וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא איפור: פאולה רוזנברג תוביל קמפיין למותג הקוסמטיקה BMANUKA

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 16:38

"זו הפעם הראשונה שאמרתי כן למותג טיפוח": מגישת תוכנית הטלוויזיה "פאולה וליאון" נבחרה כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה החדש BMANUKA והצטלמה לראשונה לקמפיין ללא איפור

שמעתם פעם על ארס הדבורה ודבש המנוקה? אחרי שנים של מחקרים מעמיקים על הייחודיות ותועלות בשימוש של חומרי גלם איכותיים ועוצמתיים מהטבע, פיתח מותג הקוסמטיקה BMANUKA את סדרת מוצרי הטיפוח המבוססת על חומרי גלם אלו להשגת תוצאות מקסימליות של אנטי אייג'ינג והחייאת העור.

ארס הדבורה, הנאסף בשיטות מודרניות מבלי לפגוע בדבורים או להזיק להן, הוא טרנד חזק בעולם הקוסמטיקה לאחרונה, הוא מכיל רכיבים יעילים לעור מסייע ביצירת מראה חלק ובחידוש תאים, ממריץ את תאי האפידרמל ומשמש כנשא לרכיבים אחרים כמו דבש המנוקה מה שהופך אותו לרכיב מבוקש ביותר. בקהל המעריצות האדוקשל מוצרים המכילים את ארס הדבורה, תמצאו מפורסמות ומובילות כמו: גווינת' פאלטרו, קורטני קרדשיאן וקייט מידלטון.

דבש המנוקה, הוכח באמצעות מחקרים שנעשו בעולם, כאנטי דלקתי (פי 4 מדבש רגיל) מועשר בוויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, ויעיל מאד לטיפול ולטיפוח בעור הפנים. הוא מטפל בהצלחה בעור הנוטה לאקנה, הוא מסייע בתהליכי ריפוי והחלמת פצעים ופצעונים אקזמה ופסוריאזיס, מעודד ייצור קולגן ומעודד התחדשות של תאי עור.

פאולה רוזנברג בקמפיין למוצרי טיפוח ללא איפור. רונן פדידה,
פאולה רוזנברג ללא איפור, קמפיין למוצרי הטיפוח של BMANUKA/רונן פדידה

"החיבור עם BMANUKA נולד בזכות האהבה שלי לקוסמטיקה טבעית. אני מתרגשת מהעובדה שהנשים הישראליות יוכלו ליהנות מעוצמתם הנפלאה של דבש המנוקה וארס הדבורה". אומרת פאולה רוזנברג שהגיע ליום הצילומים שנערך במלון בראון ביץ' בתל אביב.

"זו הפעם הראשונה שאמרתי כן למותג טיפוח! "BMANUKA" היו סבלניים איתי, ביקשתי שימתינו כמה שבועות כדי שאבדוק איך החומרים משפיעים על העור שלי. הופתעתי שהם זרמו איתי. חשוב לי ששיתוף הפעולה יהיה אותנטי", סיכמה רוזנברג.

פאולה רוזנברג פרזנטורית של מותג טיפוח bmanuka - דבש המאנוקה בשילוב ארס הדבורה. יחסי ציבור,
פאולה רוזנברג פרזנטורית של מותג טיפוח bmanuka - דבש המאנוקה בשילוב ארס הדבורה/יחסי ציבור

מוצרי הסדרה מתאימים לשימושי יומיומי, מסייעים למניעת תהליכי התבגרות העור ומעניקים את אפקט "ההרמה" כל מוצר מעניק טיפול נקודתי בחידוש תאי העור, בהענקת לחות אינטנסיבית ומסייע ביצירת מראה צעיר, מתוח וזוהר.

בסדרה קיימים 6 מוצרים: סרום פנים מועשר בארס הדבורה, סרום פנים עם ויטמין C מחוזק, קרם הזנה ללילה, קרם יום,קרם עיניים,ג'ל לניקוי פנים.

ניתן להשיג באתר האינטרנט של החברה https://bmanuka.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully