וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30% פחות: קמפיין יצירתי לנעמת ו-PayBox לקראת יום האישה

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 12:23

לרגל יום האישה, נעמת ואפליקציית PayBox משיקות מהלך משותף להגברת המודעות לפערי השכר בין גברים לנשים במשק הישראלי. החל מהיום תוצע האפשרות לעביר לנשים 30% פחות באפליקציה. מטרת הקמפיין: הגברת המודעות לפערי השכר בין גברים לנשים במשק הישראלי

עם כל הכבוד לקמפיינים מושקעים ולסלבס בתפקיד פרזנטורים, דווקא הקמפיין הפשוט והישיר הזה הוא במשצליח לבלוט מעל לרעש בתוכן השיווקי בפלטפורמות השונות.

על פי מחקר שנערך מטעם נעמת על-ידי ד"ר מירב פרץ, הביטוי המובהק ביותר לאי השוויון בתחום העבודה הוא פערי השכר בין גברים לנשים. המחקר מצביע על כך ששכרן הממוצע של נשים נמוך ב-32% מזה של גברים בהשוואה לתחומי עיסוק דומים.

נעמת ו- PayBox בחרו להביא עובדה זו לידיעות מאות אלפי אזרחים בדרך ייחודית בתוך אפליקציית PayBox ובעיתוי מתוזמן עם יום האישה הבינלאומי, הן יוצאות במהלך משותף עם קמפיין יצירתי להגברת מודעות לפערי השכר בין גברים לנשים.

30% פחות לנשים? לא באמת. יחסי ציבור,
30% פחות לנשים? נעמת ו-PayBox בקמפיין להגברת המודעות/יחסי ציבור

"העברה מיועדת לאישה, שנעביר 30% פחות?"

בימים הקרובים מאות אלפי משתמשי PayBox שיבקשו להעביר כסף באפליקציה יתקלו בשאלה הבאה: "אם ההעברה מיועדת לאישה, רוצה להעביר לה 30% פחות?". ומיד לאחריה בהודעה: "ועכשיו ברצינות, נראה לכם הגיוני שבשנת 2022 נשים מרוויחות 30% פחות מגברים, רק בגלל שהן נשים? אין כמו יום האישה כדי להתחיל את השינוי".

יצוין כי כמובן אין באמת כוונה לאפשר העברה מופחתת לנשים במסגרת האפליקציה וכי המטרה היא לעורר את תשומת לב הצרכנים לעוול המתמשך.

30% פחות לנשים? קמפיין יצירתי להגברת המודעות לפערי השכר בין גברים לנשים. יחסי ציבור,
ועכשיו ברצינות, נראה לכם הגיוני?/יחסי ציבור

"לא די בחקיקת חוקי שוויון, יש לוודא שהם נאכפים"

יו"ר נעמת חגית פאר: "שכר העבודה של נשים, שהוא גורם מרכזי ובעל השלכות רחבות על רווחתן ועצמאותן, מוסיף להיות נמוך משמעותית מזה של גברים. האחריות לצמצום פערי השכר המגדריים מוטלת על המדינה ועל מקומות העבודה. אין די בחקיקת חוקי שוויון. יש לוודא שהם נאכפים. זהו אינטרס חברתי מהמעלה הראשונה וכדאי שהמעסיקים והחברות יידעו שכל המחקרים מצביעים על כך שחברות בהן קיים שוויון מגדרי הן חברות רווחיות יותר".

יור נעמת חגית פאר. נעמת,
יו"ר נעמת חגית פאר/נעמת

"רק בגלל שהן נשים"

שרית בק ברקאי, סמנכ"ל מוצר ושיווק ב-PayBox: "לא יאמן שגם בשנת 2022 נשים מרוויחות 30% פחות מגברים, רק בגלל שהן נשים. אנחנו ב- PayBox מאמינות ומאמינים שנשים צריכות להרוויח על פי תרומתן, בדיוק כמו גברים. אני גאה לעבוד בחברה שיש בה ייצוג נשי מכובד, רוב נשי בהנהלה ואין אפליית שכר בין גברים ונשים שמועסקים בתפקידים דומים. בדיוק כמו שצריך להיות. אני גם גאה שהחברה בה אני עובדת מנצלת את ה"במה" שלה כדי להעביר מסר ערכי, בתקווה לתרום, ולו קצת, לקידום מודעות ותהליכי שוויון."

שרית בק ברקאי. פייבוקס,
שרית בק ברקאי, סמנכ"ל מוצר ושיווק ב-PayBox/פייבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully