וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשים: בן אנד ג'ריס יוצאת בטעמים חדשים לקראת הקיץ

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 11:31

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022, בן אנד ג'ריס ישראל מציגה חידושים, מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ - 25 סוגי גלידות בטעמים שונים

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022, חברת בן& ג'ריס ישראל מציגה חידושים, מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ - 25 סוגי גלידות בטעמים שונים.

אז מה מצפה לנו בקיץ הנוכחי?

גלידות בן אנד ג'ריס. יחצ,
הטעמים של בן אנד ג'ריס/יחצ
  • גלידת מנטה ועוגיות - גלידת מנטה מרעננת עם עוגיות סנדוויץ' בטעם שוקולד ובמילוי קרם שכולם אוהבים טעם גלידה ששואף לשלמות. מדובר בטעם אהוב שחזר מבית הקברות לטעמים לאור ביקוש הלקוחות.
  • קוקי מיקס - מארז של רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות. מארז מוושלם לקחת הביתה, המצטרף לקטגוריית המאגדות של החברה. שני הטעמים שבמאגדת הם טעמים אגדיים ואהובים.
  • הטעם האייקוני של בן & ג'ריס חוזר במהדורה מוגבלת - דבלין מדסלייד - גלידת אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה. גלידת "דבלין מדסלייד" נקראת על שמו של הקוקטייל המורכב מאייריש קרים וליקר קפה.

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל: "שוק הגלידה הולך יותר ויותר לכיוון הפרמיום ואנחנו כגלידה האיכותית ביותר מובילים אותו, לכולם ברור שהצרכנים מחפשים איכות ולכן הרבה חברות גלידה היום מנסים לצאת עם מוצרים טובים יותר, אבל הסיבות שהצרכנים אוהבים אותנו הם לא רק המוצר אלה גם ערכי המוצר, שזה 100% טבעי, חומרי גלם האיכותיים ביותר שלא עברו שינויים גנטיים והם באישור ארגון סחר הוגן העולמי והמשימה החברתית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully