וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לאלימות: לירז צ'רכי תוביל קמפיין ל"ביטוח זוגיות"

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 17:03

ביטוח ישיר מעלה קמפיין חדש ליום האישה במטרה להעלות את המודעות לאלימות נגד נשים. בקמפיין, החברה משיקה 'ביטוח זוגיות' פיקטיבי לנשים, הכולל חבילת 'כיסויים מיוחדת': כיסוי בגין מכות יבשות, לינה במלון, ביטוח אלימות כלכלית וביטוח עתיד לילדים (אם יקרה משהו לאם)

ביטוח ישיר יוצאת בקמפיין מיוחד ליום האישה בהשקעה הנאמדת במאות אלפי שקלים שמטרתו לעודד נשים שחוות אלימות לפנות למוקדי תמיכה וסיוע רלוונטיים וכן להגביר את המודעות לאלימות נגש נשים. את הקמפיין תוביל לירז צ'רכי עם המסר כי זוגיות אלימה עלולה להיות לא צפויה, ובמציאות של שנת 2022 אחת מכל שלוש נשים הייתה רוצה שביטוח כזה יהיה אמיתי.

ביטוח ישיר גייסה לטובת הקמפיין, את לירז צרכי, שקוראת לנשים שמרגישות מאוימות או חוות מערכת יחסים אלימה לשתף ולפנות לעמותת קו החירום של ל.א לאלימות נגד נשים.

לירז צ'רכי מובילה קמפיין ל"ביטוח זוגיות", ביטוח ישיר. יחסי ציבור,
לירז צ'רכי מובילה קמפיין ל"ביטוח זוגיות", ביטוח ישיר/יחסי ציבור

"הקמפיין נועד לתפוס את תשומת לב של הצופים"

מרב קליפר פרץ סמנכ"לית שיווק בביטוח ישיר: "לצערי אלימות נגד נשים אינה אירוע חריג וחד פעמי, החדשות מלאות במקרים של נשים שחוו ועדיין חוות מערכת יחסים אלימה, גם כאלו שקיפחו את חייהן. חשבנו על דרך בה נוכל להעלות את המודעות, ביום החשוב הזה, באופן שמתחבר לעולם התוכן שבו אנו עוסקים - ביטוח. ולכן המצאנו "ביטוח לזוגיות" ביטוח המיועד לאישה הסובלת מאלימות, שכמובן נועד לתפוס את תשומת לב של הצופות והצופים, ואולי אפילו ולגרום למי שצריכה להרים טלפון לקו החירום".

מירב קליפר פרץ, ביטוח ישיר. סיון פרג,
מירב קליפר פרץ, ביטוח ישיר/סיון פרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully