וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Argus Cyber Security מגייסת 60 עובדים

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 15:51

החברה מגייסת בעקבות הביקוש הגובר למוצרי הגנה ל-connected cars: "המשימה שלנו חשובה וערכית"

חברת Argus מפתחת מוצרי אבטחת סייבר כדי למנוע התקפות והשתלטויות מרחוק על כל סוגי המכוניות המחוברות, מבוססי תוכנה, כולל רכבים אוטונומיים וחשמליים. ארגוס הוקמה בשנת 2014 ע"י יוצאי יחידת 8200 ונרכשה לפני כארבע שנים על ידי קונטיננטל הגרמנית. החברה מעסיקה 200 עובדים ברחבי העולם ונמצאת בשלבי צמיחה וגיוס של 60 עובדים ועובדות חדשים למגוון רחב של תפקידים.

הרצון של היצרניות לנהל רכבים מחוברים, עתירי תוכנה מגביר את מורכבות ההגנה, שכן הוא יוצר מסלולי התקפה רבים ומורכבים יותר. הטכנולוגיה של ארגוס מבוססת על למעלה מ-70 פטנטים והיא היחידה שנותנת מענה מקיף ורחב ביותר למכלול איומי הסייבר על כלי רכב - ברכב עצמו, במרכזי השליטה והבקרה ובענן. תחום הסייבר ברכבים חשוב במיוחד מאחר ואין מדובר רק בסכנה לנזקים כלכליים, דרישות כופר או אובדן מידע אלא סכנת חיים של ממש במקרה שגורם עויין מצליח לפגוע במערכות הרכב תוך כדי הנסיעה. לכן הרגולציה מחייבת את יצרניות הרכב לפרוס מערכי הגנת סייבר, שכן הם נדרשים למנוע, לזהות ולהגיב לאיומי סייבר. לחברה יש חוזים עם 15 יצרניות רכב ברחבי העולם בהיקפים של עשרות מיליוני אירו שבמסגרתם תותקן המערכת בכ-65 מיליון רכבים בשנים הקרובות. כבר השנה יסעו בכבישים ברחבי העולם מיליוני רכבים מוגנים על ידי ארגוס.

משרדי ארגוס. יחצ,
משרדי ארגוס/יחצ

מרכז הפיתוח והמחקר המרכזי של ארגוס נמצא במגדלי אלון בתל אביב ובתחילת השנה נפתח מרכז נוסף בחיפה, אשר מאפשר לארגוס לפנות למועמדים בפריסה רחבה יותר ולהיטיב את תנאי העבודה של העובדים. החברה נמצאת במהלך של גיוס לתפקידי פיתוח לינוקס, פול סטאק ואוטומציה, ארכיטקטים, חוקרים, מנהלי מוצר, מעצבי UI/UX, מנהלי פרויקטים, מנהלי תוכן, רכזי גיוס וHR-, תפקידי שיווק ועוד. בנוסף לגיוסים בישראל, החברה מרחיבה גם את הצוותים הגלובליים ביפן, ארה"ב, צרפת וגרמניה.

מנכ"ל החברה, רונן שמאלי: "המשימה של ארגוס היא חשובה וערכית. מוצרי החברה יגנו על חיי נהגים ורכבים על הכביש. על מנת לעמוד במשימה שלנו ולהישאר חוד החנית בתחום שלנו, העובדים שלנו הם בעלי יכולות גבוהות, חדים ויצירתיים. אנחנו מחפשים עובדים ועובדות מוכשרים שימשיכו לגדול ולהתפתח יחד איתנו וכמו כן יוכלו להנות מעבודה עם טכנולוגיות חדשניות ולעבוד על משימות מאתגרות בעלות חשיבות ערכית גבוהה. העובדים הם המשאב החשוב ביותר שלנו ובהתאם לכך אנו משקיעים בלמידה ופיתוח מקצועי וכמו כן שמירה על ה-Well being שלהם. בתקופת הקורונה אימצנו את מודל העבודה ההיברידי ואנו נשמר אותו גם להמשך על מנת לאפשר גמישות לצד חיבור וגיבוש של העובדים."

  • עוד באותו נושא:
  • ארגוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully