וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב משה מונה לשף ראשי ויועץ קולינרי ל-Sodex

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 15:18

השף אביב משה, מצטרף למערך הקולינרי של חברת ההסעדה המובילה Sodexo on site ישראל, המספקת שירותי הסעדה לעשרות תאגידים וחברות במשק ומאכילה מדי יום עשרות אלפי עובדים

שחקן חיזוק נוצץ לחברת Sodexo on site: השף אביב משה. במסגרת תפקידו כשף ראשי ויועץ קולינרי לחברה, יוביל השף המוערך אביב משה, את בניית תפריטי החברה לכלל שירותי ההסעדה, יעניק יעוץ שוטף ויעביר סדנאות והדרכות לשפים ולטבחי החברה באופן שוטף.

סגנון בישולו של משה הוא מטבח עילי המורכב מיסודות שרכש בבית אמו בשילוב המטבח הפרובאנסאלי והוא יצטרף למחלקה הקולינרית של החברה, בניהולו של השף מיקי נורק, במטרה לשפר את החוויה הקולינרית של הסועדים.

לדברי אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo on site: "מתוך רצון מתמיד להתחדש ולהצטיין בענף רווי אתגרים, אנו גאים לצרף את אחד מהשפים המובילים והמוערכים בישראל שיתווה ויוביל את המערך הקולינרי של החברה. אין לי ספק כי ניסיונו הרב, יכולותיו והיכרותו של שף אביב משה עם החיך הישראלי, יוכיח את עצמו מול קהל לקוחותינו, שימשיך להנות משירות קולינרי ברמה הגבוהה ביותר".

אביב משה ומנכל סודקסו אודי בן שימול. לנס הפקות,
אביב משה ומנכ"ל סודקסו ישראל, אודי בן שימול/לנס הפקות

ביל קלינטון ורומן אברמוביץ' כבר אכלו אצלו

משה, נשוי פלוס 2, הוא שף מצליח מזה כ-30 שנה, שהחל את דרכו במסעדות "שאטו כרם" בירושלים ובמלון שרתון פלאזה בירושלים אצל השף שלום קדוש ולאחר מכן היה שף במסעדת "גראפה" ו"הנביאים 54" בירושלים ו"באראכה" בתל אביב.

בשנת 2005 הקים את מסעדת מסה בתל אביב אשר זכתה להצלחה כבירה וזכתה בתארים רבים. מסעדות נוספות שהיו בבעלותו הינם: קוואטרו, יאסו ועוד. כיום אביב הינו הבעלים של מסעדת אקסודוס בברלין, מעדניית האפיסרי בעיר ימים, קיטרינג אביב משה ובקרוב מסעדת שף חדשה.

שף משה השתתף לאורך הקריירה במעל ל-500 תוכניות טלוויזיה ורדיו לצד כתיבת ספרי בישול פופולריים. לאורך הקריירה הענפה של אביב הוא בישל לידוענים רבים וביניהם: ביל קלינטון, ניקולר סרקוזי ורומן אברמוביץ, ועוד ועוד.

ארוחת טעימות לאמדוקס שף משה אביב. לנס הפקות,
ארוחת טעימות לאמדוקס בהובלת השף משה אביב/לנס הפקות

חברות שאוכלות סודקסו: קוקה קולה וישראכרט

החדשות על מינוי השף אביב משה, כיועץ קולינרי, מצטרפות לשורת זכיות של חברת SODEXO במכרזים יוקרתיים לניהול והפעלה של מערכי הסעדה ואספקת שירותי אחזקה ו- FM, במספר חברות וגופים וביניהם: קוקה קולה, קריית הכבאות, Broadcom, הקריה הדוארית, דלק ישראל, בית ישראכרט וחברות נוספות.

חברת Sodexo On Site מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management), והשנייה מתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט, דרך בישול במקום ועד להגשה ושירות מוקפד לסועדים.

החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: תעשייה אווירית, אסותא, אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, ישראכרט, יוניליוור, ריסקו, משרד הביטחון וכדומה.

Sodexo ישראל הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ-420,000 עובדים ב-57 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully