וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות להסתדרות: עופר עיני ירוץ ברשימת כולנו

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 16:30

בסביבת היו"ר הנוכחי בן דוד טוענים כי עיני התקשה לגבש רשימת מועמדים מטעמו ושהוא משתמש בשלד בורסאי. עיני: "אושרה מעמדות עיני לתפקיד יו"ר ההסתדרות מטעם סיעת כולנו. סיעת כולנו וסיעת סלע הודיעו שירוצו ברשימה משותפת כסיעת-אם שעופר עיני עומד בראשה"

"הריני להודיע ולאשר כי מועמדתי מוגשת לעת הזו בשם סיעת כולנו להסתדרות" כך הודיע בסוף השבוע האחרון, עופר עיני, המועמד החדש-ישן לתפקיד יו"ר ההסתדרות, לוועדת הבחירות של ארגון העובדים הגדול במדינה.

המרוץ לתפקיד היו"ר בהסתדרות מתחמם ואיתו גם גל האשמות מטעם שני הצדדים הטוענים לכתר. בסביבת היו"ר הנוכחי ארנון בן דוד טוענים כי עיני התקשה בלגייס את מספר החתימות הדרוש לגבש רשימת מועמדים וכי עצם העובדה שעיני מתמודד ברשימת כולנו ולא ברשימת סלע מוכיחה כי השטח לא איתו שכן הוא נדרש ל'שלד בורסאי'.

מנגד, בסביבתו של עיני דוחים את הטענה וטעונים כי ועדת הבחירות מחפשת אותם בנרות וכי מראש עיני הודיע שהוא מתכוון לרוץ ברשימה מאוחדת מטעם "כולנו-סלע" וכי גם בן דוד עושה שימוש בשלדים בורסאיים שמזוהים עם מפלגת העבודה ועם ח"כ לשעבר שלי יחימוביץ.

בית ההסתדרות רחוב ארלוזרוב תל אביב. ראובן קסטרו
בית ההסתדרות בתל אביב. המרוץ מתחמם/ראובן קסטרו

ההתפתחות האחרונה אירעה לאחר שוועדת הבחירות בהסתדרות הודיעה לפני מספר ימים לעיני, כי עליו להודיע בתוך חמישה ימים מטעם איזו סיעה בכוונתו להתמודד בבחירות - רשימת סלע או רשימת כולנו. ולאחר שעיני החליט להגיש תביעה נגד ההסתדרות ונגד יו"ר ועדת הבחירות מטעמה עו"ד אורי קידר בטענה שהאחרון נמצא בניגוד עניינים.

ממטה הבחירות של עופר עיני נמסר:

"מועמדותו של עופר עיני כמועמד לתפקיד יו"ר ההסתדרות מטעם סיעת כולנו אושרה. סיעת כולנו וסיעת סלע הודיעו שירוצו ברשימה משותפת כסיעת אם שעופר עיני עומד בראשה.
יו"ר ועדת הבחירות שנמצא בניגוד עניינים ונגדו הוגשה עתירה, לא הצליח לפסול אותו מלרוץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully