וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה מרגיש לקבל פחות? דומינוס פיצה מוסרת מגשים עם שליש חסר

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 9:32

לקראת יום האישה הבינלאומי, עשרות חברות מובילות במשק חתמו על אמנה משותפת הקוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים. בהמשך ליוזמה זו, עשרות חברות חברו בפרויקט מיוחד לדומינוס פיצה שתוציא בהפצה רחבה משלוח מיוחד שימחיש איך זה מרגיש לקבל פחות

גם היום בשנת 2022, נשים עדיין מרוויחות פחות מגברים על אותה עבודה בדיוק. 32.4% פחות בשכר החודשי, ו-16% בשכר השעתי. דומינו'ס פיצה ועוד חברות מובילות במשק קוראות לתקן את העיוות הזה, כדי שהילדות של כולנו יגדלו לשוויון ולעולם עבודה טוב והגון יותר.

לקראת יום האישה הבינלאומי, חברו יחד עשרות חברות לפרויקט ייחודי שבמסגרתו ישלחו מאות מגשי פיצה בהם חסרים שני משולשים, כדי "לעזור" להבין למי שיקבל אותם "איך זה מרגיש לקבל פחות".

נמעני מגשי הפיצות הייחודיות כוללים מנכ"לים מכל הארץ, מובילי דעה ממגוון תחומים, לצד מנהלי משאבי אנוש, מעשרות חברות שונות שהופתעו לקבל הפעם פיצה קצת שונה עם מסר חברתי חשוב.

דומינוס פיצה - שני משולשים חסרים להמחשת פערי השכר בין גברים ונשים. יחסי ציבור,
דומינוס פיצה - שני משולשים חסרים להמחשת פערי השכר בין גברים ונשים/יחסי ציבור

כל החברות שהתגייסו לפרויקט חתמו על אמנה משותפת המעניקה חשיבות רבה בקידום שוויון ובצמצום פערי השכר בין גברים לנשים ובכך שאין מקום לאפליה מגדרית בשום חלק בחיינו ובמקום העבודה בפרט, ויש להעריך את העובדות והעובדים ללא הבדל דת, גזע או מין.

בין החברות ניתן למצוא את רפאל, התעשייה האווירית, בזק, פרטנר, טבע, דומינו'ס פיצה, אמדוקס, טרמינל X, מחלבות גד, צומת ספרים, רשת Yullia, סודה סטרים, Beach Bum, סופרברנדס, Bravo!, מאפיית אנג'ל, Cellebrite, ETORO, Firstime, מרכז הרפואי ת"א על שם סוארסקי איכילוב, razor labs, McCann, משק ברזילי, אלטמן, רשת 13, Kaltura, primis, axon, Karma, Beach Bum.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully