וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק קובה ושי-לי ליפא מעדכנים גרסה ותורמים לנשים במעגל האלימות

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 9:48

"צומחות יחד בראש מורם" היא תכנית של ויצו למען נשים היוצאות ממעגל האלימות. ג'ק קובה ושי-לי ליפא חברו יחד לפרויקט משותף, במסגרתו איירה ליפא מודעה של JACK KUBA שפורסמה לפני 100 שנים בדיוק - אבל עם טוויסט עכשווי ונתרמו 100 ימי כיף לאותן נשים

במסגרת הפרויקט שנוצר לכבוד יום האישה, איירה ליפא מודעה של JACK KUBA שפורסמה לפני 100 שנים בדיוק, אך בטוויסט עכשווי ובהתאם לאידיאל היופי, כפי שהוא נתפס היום.

הדוגמנית שאויירה לפני 100 שנים, עוברת באיור של ליפא למימידים עכשווים, בהתאם לשינויים באידיאל היופי והיא מוצגת כאישה ומלאה יותר.

בהשראת הנשים של פעם - ג'ק קובה עם שי לי ליפא. יחסי ציבור,
בהשראת הנשים של פעם - ג'ק קובה עם שי לי ליפא/יחסי ציבור

"בהתאם לשינוי אידיאל היופי, ציירתי את האישה מלאה יותר"

לדברי שי-לי ליפא: "JACK KUBA פנו אלי ליצירת פרוייקט משותף ליום האישה הבינלאומי. כדי לקבל השראה הם שלחו לי מודעה יפיפיה, מלפני בדיוק 100 שנה, משנות ה-20 של המאה הקודמת: מודעת שחור-לבן, שבה עומדת אישה זקופה, לובשת חזייה, שכמייה וחצאית ומחזיקה תיקים עגולים וכלב דלמטי. בגרסה העכשווית, בהתאם לשינוי אידיאל היופי, ציירתי את האישה מלאה יותר כמובן".

הגרסה המעודכנת לאידיאל היופי, ג'ק קובה X שי-לי ליפא. יחסי ציבור,
הגרסה המעודכנת לאידיאל היופי, ג'ק קובה X שי-לי ליפא/יחסי ציבור

100 ימי כיף לנשים יוצאות מעגל האלימות

לכבוד יום האישה הבינלאומי, הודפסו 100 העתקים לציור, מוספרו ונחתמו על ידי ליפא, ונשלחו אל 100 נשים משפיעות.

על כל תמונה ממוספרת, תרמו JACK KUBA לפרויקט "צומחות ביחד בראש מורם" של ויצו ישראל, יום כיף ל- 100 נשים יוצאות מעגל האלימות במשפחה השוהות בשש הקהילות השיקומיות של ויצו. סך הכל נתרמו בנדיבות, 100 ימי כיף לנשים ששכחו איך זה מרגיש כשמפנקים אותן.

שי-לי ליפא. טלי סיון צפורין,
שי-לי ליפא עם האיור המעודכן למודעה ישנה של ג'ק קובה/טלי סיון צפורין

"צומחות יחד בראש מורם"

תוכנית "צומחות יחד בראש מורם" של ויצו נותנת מענה חברתי לנשים שסבלו מאלימות או שסובלות מניכור חברתי .התוכנית מעניקה מעטפת עבור נשים יוצאות מעגל האלימות וילדיהן, כאשר מתנדבי ויצו תורמים לנשים לצאת לחיים חדשים. הן זוכות לכל השירותים הרלוונטיים במצבן הקשה ובעיקר תמיכה נפשית, עזרה לוגיסטית ולמעשה כל דבר שמחליף את דמות האב החסרה או משפחה עוטפת בצומת מכרעת בחייהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully