וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה עתידנית: נפתח סניף ZARA מחודש על פי הקונספט העולמי

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 14:36

רשת האופנה הספרדית זארה, מציגה את הסניף המחודש בקניון עזריאלי במודיעין אשר נבנה בקונספט העיצובי העדכני של הרשת העולמית. הסניף משתרע על שטח של למעלה מ- 2500 מ"ר והינו הסניף השני בארץ בקונספט זה

עיצוב הסניף המחודש, בהתאם לקונספט העולמי, משלב בתוכו מבנים אדריכליים מודרניים, שילובי אלמנטים של בטון, עץ, ברזל. כל אלה תוך משחקי צבעים של שיש מארבל ושיש שחור עם נגיעות עץ ובטון חשוף.

הסניף נבנה על בסיס תורת הקיימות, בו ניתן לראות צמחיה, תאורה ומוצרים ידידותיים לסביבה וכן השילוב הייחודי של טבע עם בטון.

בפתח החנות יוצגו רהיטים עוצמתיים בעלי נוכחות במבנה גלי אשר יוצרים עבור הלקוח את סיפור הקולקציות ותאי המדידה עוצבו מחדש והינם גדולים ונגישים בעלי חלל מרווח, נוח ואינטימי לכל צרכן.

גם חווית הקנייה נלקחה בחשבון בתהליך העיצוב והחנות המחודשת מציעה חדשנות והנאה בזמן הקניה והוויזואליות באה לידי ביטוי בכל מחשבה עיצובית.

סניף זארה בקניון עזריאלי מודיעין. יחסי ציבור,
סניף זארה בקניון עזריאלי מודיעין/יחסי ציבור

"חנות חכמה" ראשונה של המותג

בקונספט החדש הושקעו משאבים רבים הן בפן העיצובי והן בפן הטכנולוגי, כשהסניף בקניון עזריאלי מודיעין בנוי כ"חנות חכמה" ראשונה של המותג.

המעבר לשטח הגדול פי 3 מהחנות הקודמת, אפשר שילוב של נקודות איסוף אוטומטיות להזמנות מקוונות ומערכת ניהול חכמה לחדרי מדידה. במחלקת בגדי הילדים יהיה חדר משחקים עם מסך מובנה ברצפה למשחקים אינטראקטיביים.

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "קבוצת עזריאלי נרגשת להשיק את סניף זארה בקונספט החדש של המותג בקניון עזריאלי מודיעין ובקרוב גם בקניון עזריאלי ירושלים. קבוצת זארה הם שותפים לדרך ואנו שמחים על הבאת החדשנות וחווית הקניה המיוחדת הקיימת בסניפי זארה הבינלאומיים עבור קהל לקוחותינו בקניון עזריאלי מודיעין ובהמשך בקניוני עזריאלי הנוספים בישראל".

סניף זארה בקניון עזריאלי מודיעין. יחסי ציבור,
סניף זארה בקניון עזריאלי מודיעין/יחסי ציבור

כחלק מקבוצת אינדיטקס, המהות של זארה כמותג אופנה מסתכם בתכונות אשר דומות לחנויות שלה: יופי, שקיפות ופונקציונאליות.

בנוסף ל"זארה", יש לאינדיטקס עוד פורמטים מסחריים: פול אנד בר, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe, שלכולם נוכחות מסחרית בשוק. תחת הקבוצה פועלות כיום 7490 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 79 בישראל.

פתיחת זארה קניון עזריאלי מודיעין. מימין לשמאל דנה עזריאלי יור קבוצת עזריאלי צביקה רוזנטל מנכל קניון עזריאלי מודיעין וחיים ביבס ראש העיר מודיעין. רפי דלויה,
פתיחת חנות זארה המחודשת במודיעין: דנה עזריאלי, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין וחיים ביבס ראש העיר מודיעין/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully