וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירת מונדיאל: מהדורה מיוחדת לכבוד מסי מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 14:19

חברת הכרם, היבואנית הרשמית של מותג הבירה באדוויזר בישראל, תשווק בישראל לקראת מונדיאל 2022 את המארז המיוחד החוגג את המורשת של שחקן הכדורגל הטוב בעולם. המארז, שישווק רק בטורקיה ובישראל, יכלול חמישה בקבוקים וכוס ממותגת במהדורה מוגבלת

חברת הכרם, משיקה בישראל מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מארז באדוויזר מסי במהדורה מוגבלת. המהלך השיווקי הושק בשתי מדינות בלבד בעולם: טורקיה וישראל לקראת משחקי המונדיאל בנובמבר 2022.

בקבוק באדוויזר מסי. באדיבות הכרם,
בקבוק באדוויזר מסי. 35-40 שקל למארז של שישייה/באדיבות הכרם

סיפורו של ליונל מסי, הפרזנטור של בירת באדוויזר, מותג הבירה הגדול בעולם והבירה הרשמית של משחקי המונדיאל 2022, מעורר השראה ונוגע בחייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם אשר ממשיכים לחלום בגדול.

בקבוק הבירה והמארז, באים לחגוג את המורשת של מסי ככדורגלן המחזיק בשיא העולמי בכיבוש שערים עבור קבוצה אחת - 644. בנוסף מחזיק בשיא גינס למספר כיבושים בשנה אזרחית (91 שערים) על ידי כדורגלן מקצועי.

מארזי באדוויזר מסי. באדיבות הכרם,
מארזי באדוויזר מסי/באדיבות הכרם

באדוויזר ידועה במהלכים השיווקיים הגרנדיוזיים שלה. בדצמבר 2020, החודש בו מסי הבקיע את הגול מספר 644 במדי ברצלונה, ורגע לפני שפרש מהקבוצה, באדוויזר שלחה 644 בקבוקי בירה לכל שוער שאי פעם ספג שער מרגלי השחקן במהלך הקריירה שלו. 160 שוערים קיבלו בקבוקי בירה, לפי כמות הגולים שספגו במהלך השנים.

כל בקבוק מוספר במספרים של 1-644 כדי להנציח כל שער שכבש מסי עד לאותה נקודה. השוער הישראלי היחיד שקיבל גם הוא את בקבוקי הבירה הוא דודו אוואט שספג מספר שערים ממסי במהלך הקריירה.

מארז באדוויזר מסי במהדורה חגיגית ומוגבלת יעלה 35-40 שקל ברשתות השיווק המובילות.

מארזי באדוויזר מסי. באדיבות הכרם,
מארזי באדוויזר מסי/באדיבות הכרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully