וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון אביהוד מונתה ל-Global VP of People בנקסט אינשורנס

6.3.2022 / 7:43

החברה מעסיקה כאלף עובדים בישראל וארה"ב

בתחילת 2021 רכשה נקסט אינשורנס 50% מחברת ההשמה Link2USA והיום ממנה את המייסדת והמנכ"לית, סיון אביהוד ל- Global VP of People של החברה. אביהוד תוביל את תהליכי הצמיחה של מחלקות הגיוס וההון האנושי של החברה בארה"ב וישראל.

אביהוד הקימה בשנת 2009 את חברת ההשמה Link2USA לאחר 15 שנות ניסיון בתחום ההד הנטינג בחברות הייטק ישראליות ואמריקאיות. החברה מתמחה באיתור עובדים מוכשרים בענקיות ההייטק האמריקאיות וגיוסם לחברות סטארטאפ ישראליות שהרחיבו את פעילותן לארה"ב. לאחר שנים של עבודה משותפת, רכשה נקסט אינשורנס מחצית מחברת ההשמה מתוך מחשבה כי יש להכניס את יכולות הגיוס לתוך הארגון ופחות להישען על חברות חיצוניות. היכולות של אביהוד וצוות Link2USA הניבו תוצאות ובשנת 2021 החברה הצליחה לשלש את כח האדם מ-300 עובדים לכמעט 1000. כעת מושלם המהלך עם המינוי של סיון אביהוד לתפקיד הבכיר בחברה מתוך חשיבה לטווח ארוך בתחום האנושי בדגש על שילוב העובדים החדשים, הטמעת שיטות עבודה תוך שמירה על האופי והתרבות הפנים ארגונית.

סיון אביהוד. יחצ,
סיון אביהוד/יחצ

נקסט אינשורנס הוקמה בשנת 2016 על ידי המנכ"ל גיא גולדשטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות ניסים טפירו וסמנכ"ל המחקר והצמיחה אלון חורי וגייסה מאז הקמתה 881 מיליון דולר לפי שווי שהגיע ל-4 מיליארד דולר בגיוס האחרון. מטה החברה בפאלו אלטו בקליפורניה. החברה מעסיקה קרוב לאלף עובדים, מתוכם 250 במרכז הפיתוח הישראלי בכפר סבא. נקסט שילשה את היקף פעילותה בשנה האחרונה והגיעה למכירות שנתי של 650 מיליון דולר. חלק מהצמיחה נובעת מהסכם שיתוף פעולה עם אמזון ורכישת חברות ביטוח.

החברה מבטחת כיום 300 אלף עסקים קטנים ברחבי ארה"ב שפועלים ב-1100 תחומים שונים. כל אחד מהם מקבל מספר כיסויי ביטוח בהתאם לאופי פעילותו וזאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה להתאמה אישית של תוכניות הביטוח לצרכי הלקוחות. החברה השיקה בתחילת השנה אפליקציה חדשה לנייד המאפשרת ללקוחות לנהל את הכיסוי הביטוחי והתשלומים שלהם, לגשת בקלות למסמכי הביטוח, לשתף אותם ולהגיש במקרה הצורך תביעות.

סיון אביהוד: "כבר למעלה מעשור שאני עובדת עם מייסדי נקסט, עוד מחברות קודמות שהקימו. ערכי המייסדים והחברה עומדים בקנה אחד עם מה שאני מאמינה שטוב עבור העובדים שגייסתי לאורך השנים, אחרי שבחרנו לנקסט צוות מצויין, זה רק טבעי עבורי לטפח אותו ולקחת את החברה לשלב הבא לצד הצמיחה העסקית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully