וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אורן מונה לסמנכ"ל שיווק בקבוצת יינות ביתן

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 10:32

בתפקידו האחרון שימש אורן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת דור אלון

לשורות המינויים החדשים בקבוצת יינות ביתן נוסף מינוי מסקרן בעל רזומה מרשים ועשיר- שחר אורן. במסגרת תפקידו יהיה אחראי אורן על התווייה ויישום האסטרטגיה השיווקית, התקשורת השיווקית, מועדוני הלקוחות, תווי הקנייה ופעילות האונליין והדיגיטל של כלל הקבוצה.

שחר אורן מגיע מקבוצת דור אלון בה מילא מגוון תפקידים כשבתפקידו האחרון שימש אורן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה. אורן מגיע עם ניסיון מוערך ומוכח בניהול בכיר בתחומי השיווק, השירות, המכירות והפיתוח העסקי. אורן, מומחה בבניית אסטרטגיה שיווקית ומאחוריו ייזום, ניהול והוצאה לפועל של קמפיינים פרסומיים בולטים שהצליחו ליצור תהודה ושיח חיובי סביב המותגים בהם נגע. בכהונתו הוביל אורן בהצלחה רבה את מותגי הקבוצה; דור אלון, אלונית, am:pm, ועוד.

בשנה האחרונה זכה אורן בתואר "איש השיווק של החודש" של איגוד השיווק הישראלי וכחלק מהישגיו הבולטים רשם לעצמו גידול של 20% במכירות בעקבות השקת פורמט המיני סופר.

שחר אורן. תמר מצפי,
שחר אורן/תמר מצפי

עמית זאב, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן : "אני שמח על הצטרפותו של שחר להנהלת יינות ביתן. אני סמוך ובטוח כי בזכות ניסיונו רב השנים עם עולם השיווק, הוא יוביל פריצות דרך ויסייע לנו להוביל את החברה למחוזות חדשים".

שחר אורן, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "אני גאה להצטרף להנהלת קבוצת הקמעונאות המתחדשת והמתחזקת בישראל ולהוביל את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה, שמח להצטרף למסע ומודה להנהלה על האמון".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully