריפבליק. יח"צ,
בושם בננה ריפבליק, טווח מחירים: 299-399 שקל לתכולה: 75 מ"ל/יח"צ

מותג הטיפוח Crêma משיק סדרת תחליבי רחצה Crêma SPA לחווית רוגע והתחדשות במקלחת.

התחליבים מועשרים באלוורה, המסייעת להרגעת העור, ומבושמים במגוון ניחוחות. הסדרה כוללת 3 מוצרים: תחליב רחצה ZEN בניחוח קשמיר, תחליב רחצה YOGA בניחוח ברגמוט, תחליב רחצה AYURVEDA בניחוח טונקה.

כחלק ממגמת ה Inspired By Nature, תחליבי הרחצה אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

המחיר המומלץ לצרכן: 18 שקל לתכולת: 600 מ"ל. ניתן להשיג בסופר פארם בסניפים ובאתר.

crema תחליב רחצה קרמה ספא מחיר 18 שקל. טל אזולאי,
crema תחליב רחצה קרמה ספא מחיר 18 שקל/טל אזולאי

דווקא בשבוע בו צוין יום האישה הבינלאומי המותג 'עדה לזורגן' משיק את Menkup - מוצרי איפור לגברים!

המותג הוותיק בהובלת מאפרת האופנה הראשונה בישראל חברו לכוכב הרשת ויוצר התוכן אביב ראובן במטרה ליצור קולקציית מוצרי איפור ייעודיים לגברים.

הכירו את "Menkup" - בעידן שלנו שגרת הטיפוח לגבר היא דבר מתבקש. המותג החדש מביא את הבשורה לגבר המודרני על פי גרסת המותג. המוצרים נוצרו במטרה לשפר את המראה בקלות ולהקנות מראה גברי וזוהבאמצעות מוצרים פשוטים לשימוש ונגישים לשגרת טיפוח יומיומית.

בסדרה ניתן למצוא: מסקרה לעיצוב הזקן וקונסילר לטשטוש קמטוטים וסימני עייפות מתחת לעיניים.

המחיר: 299 שקל לסט המוצרים. ניתן להשיג באתר המותג בכתובת: www.adahlazorgan.co.il

מנקאפ עדה לזורגן. אלכס גבלב,
מנקאפ עדה לזורגן, 299 שקל לסט המוצרים שכולל: מסקרה לעיצוב הזקן וקונסילר לטשטוש קמטוטים וסימני עייפות/אלכס גבלב

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מציג את Stack Mascara - כל מה שמסקרה צריכה להיות

הקולקציה כוללת 2 מסקרות, פורמולה אחת ו-2 מברשות ומציגה את היכולת ליצור בקלות ובמקצועיות כל מראה שאת רוצה באמצעות 2 מברשות חכמות בטכנולוגיה חדשנית, בעלות עיצוב מובנה, אינסוף שכבות של נפח ואורך מבלי להתגבש, להתקלף, להימרח או להתקשות.

אחרי יותר משנתיים של פיתוח, אפשר סוף סוף לדבר על מסקרה בהתאמה אישית. המותג מאק פיתח פורמולה אחת ו- 2 מברשות, שביחד יענו על כל הצרכים שיש לנשים עד היום ממסקרה:

Superstack Mega - מסקרה בעלת מברשת להענקת נפח מידי, לריסים ארוכים ומלאים יותר ולריסים עליונים מוגדלים מבלי להכביד.

Superstack Micro - מסקרה בעלת מברשת למראה מופרד ומוארך ולאפשרות צביעה מדויקת ושליטה גם בריסים קצרים ודלילים וגם בריסים התחתונים.

ועכשיו 2 המסקרות יכולות להגשים את כל החלומות שלנו ממסקרה: להפריד, להרים ולעגל את הריסים. להעצים את הריסים לרמות דרמטיות של ממדים והגדרה. ליצור כל לוק בבנייה של שכבה אחר שכבה עד אין סוף, מבלי להתגבש, להתקלף, להימרח או להתקשות.

המסקרות החדשות של מאק מציעות עמידות של 24 שעות, הוספת שכבות עד אין סוף, יצירת נפח כבר משכבה ראשונה, אך ניתן להמשיך ולהוסיף עוד ועוד שכבות למראה סופר דרמטי. היא אינה מתגבשת ואף קלה להסרה.

המחיר למסקרות: Superstack MEGA / Superstack MICRO, תכולה של 12 מ"ל - 140 שקל. למסקרה Superstack MEGA , תכולה של 8 מ"ל - 75 שקל. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין www.maccosmetics.co.il

macstackmascarמאק 140 שקל. יח"צ חו"ל,
macstackmascar, מסקרה חדשה של מאק 140 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו ללבוש * * * *

מותג העל האופנתי האיטלקי Elisabetta Franchi, לפאשניסטיות חובבות אופנת פרט-א-פורטה עדכנית מגיע לישראל

אליזבטה פרנצ'י, נולדה בבולוניה ב-1968 וסיפור חייה מזכיר סיפורי אגדה. משפחה צנועה בת 5 ילדים שחיו ללא מותרות, לאליזבטה הייתה בובה אחת אותה היא הלבישה ואיתה היא חלמה לכבוש את עולם האופנה. בהמשך היא למדה אופנה, פרנסה את עצמה ועבדה כמוכרת בחנות.

בשנת 1995 פתחה המעצבת אטליה קטן, שם החלה לתת ביטוי לרעיונות שלה וליצור את היצירות הראשונות שלה ובשנת 2012 החליטה המעצבת לחתום על יצירותיה בשם שלה ויסדה את המותג בעל השם, ELISABETTA FRANCHI נחשב כיום לאחד המותגים המצליחים באיטליה.

קולקציית THE EXPLORER לאביב קיץ 2022 של אליזבתה פרנצ'י מסמלת את הלידה מחדש של האישה שאוהבת לטייל, אישה החולמת לחקור, לחוות את העולם ולבקר ביעדים חדשים בעיניים סקרניות. התפיסה הבסיסית מבוססת על אישה עצמאית וחסרת פחד שחושפת את נשמתה ונותנת דרור לדמיונה בהשראת הסביבה שמשתנה ללא הרף. בקולקציה גם מגוון חגורות, תיקים ושרשראות המשלימים את סיפור הקולקציה.

טווח מחירים: 450-7000 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל, ה' באייר 52 תל אביב

elisabetta franchi שמלה 5472 שקל. יח"צ,
elisabetta franchi, שמלה 5472 שקל/יח"צ

בוניטה דה מאס משיקה את קולקציית בגדי הים לקיץ 2022

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, בגדי ים, הלבשת פנאי ואקססוריז, מקדימה לפתוח את עונת הרחצה ומשיקה את קולקציה החדשה עם מבחר רחב של גזרות החל בבגדי ים שלמים עם תוספת של רשת פאוורנט האוספת את הגוף ומעניקה הרגשה מחוטבת, דגמים עם מחשוף עמוק או מאופקים יותר, סטרפלס, כתף אחת, דרך מגוון ביקיני, פריטים בתוספת אקססוריז אופנתיים כגון חגורות עדינות ואבזמים, ועד לאביזרי חוף המשדרגים כל הופעה כגון פראיו ואוברול - קאבר אופנתי לכל בגד ים.

דגש מיוחד בקולקציה הושם על תמיכה באזור החזה המעניקה לאישה תחושה של ללכת עם חזייה וכתוצאה מכך גם הרגשה של נוחות וביטחון. כל בגדי הים השלמים וגם חלק מדגמי הביקיני, מאפשרים תמיכה טובה והמותאמים לחזה שופע.

טווח המחירים לפני הנחה: בגד ים שלם: 399-550 שקל, חזיות ביקיני: 239-279 שקל, תחתון ביקיני: 129-159 שקל. לרגל ההשקה מעניקה בוניטה דה מאס 10% הנחה על כל הדגמים החדשים אותם ניתן להשיג ב-35 סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האון ליין.

בוניטה דה מאס קולקציית בגדי הים 2022. אמיר יהל,
בוניטה דה מאס קולקציית בגדי הים 2022/אמיר יהל

מותג השעונים סווטש משיק קולקצית אביב 2022 - טבע ואדמה - COLORS OF NATURE

ליין שעוני יוניסקס של יצרנית השעונים מוצע במגוון צבעים רחב, המתאפיין בעיצוב צעיר וססגוני ושעונים חזקים, עמידים ובעלי נוכחות אופנתית.

סווטש, כמותג אייקוני לשעונים טרנדיים ועכשוויים, נשאר עקבי בדגמים וברוח המותג, ומציע בקולקציה החדשה שעונים בצבעי טבע ואדמה, המייצגים כל אחד נוף אחר הנמצא בהתהוות של מיליוני שנים - בזלת, קניונים, יערות, קרחונים ומדבריות, בשילוב טכניקות חדשניות.

המארז, הלוח והכתר BIG BOLD BIOCERAMIC כוללים תערובת ייחודית של שני שליש קרמיקה ושליש ביו-פלסטיק המופקים משמן קיק, המספקים חומר חזק וקל משקל המציע עמידות מפני שריטות וגימור 'מגע רך' .

המחיר לצרכן: 529 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ

קולקציה colors of nature מחיר 529 שקל. יח"צ חו"ל,
קולקציה colors of nature מחיר 529 שקל/יח"צ חו"ל

מותג המשקפיים המוביל Ray-Ban יוצא בשיתוף פעולה עם מותג רכבי היוקרה פראררי

מותג רכבי היוקרה פראררי - אחד מהאייקונים המזוהים ביותר בעולם, וסמל לאיכות הגבוהה ביותר משתף פעולה עם מוצג משקפי השמש רייבאן ויחד הם משיקים דגמים ייחודיים למהדורה אקסקלוסיבית.

הדגמים מתאפיינים בעיצובים מודרניים, עם אמירה מעט ספורטיבית אך מלאת שיק ואלגנטיות. מרבית הדגמים מתכתיים בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית Carbon Fiber ועדשות אמידות מסוג פוליקרבונט.

חריטת לוגו לוגו סוס המרוץ של פראררי מופיעה בעדינות בצד השמאלי, וחריטת לוגו המותג האייקוני Ray-Ban הצד הימני.

טווח המחירים בקולקציה : 679-1,219 שקל. להשיג בחנויות משווק מורשה של ריי-באן

performance (1). יחסי ציבור,
מותג המשקפיים המוביל Ray-Ban בשיתוף פעולה עם מותג רכבי היוקרה פראררי במהדורה מיוחדת./יחסי ציבור

מותג האופנה האיטלקי FURLA משיק את קולקציית התיקים לאביב- קיץ 2022

קולקציית האביב- קיץ 2022 של פורלה מדברת על אהבה ונותנת כבוד לטבע ולאמנות ומציגה מגוון צבעים, סגנונות וטקסטורות מחומרים טבעיים, בהתאם לטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב.

הקולקציה החדשה משלבת התנגשות של חומרים וצורות קיצוניות: חיתוכי לייזר על תיק עור בצבע קוניאק חם, ידיות מתוחכמות, צורות מונפשות עם הדפסי פרחים רעננים ופרפרים שנלקחו כהשראה מהעולם הבוטני. כל אלה לצד, תיקים זעירים שיכולים להחזיק טלפון בלבד. הקולקציה מציעה השנה הדפסים חדשים המתארים את בוא האביב, פרחים במגוון צבעים, פרפרים, אפקט של טון על טון ועוד.

פלטת הצבעים מתרכזת בגוונים רכים של אפרסק, ורוד וגוון קלמנטינה, כל אלה לצד גוונים של ירוק המשקף את עצי הזית והמרווה של איטליה, צבעי קאמל, אוף וויט וכמובן שחור ולבן כבכל שנה.

הקולקציה החדשה מציעה מגוון רחב של תיקיי CROSSBODY, תיקי קלאצ', ארנקים בגדלים שונים, מחזיקי מפתחות, מטפחות ועוד.

טווח המחירים: תיקים 680-2090 שקל. ארנקים 260-760 שקל. אקססוריז 240-600 שקל. ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה

פורלה ימין 820 שקל, מחיר לתיק שמאל 1,490 שקל. יח"צ חו"ל,
FURLA: מחיר לתיק ימין 820 שקל, מחיר לתיק שמאל 1,490 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * משהו לאכול * * * *

רשת הקונדיטוריות שמה זרקור על גיבורת המגילה אסתר

רשת רולדין גאה לצאת זו השנה הרביעית במיזם החברתי 'לבבות אסתר'. מאכל החג של רשת הקונדיטוריות פותח צוהר אל דמותה של גיבורת חג הפורים, אסתר המלכה, כדמות נשית מעוררת השראה המראה שהכל אפשרי וכל אחת יכולה להגשים את עצמה, לעשות רחוק, לאתגר את עצמה ואת הסובבים אותה, ולא לקבל את המציאות הקיימת כגזרת גורל.

עבור כל מארז "לבבות אסתר" שיימכר, תתרום רולדין 10 שקל למרכז נעמת לאישה ותסייע בהקמת מערך של מנחות קבוצות ומתנדבות לקו החם במרכז נעמת לאישה, אשר נפתח בימים אלו ויפעל למען נשים במצבי משבר ובצמתים של שינוי.

הבחירה השנה של רשת רולדין במרכז נעמת היא טבעית ומתבקשת, ונועדה להעצמה נשית. עמותת נעמת עוסקת בקידום שוויון מגדרי בישראל, בכל הזירות האפשריות - הן במרחב הביתי, והן במרחב הכלכלי-חברתי.

מארז "לבבות אסתר" מציב בקדמת הבמה את דמותה של אסתר המלכה, שהצילה את העם היהודי מהשמדה. היא דמות נשית חזקה ועוצמתית, שלא חששה להוביל את העם היהודי, ובאמצעות חוכמתה הרבה סיכלה את פעולותיו של המן הרשע.

את המארז ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת, בעלות של 10 שקל ובאתר: https://www.roladin.co.il/

רולדין. יח"צ,
"לבבות אסתר" - רולדין חברה לנעמת ותקדיש בפורים תרומה לנשים במצבי משבר. המחיר: 10 שקל/יח"צ

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסגנון איטלקי: סלמי פפרוני

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת הנקניקים היבשים: סלמי פפרוני, נקניק מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק החדש מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי, ישווק באריזת 300 גרם ויימכר בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.

מחיר מומלץ לצרכן: 23 שקל לאריזת 300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

סלמי פפרוני מעדני יחיעם. sell360pro,
סלמי פפרוני מעדני יחיעם. המחיר: 23 שקל ל-300 גרם/sell360pro

המותג Free מקדים ומציג חטיפים מלוחים לפסח "מושלשים" - כשר לפסח

"מושלשים" הםחטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) כשרים לפסח, באריזות אישיות ובשלושה טעמים: תפוח אדמה וירקות (סלק, גזר ותרד), תירס וכורכום, אורז שחור.

מושלשים - חטיף מושלם לנשנוש ואירוח ומכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מוצע באריזות אישיות של כ- 100 קלוריות בכל אריזה.

החטיפים מיוצרים באיטליה ומהווים פתרון לנשנוש בבית או בחוץ, כארוחת ביניים כשרוצים להפיג את תחושת הרעב או לצד מטבל כמו סלסה, גוואקמולי או גבינה לבנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 6 שקל לשקית אישית (25 גרם). ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

מושלשים כשר לפסח 6 שקל. אפרת אשל,
"מושלשים" כשר לפסח: 6 שקל/אפרת אשל

סדרת 'אורביט ריפרשרס' משיקה טעם טרופי חדש עם קריסטלים השומרים על רעננות

מותג המסטיקים Orbit, השיק בתחילת 2021 את סדרת 'אורביט ריפרשרס', שהביאה איתה חדשנות וחווית לעיסה חדשה. כעת, הוא משיק טעם חדש וייחודי בסדרה - 'אורביט ריפרשרס טרופי', שנותן תחושה של חופשת קיץ אקזוטית.

הסדרה משדרגת את חוויית הלעיסה מ-Fresh ל-Refresh, כלומר מספקת רעננות המתחדשת במהלך כל הלעיסה ונשמרת לאורך זמן. המסטיקים בעלי מרקם רך ועסיסי יותר, מכילים קריסטלים המתמוססים במהירות בפה, ושומרים על רעננות

הטעם החדש מגיע בבקבוקון בעיצוב צבעוני ועדכני ומכיל 30 יחידות. המחיר המומלץ לצרכן של 'אורביט ריפרשרס טרופי' - 13 שקל. להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

אורביט ריפרשרז טרופי. מרס ישראל,
אורביט ריפרשרז טרופי. מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל/מרס ישראל

יקב היוצר מציג סדרות מובחרות לחג הפסח 2022

יקב היוצר הישראלי זכה ב-2 מדליות זהב בתחרות: מדליית זהב על יין אוטר קברנה סובניון 2017 שעכשיו מושק בבקבוק דאבל מגנום (3 ליטר) בכמות מוגבלת ביותר ו-מדליית זהב על אוטר וויט 2019

כעת משיק יקב היוצר שני יינות חדשים לקראת החג:

אוטר וויט - יין מסדרת הפרימיום של היקב, אוטר יין הינו בלנד ויונייה ורוסאן, התיישן 21 חודשים בחבית עץ אלון, 13.4% כוהל. האוטר וויט זכה במדליית זהב בתחרות טרה-וינו שהתקיימה בדצמבר האחרון. יין רענן בעל גוף עוצמתי. מחיר מומלץ לצרכן 180 שקל, ניתן להשיג בחנויות המקצועיות.

אוטר קברנה סוביניון דאבל מגנום, היין האהוב והמוערך שזכה בתחרות טרה וינו האחרונה במדליית זהב בעל גוף עוצמתי, יין עגול, עם ניחוח פירות יער ווניל. מתאים כמתנת חג לאספנים. המחיר מומלץ לצרכן: 599 שקל.

המארז ישווקו בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב. https://www.store.hayotzerwine.co.il/

מארז חג של יקב היוצר 215 שקל להשיג בחנויות יין ובחנות האון ליין של היקב. אייל קרן,
מארז חג של יקב היוצר: המחיר 215 שקל/אייל קרן

* * * * משהו לילדים * * * *

"סאגר" מציגה את מלחמת יום הכיפורים כסיפור של הקרבה גדולה בחוויית משחק ייחודית

חברת סאגר מזמינה אתכם להיכנס לנעליים של הנהגת מדינת ישראל באותה תקופה (באמצעות סימולטור) ולראות כיצד אתם הייתם פועלים.

הסימולטור מאפשר לשחקן לקבל את כל המידע ההיסטורי ואת הנתונים, כמו שניתנו למנהיגים הצבאיים והמדיניים באותה תקופה על כלל ההשלכות והשיקולים הפוליטיים, הבין-לאומיים והגיאו-פוליטיים כך יש לו אפשרות להחליט אם לנהוג על בסיס אותו קו שנקטה הצמרת הישראלית במלחמה, או אם לפתח נתיב אסטרטגי.

בניגוד למשחקי אסטרטגיה אחרים, הסימולטור הוא לא משחק, אלא סימולטור נאמן לנתונים ולהלכי הרוח של המנהיגים, ולתקופה. כלומר כל האפשרויות שהאלגוריתם יכול להציע הן בהתאם לאפשרויות אמיתיות שהיו יכולות להוביל למצב שונה לגמרי במלחמה עצמה.

חנה סמירה, מנכ"לית סאגר: "מלחמת יום הכיפורים היא צלקת משמעותית בחברה הישראלית. התחושות הקשות והחיפוש אחר האחראים למחדל יצר תפיסה של הפסד בקרב הציבור. עם זאת, ההקרבה, אורך הרוח והפגנת המנהיגות של מובילי המלחמה מתחילתה ובמהלכה מראים אחרת. גיבורי המלחמה היו המפקדים בשטח שידעו לתמרן את הלחימה ולהביא לניצחון הגדול של מדינת ישראל המטרה שלנו היא לתת לציבור הישראלי, ובעיקר לדור הצעיר, כלי משמעותי בלימוד ההיסטוריה והמורשת של מדינת ישראל בכלל, ושל מלחמת יום הכיפורים בפרט".

מחיר - 159 שקל. ניתן לרכוש את המשחק באתר של סאגר: https://sagger.com/

סאגר - משחק אינטראקטיבי. חברת MAGS,
הסימולטור שיאפשר לכם לקחת חלק במלחמת יום הכיפורים. המחיר: 159 שקל/חברת MAGS

כשמארוול והארי פוטר פוגשים את מלחמת הכוכבים

חברת אילנית, המשווקת הרשמית של לגו בישראל, מציגה סדרות חדשות ומרהיבות של LEGO המותג המוביל בעולם לילדים ולמבוגרים.

לדברי אייל כרמי מנכ"ל חברת אילנית "בסדרות החדשות יוצגו עשרות דגמים, ולקראת פסח נשיק סדרות נוספות ומפתיעות. החודש תגיע לארץ ערכת שיתוף פעולה עם חברת וספה העולמית - עם דגמים לאספנים לבנייה של אופנועי וספה וינטג'"

הסדרות החדשות שמושקות בימים אלא בישראל:

מיולנר - הפטיש האלמותי והחזק ביקום של תור מהעולם של מארוול

אופנועי וספה וינטג' - שיתוף פעולה עם חברת וספה העולמית

הארי פוטר - ערכות לבניית הוגוורטס, דמויות ועוד

העולם של DC פוגש את עולם האומנות - ערכות לבניית לגו של תמונות מרהיבות עם דמויותיהם של באטמן וחבריו.

מלחמת הכוכבים - ערכות לבניית הקסדות של לוק סקייווק

אספני רכבים התפקדו - לא רק רכבי לנדרובר ואופנועי וספה - בימים אלא מגיעות לישראל ערכות לבניית רכבי מרצדס ולמבורגיני

לגו באטמן שיווק חברת אילנית. אילנית,
לגו באטמן שיווק חברת אילנית. את המחיר קובעות החנויות/אילנית

* * * * משהו לבית * * * *

הסטארטאפ ישראלי שיעזר לכם להכין את הבית לפסח

חג הפסח הולך ומתקרב, והמשמעות היא שכבר מעכשיו הגיע הזמן לנקות, לרענן, לחדש, לזרוק ולתקן. אין סיבה שהמשימה תהיה קשה, מפני שישנן פתרונות שיקלו עלינו ויעשו לנו את החיים לקלים יותר.

חברת 'מיי באנדלס', הבשורה האחרונה בעולם הצריכה הישראלית באון ליין, פיתחה פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה המאפשרת ללקוחות לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים ומדויקים של מוצרי צריכה ורגע לפני חג הפסח והניקיונות מוסיפה באנדלים ייעודיים של מוצרי הניקוי של 'סנו'.

באנדל "פשוט סנו" מכיל כל מה שצריך לניקוי הבית במחיר: 149 שקל. המשלוח חינם עד הבית או לבית הנמען בתוך שעה.

שירות המשלוחים החימני של מיי באנדלס עובד בכל ימות השבוע א'-ה בין השעות: 07:00-23:00 יום ו' 07:00-13:00 בטלפון: *6455. ניתן להזמין ב-17 אזורי חלוקה https://mybundles.co.il/

httpsmybundles.co.il הדמיה מיי באנדלס פשוט סנו 149 שקל. יח"צ,
באנדל "פשוט סנו" - כל מה שצריך ניקוי הבית לפסח. המחיר: 149 שקל/יח"צ

שחור זה השחור החדש - רשת השטיחים RUGS משיקה קולקציה

רשת RUGS מאמינה כי השטיח הוא פריט עיצובי, בעל אמירה, ולא רק פריט עם שימוש פונקציונאלי לכן, היא שוברת את המוסכמות הבנאליות ומשיקים קולקציית שטיחים שחורים המסמלים עוצמה, רשמיות ואלגנטיות שישדרגו את חלל הסלון ויעניקו קונטרסט מודרני לשאר פריטי הריהוט.

בקולקציה :
שטיח TAPAL - שטיח שחור עם טקסטורה משופשפת, שמוסיף חספוס לחלל החדר. שטיח אריגה עשוי מסיבי פוליאסטר בשילוב אקרילן וכותנה.

שטיח PAGRUN - שטיח טלאים על בסיס שחור, המשלב גווני אפור ולבן המייצר מנעד מונוכרומטי. שטיח אריגה עשוי מסיבי פוליאסטר בשילוב אקרילן וכותנה.

שטיח RUBI - שטיח בלגי הנארג על בסיס שחור עם טקסטורה בהירה. העיצוב המודרני נותן קונטרסט כהה מושלם לחלל עם ריהוט בהיר. שטיח אריגה עשוי מסיבי פוליאסטר בשילוב אקרילן וכותנה.

רשת השטיחים ראגס, מתמחה ביבוא קולקציות שונות ממיטב היצרנים בעולם, תוך דגש על איכות בלתי מתפשרת. בראגס ניתן למצוא מנעד רחב של שטיחים מקלאסיים, מסורתיים ועד מודרניים בעלי טקסטורות מיוחדות.

המחיר נע בין 390-2,450 שקל, תלוי בגודל השטיח. אליהו איתן 3, בית גירון, ראשון לציון | שדרות המייסדים 15, מעלה אדומים. יצירת קשר בטלפון 054-7786616 או באתר https://rugsil.co.il/

רשת השטיחים ראגס, שטיח tapal, מחיר בין 390 שקל-2,450 שקל. רגב כלף, סטיילינג תום לוי,
רשת השטיחים ראגס, שטיח tapal, מחיר בין 390 שקל-2,450 שקל/רגב כלף, סטיילינג תום לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully